letterlijk weggegooid als huisvuil. Beide honden dan maar zelf een waardiger afscheid bezorgd
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gevonden
Moderator: moderatorteam
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Re: Gevonden
al 2 maal een dode hond
letterlijk weggegooid als huisvuil. Beide honden dan maar zelf een waardiger afscheid bezorgd
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Haha geweldig
Toen Puchu nog een pupje was, had hij een volgezogen tampon gevonden in de speeltuin (
).
Alleen de oen vrat 'm op en zo konden we weer eens naar de dierenarts
Toen Puchu nog een pupje was, had hij een volgezogen tampon gevonden in de speeltuin (
Alleen de oen vrat 'm op en zo konden we weer eens naar de dierenarts
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ooit een speen. En dan conform de gebruiksaanwijzing dragen natuurlijk 
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Vinou heeft ooit een gewonde degoe gevonden die later een bosmuis bleek te zijn 
Mijn grootste nachtmerrie is dat we ooit een lichaam in het bos vinden
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nou dat heb ik dus ook.. heb al vaker gezegd ooit komen ze nog met een lichaamsdeel aanlopen... toen die vrouw hier vermist werd was ik echt bang om dr te vinden. Niet onterecht overigens want waar ze na een paar dagen gevonden is kwam ik elke week wel een keer met de fiets met de honden.
Hier komen z met alles dode dieren, plastic flesjes, handdoeken, etc.
Hier komen z met alles dode dieren, plastic flesjes, handdoeken, etc.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Frederique schreef:Vinou heeft ooit een gewonde degoe gevonden die later een bosmuis bleek te zijn
Horror.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Kijk die wist wat er nodig was bij dat konijn om het te bradenBiet schreef:Is lang geleden, maar mijn eerste hond kwam eens terug met een konijn en een pakje boter.
-
lets have fun
Gebruikte condooms. Die dan zo half uit haar bek hangen en waar ze dan, smekgeluidjes makend, op kauwt
De parkeerplaats bij het bos is blijkbaar een afwerkplek want daar liggen ze nogal eens. Ik hou haar tegenwoordig dus maar aangelijnd op die plek.
De parkeerplaats bij het bos is blijkbaar een afwerkplek want daar liggen ze nogal eens. Ik hou haar tegenwoordig dus maar aangelijnd op die plek.
- lotje&famke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
- Aantal honden: 2
Bedankt voor alle reacties! Wat vinden ze toch veel; Lijken, peren, kleding, afval, dieren, knuffels, speen, nagelschaartje, boter bij t konijn en hele vieze dingen
Melody; ik zou ook heer raar staan kijken als ze met een hoofd komen aanzetten
. Gelukkig was deze nep.
Tara; Wow dat je honden dat durven met een egel, dat durft Lotje niet. Ze vind ze wel heel interessant, vooral de geluiden van die beesten. Ze kunnen enorm smakken tijdens het slak eten. Vind het wel heel bijzonder dat egels en cavia's dat kunnen overleven. De hond van mijn ouders kan dat ook, kleine dieren heel voorzichtig oppakken alsof het een breekbaar ei is.
Geweldige foto Pointer, ben benieuwd hoe die vis er levend uitzag.....(zou m niet graag tegenkomen tijdens het zwemmen
).
Lemuria; je hebt gelijk, volgende keer zal ik vriendelijker doen
Marian; wat een leuk filmje!
Manu; wat goed dat je m leert niks op te pakken!
Dat was ik eerst ook van plan met Lotje, maar ben toch gezwicht, ze komt dan zooo blij en trots laten zien wat ze gevonden heeft. Gelukkig is ze heel kieskeurig in wat ze eet en slikt ze geen gevonden dingen door.
Vandaag vond ze een sjaal en had daar zo'n aanstekelijke lol mee samen met een labradoodle, iets vinden is echt haar blije ding.
Maart; een dode hond lijkt me heel naar om tegen te komen
Vraag me bij gevonden dingen vaak af wat het verhaal er achter is.
Melody; ik zou ook heer raar staan kijken als ze met een hoofd komen aanzetten
Tara; Wow dat je honden dat durven met een egel, dat durft Lotje niet. Ze vind ze wel heel interessant, vooral de geluiden van die beesten. Ze kunnen enorm smakken tijdens het slak eten. Vind het wel heel bijzonder dat egels en cavia's dat kunnen overleven. De hond van mijn ouders kan dat ook, kleine dieren heel voorzichtig oppakken alsof het een breekbaar ei is.
Geweldige foto Pointer, ben benieuwd hoe die vis er levend uitzag.....(zou m niet graag tegenkomen tijdens het zwemmen
Lemuria; je hebt gelijk, volgende keer zal ik vriendelijker doen
Marian; wat een leuk filmje!
Manu; wat goed dat je m leert niks op te pakken!
Vandaag vond ze een sjaal en had daar zo'n aanstekelijke lol mee samen met een labradoodle, iets vinden is echt haar blije ding.
Maart; een dode hond lijkt me heel naar om tegen te komen
Vraag me bij gevonden dingen vaak af wat het verhaal er achter is.

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Wij hadden vroeger een lab die echt de meest bizarre dingen overal vandaan kon halen. En soms nog probeerde op te eten ook. Een keer heeft hij in het bos een vibrator gevonden. Hij wilde hem niet loslaten maar no way dat ik daar met mijn handen aan ging zitten. Hij heeft hem dus een halve ronde heel trots gedragen terwijl ik iedere tien seconde riep BO LOS!
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
lotje&famke schreef:
Maart; een dode hond lijkt me heel naar om tegen te komen![]()
ach ja, ze zijn dood en ik ben er nogal redelijk nuchter in hoor
eerste was een rottweilerpup van een paar maanden oud, 2de een totaal uitgemergelde amstaff, die was wel best triestig
- NoaPup
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Leonberger
Noa heeft laatst een bikini bovenstukje gevonden (heeft ze een half uur mee rondgewandeld, haar trofee!) en vandaag kwam ze triomfantelijk met een leesbril aangelopen
.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Hahaha, dat verhaal over die BH! Samen er aan trekken, ieder een cup, hihi.
Dalí heeft wel eens een dood muisje gevonden en hij komt graag steentjes brengen. Of veertjes. Zorro doet niet aan dat soort gekkigheid al zal hij een tennisbal niet laten liggen (en ook nooooit meer loslaten).
Dalí heeft wel eens een dood muisje gevonden en hij komt graag steentjes brengen. Of veertjes. Zorro doet niet aan dat soort gekkigheid al zal hij een tennisbal niet laten liggen (en ook nooooit meer loslaten).

- meetjewrc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro - Aantal honden: 0
- Contacteer:
ik herinner het van me jeugd en doeska de mechelse herder had een maand verbandje gevonden een gebruikte...ze wilde niet lossen en wij kinderen moesten het hele dorp door met een hond die een maandverbandje tussen dr tandjes had zitten......heel genant.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Van die kinderknuffeltjes heeft Pom er ook al een aantal gevonden ja, verder vooral lege flesjes en sigarettenpakjes! Dierenlijken (daar gaat ze liefst mee slepen) en etenswaar. Egeltjes spot ze ook altijd wel maar ze loopt op het laatste rondje altijd vast dus dan heb ik het snel genoeg door. ik denk ook niet dat ze ze zou apporten
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
weggegooid etenswaar mag Aiko nooit oppakken, en gelukkig probeert hij dat ook niet.
-Hij vindt nog wel eens een kikkertje, daar gaat ie dan met zijn grote gok een paar centimeter boven staan, hij vindt het leuk als ze tegen zijn neus springen.
maar zal ze echt niks doen.
-Hij heeft ooit eens een keer een vogel die opvloog met zijn poot uit de lucht geslagen.
maar ook die deed hij verder niks
-hij vindt regelmatig plastic flesjes, en DAT vindt hij dan leuk om mee te spelen.
-Balletjes vindt hij ook nogal eens regelmatig, maar da's niks raars.
-Hij vindt nog wel eens een kikkertje, daar gaat ie dan met zijn grote gok een paar centimeter boven staan, hij vindt het leuk als ze tegen zijn neus springen.
-Hij heeft ooit eens een keer een vogel die opvloog met zijn poot uit de lucht geslagen.
-hij vindt regelmatig plastic flesjes, en DAT vindt hij dan leuk om mee te spelen.
-Balletjes vindt hij ook nogal eens regelmatig, maar da's niks raars.