Moderator: moderatorteam
Haha ja klopt maar wel gezellig.Apple schreef:Zo dat zijn er een boel!
Hebben ze allemaal al een baasje?
Ze zijn nu bijna 3 weken en beginnen al een beetje te lopen en ook al ruzie met met elkaar te maken maar dat mag de moeder oplossen :pkaterke schreef:amai jij weet binnenkort wat te doen als dat grut gaat rond lopen
kan eigenlijk al niet wachten op die foto"s
hoe oud zijn ze nu?
Ja heb ik geregeldNanna schreef:Heb je die stambomen er nog bij kunnen regelen?
Klopt!shinobi schreef:JBK & Gimmick dankjewel voor het kompliment.
En de halsband.. smaken verschillen
shinobi schreef:JBK & Gimmick dankjewel voor het kompliment.
En de halsband.. smaken verschillen
Over een paar dagen zijn ze vier weken en moet ik ze weer wegen voor de ontworming dan laat ik je even weten.Suske schreef:Leuk![]()
Wat weegt zo'n "hummel" nou met een week of vier?
Dankjewel M@scha, ik wou een foto nog plaatsen van de moeder maar ik had ze niet bij de hand, ik heb ze even opgezochtM@scha schreef:oeh. paps is mooi! heb je ook een foto van moeders?
Ja want het loopt zo beroerd op gevlekte voetjesshinobi schreef:Dankjewel Tara, de halsband is gewoon legaal, maar hij heeft een paar keer omgehad, ik ben punten ervan kwijtgeraakt die eraf zijn gedraaid door trillingen.
Aftekeningen zijn toegestaan en al helemaal in Japan want daar kijken ze niet naar het uiterlijk, de showfokkers buiten Japan zullen er niet gauw mee fokken want vinden ze niet mooi gevlekte voetjes
Ja ik zie het probleem er niet van, ik heb liever een gezonde hond met gevlekte voetjes dan een show hond net hd verschijnselen om mee te fokken.Suske schreef:Ja want het loopt zo beroerd op gevlekte voetjesshinobi schreef:Dankjewel Tara, de halsband is gewoon legaal, maar hij heeft een paar keer omgehad, ik ben punten ervan kwijtgeraakt die eraf zijn gedraaid door trillingen.
Aftekeningen zijn toegestaan en al helemaal in Japan want daar kijken ze niet naar het uiterlijk, de showfokkers buiten Japan zullen er niet gauw mee fokken want vinden ze niet mooi gevlekte voetjes![]()
Pffff, wat een gelul zeg
Dan heeft je kennis een zwaargewicht, maar vergis je daar niet in die kan ook atletisch zijn.TessaThomas schreef:Ik vind die gevlekte voetjes juist leuk! Leuke foto's ook, zowel papa als mama vind ik knappe honden. Veel athletischer dan ik verwacht had (ik kende het ras niet, behalve dat een kennis er één heeft, maar die lijkt veel zwaarder gebouwd)
Dankjewel voor het komplimentmeetjewrc schreef:prachtige honden! zo hoort een Tosa eruit te zien! succes met de ukkies