Heeft het nog nut om prednison te geven?
Ik hoor dat vaker bij honden die kanker hebben waardoor zij iets langer nog kwaliteit van leven hebben, al weet ik niet of het geschikt is bij een bottumor.
Heel veel sterkte
Moderator: moderatorteam
. 

maitestar schreef:Bedankt allemaal weer![]()
Op de een of andere manier grijpt het me heel erg aan...sowieso is zij mijn 1e hond die doodgaat maar ook het onverwachte...
Tot aan dinsdag was zij (blijkbaar ogenschijnlijk) een gezonde hond die al wel wat ouder en rustiger was, maar niks aan klachten of wat dan ook.
Als ik er alleen al aan denk barst ik weer in janken uit![]()
Pfff ik hoop dat ik er de komende dagen wat vrede mee krijg. Ik denk dat dat vanzelf wel komt als je haar achteruit ziet gaan en dan is het ook 'fijn' dat je de beslissing voor hun kunt en mag nemen.
Uiteraard zaten we donderdagavond met Josh met spoed bij de da... We waren bang dat hij zichzelf een hernia perinealis had geperst. Maar gelukkig is het een gewone heftige en acute anaalklieronsteking. Nog steeds balen, maar is met antibiotica op te lossen. Want onze kliniek zag een operatie niet zitten als het wel een hernia was en kwam met 1 oplossing aan![]()
Gelukkig geloof ik niet zomaar 1 persoon dus na een kleine zoektocht blijkt dat operaties best wel kunnen. Nou ja, achteraf nu niet nodig maar was even bang om 2 honden tegelijk te verliezen. Man wat had die hond een pijn![]()
Zijn er eventueel nog andere pijnstillers waar ik naar zou kunnen vragen voor Frencey?
Ik heb namelijk het idee dat ze niet echt reageert op de Tramadol en hier op het forum vond ik dat dat wel vaker voorkomt.
Ze voelt zich gelukkig verder ok, haar oogjes fonkelen nog en ze springt regelmatig in de benen om te kijken wie er binnen komt of om te spelen of wat dan ook.