Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EstherK schreef:Ok. Loopt hier iemand in de straat 'Benthor' te roepen en daarbij een vrolijk liedje te fluiten. Ik taai af.
iemand die jullie kent en die weet wat er aan de hand is?
Vroeg ik me ook af.
Ook al zou ik zoiets ook niet kunnen waarderen, zelfs als men van niets weet.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
De milt is verwijderd. Helaas was de tumor toch gescheurd waardoor er bloed in de buikholte zat.
Als de tumor kwaadaardig is dan is de kans op een uitzaaiing groot.
Begin volgende week horen we wat het gezwel was en of het goed- of kwaadaardig is.
De zorgen zijn dus nog niet voorbij...
Benthor is nu thuis. Herstel van de operatiewond duurt ongeveer 10 dagen.
Och hemel wat een zorgen... heel veel sterkte, duimen draaien!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zo te lezen was je er echt net op tijd bij dan. Volgens mijn d.a. destijds, zou de hond na het scheuren van de tumor binnen een half uur kunnen doodbloeden inwendig. Wat hij overigens wel omschreef als een zachte dood.
Ik duim voor een voorspoedig herstel en een goede uitslag.
Niet gaan schrikken als er grote hoeveelheden bloedkleurig wondvocht tussen de hechtingen door komen stromen. Ik was daar niet voor gewaarschuwd en schrok er enorm van..maar het bleek geen kwaad te kunnen.
Benthor is de nacht goed doorgekomen. Hij wil veel actiever zijn dan hij kan, dat is wel een aandachtspuntje.
Hij wil buiten gewoon reageren op wat hij ziet, achteruitschoppen na een plas, verder wandelen dan hij kan. We moeten hem zo rustig mogelijk houden de komende dagen en ik denk dat dat iedere dag een grotere uitdaging gaat worden.
Lastig voor hem en voor jou dat het niet mag, maar het klinkt wel heel positief eigenlijk
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)