Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een kennis kwam met de vraag of ik dit herken. Haar hond kreeg gisteren twee bultjes en zit nu helemaal onder. Heb het nog nooit gezien. Bultjes lijken puistjes. Zijn hard en jeuken niet en ze mag er gewoon aan zitten.
Gaat om een Franse bulldog. Ik las wel iets over Urticaria.
Een Vizsla die ik ken had ook zoiets. Geen jeuk, maar dezelfde harde bultjes die later kale plekjes werden. Uit onderzoek kwam niks en de hond had er geen last van verder, uiteindelijk is het vanzelf weer weggegaan.
DaniBanani schreef:Een Vizsla die ik ken had ook zoiets. Geen jeuk, maar dezelfde harde bultjes die later kale plekjes werden. Uit onderzoek kwam niks en de hond had er geen last van verder, uiteindelijk is het vanzelf weer weggegaan.
Misschien toch gewoon een allergische reactie ofzo?
Hondje hier uit de straat heeft het als gevolg van allergie voor huisstofmijt af en toe last van (getest bij de d.a. op allergie). Soort bultjes/puistjes die hard en korstig worden op den duur. Dus ik zou ook denken allergie voor het een of ander.
Zij hebben het behandeld met Aller'g Free capsules van de Dierendokter.nl en dat hielp wonderbaarlijk goed.