We stopten ooit met jachttraining omdat ie geen game aanpakt, heb MAANDEN een paar dooie vogels in m'n vriezer gehad en er tevergeefs ontzettend veel mee getraind.. Vier-en-een-half is ie ondertussen en nou pakt ie ineens een lévende vogel?! Stiekem ben ik toch wel een heel klein beetje trots op de zachtheid waarmee ie te werk ging..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tóch een jachthond!
Moderator: moderatorteam
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Tóch een jachthond!
Ik schrok me net een hoedje.. We liepen langs een sloot, er zat een waterkippie in het water en Oll ging woest geïnteresseerd langs de kant staan kijken. Kippie dook onder en dát was me een partij interessant.. Nadat de kip 3 keer ergens anders weer opdook besloot Oll dat het genoeg was en meneer ging te water. Dreef het kippie rustig tegen de kant aan en pakte het (LEVENDE!!!) diertje zeer voorzichtig vast in z'n bek
Lós, riep ik nog, en zeer beheerst liet Oll het kipje weer vrij, waarna hij op z'n gemakje terug kwam zwemmen en het kipje in kwestie ongedeerd (doch waarschijnlijk wel geschrokken) weer weg kon zwemmen.
We stopten ooit met jachttraining omdat ie geen game aanpakt, heb MAANDEN een paar dooie vogels in m'n vriezer gehad en er tevergeefs ontzettend veel mee getraind.. Vier-en-een-half is ie ondertussen en nou pakt ie ineens een lévende vogel?! Stiekem ben ik toch wel een heel klein beetje trots op de zachtheid waarmee ie te werk ging..
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Tóch een jachthond!
Toch maar weer starten met jachttraining. Misschien is de druk er nu af voor m.
Wel super dat hij het beestje zo zacht vast pakte...
Wel super dat hij het beestje zo zacht vast pakte...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Hij is gewoon een echte jachthond

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Echt he, ik dacht al dat ik een nepperd had! Maar inderdaad toch maar weer eens rondkijken naar een jachttraining. Blijft ontzettend leuk om te doen en wie weet, pakt ie nu ineens wel
Al is koud wild natuurlijk wel wat anders dan een levende waterkip 
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Even in de magnetron hahaha
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.