Ik denk het ook.Nanna schreef:Hm, dus toch op weg naar de Duitse grens. Het werd de steler denk ik te heet onder de voeten met al die berichtgeving.Tiny schreef:bus stond achtergelaten in OosterbeekNanna schreef:Gelukkig. Waar was die bus nou?Tiny schreef:Gevonden![]()
![]()
Honden zitten nog in de bus
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bus uitlaatservice gestolen MET 15 honden! Gevonden!!!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Bus uitlaatservice gestolen MET 15 honden!
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Idd t werd te heet denk ik. Godzijdank wat fb dan ook nog teweeg kan brengen!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1

Dag monster... *14-01-2016
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ach, ik hoorde net op een filmpje dat ze maar 30 seconden weg was. Nou ik zou altijd de deuren in ieder geval op slot doen, je hebt toch twee sleutels? Dan kan je de andere sleutel gewoon in het contact laten.Ήυs schreef:Tja snap dat je het zo ziet maar als je voor elke paar meter je moter uit en aan en uit en aan moet doen is dat én niet zuinig én is het niet goed voor je bus. Heeft niets te maken met dom zijn. Als ik voor de deur sta met mijn bus ben ik nog geen 1 minuut weg en is de bus nooit uit zicht. Als ik een hond ophaal kom ik niet verder dan de gang.gonnie schreef:Nou dat vind ik dan wel erg dom om zoveel risico te nemen met honden van anderen in je auto.Ήυs schreef:Als je aan het ophalen of thuisbrengen bent, kan het zijn dat je de bus even laat draaien die ene minuut dat je de hond haalt of binnen doet.. Ik vermoed dat het zoiets geweest moet zijn.dagmar88 schreef:Bah, wat een nachtmerrie voor de baasjes.
Vraag me wel af hoe dat zit. 15 honden is erg veel en waarom zou de uitlater daar niet bij zijn?
Een beschadigde bus vol honden lijkt me normaal gesproken niet direct aantrekkelijk om te jatten.
Als ik mijn bus voor de deur kan parkeren maak ik me er ook wel eens schuldig aan... Even snel de hond halen..
Maar daar ben ik nu wel over gaan denken. Toch maar gewoon deur op slot..
Ik doe het nooit als de bus uit zicht is of ik moet wat verder lopen. Je verwacht gewoon niet dat je bus wordt gejat met honden erin in die 10 seconden.
Eh, lijkt me niet dat je ineens weet hoe het is qua werk als je ook wel eens op honden pastgonnie schreef:Nou ik heb ook weleens op honden gepast, maar het duurt wel iets langer dan een minuut als je een hond ophaalt of terug breng. Soms vul je de waterbak nog even bij als je hem thuis brengt. Of je maakt zijn poten schoon als die nat zijn geworden.![]()
En als ik langer binnen moet zijn dat gaat de bus altijd op slot. Niet zo snel oordelen hoor, het is verschrikkelijk voor haar dat dit is gebeurt en dat is de ergste nachtmerrie van elke husser.
Ik persoonlijk let altijd op andermans honden en kinderen beter dan op mijn eigen honden en kinderen.
Ik moet er niet aan denken om baasjes of ouders te moeten vertellen dat ik niet zo goed opgelet heb en hun hond of kind wat overkomen is.
Nee, ik weet niet hoeveel werk het is, maar ik weet wel dat ik verantwoordelijk voor die honden ben.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb swinters vroeg ook de motor warmdraaien met honden erin. Nu gaat de deur dus ook op slot maar ik verwacht ook niemand om 6 uur bij een bus met (dan blaffende) waakhonden die op een meter van mijn poort staat...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ήυs
- Zeer actief
Je zou een lintje moeten krijgen.gonnie schreef:Ach, ik hoorde net op een filmpje dat ze maar 30 seconden weg was. Nou ik zou altijd de deuren in ieder geval op slot doen, je hebt toch twee sleutels? Dan kan je de andere sleutel gewoon in het contact laten.Ήυs schreef:Tja snap dat je het zo ziet maar als je voor elke paar meter je moter uit en aan en uit en aan moet doen is dat én niet zuinig én is het niet goed voor je bus. Heeft niets te maken met dom zijn. Als ik voor de deur sta met mijn bus ben ik nog geen 1 minuut weg en is de bus nooit uit zicht. Als ik een hond ophaal kom ik niet verder dan de gang.gonnie schreef:Nou dat vind ik dan wel erg dom om zoveel risico te nemen met honden van anderen in je auto.Ήυs schreef:
Als je aan het ophalen of thuisbrengen bent, kan het zijn dat je de bus even laat draaien die ene minuut dat je de hond haalt of binnen doet.. Ik vermoed dat het zoiets geweest moet zijn.
Als ik mijn bus voor de deur kan parkeren maak ik me er ook wel eens schuldig aan... Even snel de hond halen..
Maar daar ben ik nu wel over gaan denken. Toch maar gewoon deur op slot..
Ik doe het nooit als de bus uit zicht is of ik moet wat verder lopen. Je verwacht gewoon niet dat je bus wordt gejat met honden erin in die 10 seconden.
Eh, lijkt me niet dat je ineens weet hoe het is qua werk als je ook wel eens op honden pastgonnie schreef:Nou ik heb ook weleens op honden gepast, maar het duurt wel iets langer dan een minuut als je een hond ophaalt of terug breng. Soms vul je de waterbak nog even bij als je hem thuis brengt. Of je maakt zijn poten schoon als die nat zijn geworden.![]()
En als ik langer binnen moet zijn dat gaat de bus altijd op slot. Niet zo snel oordelen hoor, het is verschrikkelijk voor haar dat dit is gebeurt en dat is de ergste nachtmerrie van elke husser.
Ik persoonlijk let altijd op andermans honden en kinderen beter dan op mijn eigen honden en kinderen.
Ik moet er niet aan denken om baasjes of ouders te moeten vertellen dat ik niet zo goed opgelet heb en hun hond of kind wat overkomen is.
Nee, ik weet niet hoeveel werk het is, maar ik weet wel dat ik verantwoordelijk voor die honden ben.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ik hoop dat die fucker een accute, drie wekend durende, aanval van jeuk-schurft-paniek-slapeloosheid en misselijkheid krijgt
Sukkel
Sukkel
-
- Zeer actief
Misschien was het wel een vrouw.mercedes2803 schreef:ik hoop dat die fucker een accute, drie wekend durende, aanval van jeuk-schurft-paniek-slapeloosheid en misselijkheid krijgt
Sukkel
- Ήυs
- Zeer actief
Dan ook&nicole schreef:Misschien was het wel een vrouw.mercedes2803 schreef:ik hoop dat die fucker een accute, drie wekend durende, aanval van jeuk-schurft-paniek-slapeloosheid en misselijkheid krijgt
Sukkel

-
- Zeer actief
malinois schreef:Ik heb swinters vroeg ook de motor warmdraaien met honden erin. Nu gaat de deur dus ook op slot maar ik verwacht ook niemand om 6 uur bij een bus met (dan blaffende) waakhonden die op een meter van mijn poort staat...
Dat zijn dan nog je eigen honden, dan is het natuurlijk ook erg als zo sukkel je auto met honden jat, maar dan hoef je geen baasjes van anderen honden op te bellen dat hun honden gejat zijn.
Ik persoonlijk vind dat een uitlaatservice met honden van een ander wel wat oplettender mag zijn.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
gonnie schreef:malinois schreef:Ik heb swinters vroeg ook de motor warmdraaien met honden erin. Nu gaat de deur dus ook op slot maar ik verwacht ook niemand om 6 uur bij een bus met (dan blaffende) waakhonden die op een meter van mijn poort staat...
Dat zijn dan nog je eigen honden, dan is het natuurlijk ook erg als zo sukkel je auto met honden jat, maar dan hoef je geen baasjes van anderen honden op te bellen dat hun honden gejat zijn.
Ik persoonlijk vind dat een uitlaatservice met honden van een ander wel wat oplettender mag zijn.
Dat laatste verwacht ik ook maar verwacht ook dat de groepen kleiner zijn dan 15 (oke 3 eigen maar die tellen wel mee vind ik bij t aantal waar je mee loopt)
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nee, net de andere kant uit.Nanna schreef:Hm, dus toch op weg naar de Duitse grens. Het werd de steler denk ik te heet onder de voeten met al die berichtgeving.Tiny schreef:bus stond achtergelaten in OosterbeekNanna schreef:Gelukkig. Waar was die bus nou?Tiny schreef:Gevonden![]()
![]()
Honden zitten nog in de bus

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
O wat fijn.. De baasjes hebben waarschijnlijk niet veel gemerkt en de honden zijn een avontuur rijker.
De Hus waarschijnlijk ervaring wijzer.
Dit kan geen mens overzien dat er iemand een bus vol honden zo voor je neus weg kaapt.
Ik hoop dat de klantjes haar dit willen vergeven.
De Hus waarschijnlijk ervaring wijzer.
Dit kan geen mens overzien dat er iemand een bus vol honden zo voor je neus weg kaapt.
Ik hoop dat de klantjes haar dit willen vergeven.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Ήυs
- Zeer actief
Nanna schreef:Juist wel. Dat gebeurt haar NOOIT meer.Heavy schreef:Nou die kreeg mijn hond niet meer mee pfff
Ik heb er ook veel aan gedacht de hele middag hoor. Kijk dat je 10 seconden je bus laat draaien maakt je in mijn ogen niet meteen een onverantwoordelijke hus. Tenminste ik vind dat ikzelf een enorm groot verantwoordelijkheidsgevoel heb als het op werken aan komt. Sowieso wel trouwens. Het is een stomme fout, je verwacht het gewoon niet. Ik zou dat zelf ook nooooit hebben verwacht, tot het een ander overkomt.of jezelf uiteraard.
Een ding is zeker, mijn bus gaat vanaf nu altijd op slot, waar dan ook. Het zal je namelijk maar gebeuren.
-
- Zeer actief
Ήυs schreef:Nanna schreef:Juist wel. Dat gebeurt haar NOOIT meer.Heavy schreef:Nou die kreeg mijn hond niet meer mee pfff
Ik heb er ook veel aan gedacht de hele middag hoor. Kijk dat je 10 seconden je bus laat draaien maakt je in mijn ogen niet meteen een onverantwoordelijke hus. Tenminste ik vind dat ikzelf een enorm groot verantwoordelijkheidsgevoel heb als het op werken aan komt. Sowieso wel trouwens. Het is een stomme fout, je verwacht het gewoon niet. Ik zou dat zelf ook nooooit hebben verwacht, tot het een ander overkomt.of jezelf uiteraard.
Een ding is zeker, mijn bus gaat vanaf nu altijd op slot, waar dan ook. Het zal je namelijk maar gebeuren.

Als jij mijn regio zou hebben dan zou ik met een gerust hart Akira aan je meegeven. Verder vertrouw ik geen andere hus.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- dagmar88
- Zeer actief
Ήυs schreef: Ik heb er ook veel aan gedacht de hele middag hoor. Kijk dat je 10 seconden je bus laat draaien maakt je in mijn ogen niet meteen een onverantwoordelijke hus. Tenminste ik vind dat ikzelf een enorm groot verantwoordelijkheidsgevoel heb als het op werken aan komt. Sowieso wel trouwens. Het is een stomme fout, je verwacht het gewoon niet. Ik zou dat zelf ook nooooit hebben verwacht, tot het een ander overkomt.of jezelf uiteraard.

- Ήυs
- Zeer actief
Naja ik doe het alleen als ik de bus blijf zien. En dat kan alleen bij bepaalde klanten, als ik verder weg moet parkeren of een flat in moet dan gaat hij op slot.Heavy schreef:30 seconden is best lang hoorΉυs schreef:Nanna schreef:Juist wel. Dat gebeurt haar NOOIT meer.Heavy schreef:Nou die kreeg mijn hond niet meer mee pfff
Een ding is zeker, mijn bus gaat vanaf nu altijd op slot, waar dan ook. Het zal je namelijk maar gebeuren.op het moment dat jij uitstapt en de deur dichtslaat en je rug naar de deur keert en wegloopt kan er al iemand richting deur lopen en instappen.
Maar heb 1 klant waar ik altijd een standaard riedeltje heb. Ik parkeer de bus voor de voordeur, daar zit denk ik 3 meter tussen. De bus blijft draaien en ik doe de zijschuifdeur dat naar de deur is gericht alvast open met de bench open, de voordeur blijft open want de hond zit al in de gang te wachten en de hond loopt zo naar de bus en meteen de bench in. Gaat al 3 jaar zo eigenlijk.
Maar het heeft me wel aan het denken gezet. Na vandaag zal ik dat niet meer durven zo.
-
- Zeer actief
Dan zal ik wel een vreemd iemand zijn, want ik zie heel vaak dat mensen hun auto met draaiende motor en soms zelf het portier wagenwijd open even flessen in zo flessenbak gooien of een brief posten en ik denk dan altijd dat de auto zo weleens gejat kan worden.
Maar goed, dit is gewoon mijn karakter, ik zag al vanaf klein kind overal gevaar in, volgens mijn ouders dan.
Maar goed, dit is gewoon mijn karakter, ik zag al vanaf klein kind overal gevaar in, volgens mijn ouders dan.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Tiny schreef:Ήυs schreef:Nanna schreef:Juist wel. Dat gebeurt haar NOOIT meer.Heavy schreef:Nou die kreeg mijn hond niet meer mee pfff
Een ding is zeker, mijn bus gaat vanaf nu altijd op slot, waar dan ook. Het zal je namelijk maar gebeuren.![]()
Als jij mijn regio zou hebben dan zou ik met een gerust hart Akira aan je meegeven. Verder vertrouw ik geen andere hus.
Kleine wijzigingik loog, er is nog een hus die ik 100% vertrouw
![]()
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Re: Bus uitlaatservice gestolen MET 15 honden! Gevonden!!!
Wat een opluchting
Wat zullen de baasjes opgelucht zijn en de eigenaresse van de hus ook!
Ik hoop dat haar klanten haar er niet op afrekenen. Dit had heel veel mensen kunnen gebeuren denk ik en net wat Nanna zegt, haar zal dit niet meer gebeuren!

Wat zullen de baasjes opgelucht zijn en de eigenaresse van de hus ook!
Ik hoop dat haar klanten haar er niet op afrekenen. Dit had heel veel mensen kunnen gebeuren denk ik en net wat Nanna zegt, haar zal dit niet meer gebeuren!
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
De gelegenheid maakt de dief. Er moet maar net iemand langs die open, draaiende bus lopen en denken "ach, met de auto is makkelijke dan lopen" , en weg issie 
Ik denk dat de dief van vandaag zich doodschrok toen hij ineens 15 honden achter zich ontdekte

Ik denk dat de dief van vandaag zich doodschrok toen hij ineens 15 honden achter zich ontdekte

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Wat superfijn dat ze gevonden zijn
Ik heb altijd alleen mijn eigen honden bij maar nu ik erover nadenk laat ik de auto ook weleens draaien als ik even snel een brief post ofzo.
Maar.. mijn honden kunnen gewoon naar de voorstoelen (zit geen rek tussen) en ze gaan al tekeer alsof ze je op willen vreten als er iemand binnen 5 meter van de auto komt, diegene die toch instapt heeft gegarandeerd 2 woeste honden in zich hangen.
Maar goed, voortaan toch even aan denken.

Ik heb altijd alleen mijn eigen honden bij maar nu ik erover nadenk laat ik de auto ook weleens draaien als ik even snel een brief post ofzo.
Maar.. mijn honden kunnen gewoon naar de voorstoelen (zit geen rek tussen) en ze gaan al tekeer alsof ze je op willen vreten als er iemand binnen 5 meter van de auto komt, diegene die toch instapt heeft gegarandeerd 2 woeste honden in zich hangen.
Maar goed, voortaan toch even aan denken.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Bus uitlaatservice gestolen MET 15 honden! Gevonden!!!
Zolang mijn hond er niet in zit zal het me bijna worst zijn wat er met de auto gebeurt want die is vervangbaar. Mijn hond niet.gonnie schreef:Dan zal ik wel een vreemd iemand zijn, want ik zie heel vaak dat mensen hun auto met draaiende motor en soms zelf het portier wagenwijd open even flessen in zo flessenbak gooien of een brief posten en ik denk dan altijd dat de auto zo weleens gejat kan worden.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ja , die dacht " heb ík dat???"tekkel schreef:De gelegenheid maakt de dief. Er moet maar net iemand langs die open, draaiende bus lopen en denken "ach, met de auto is makkelijke dan lopen" , en weg issie

- Ήυs
- Zeer actief
LiefTiny schreef:Ήυs schreef:
Een ding is zeker, mijn bus gaat vanaf nu altijd op slot, waar dan ook. Het zal je namelijk maar gebeuren.![]()
Kleine wijzigingik loog, er is nog een hus die ik 100% vertrouw
![]()

- Ήυs
- Zeer actief
tekkel schreef:De gelegenheid maakt de dief. Er moet maar net iemand langs die open, draaiende bus lopen en denken "ach, met de auto is makkelijke dan lopen" , en weg issie
Het werd ook echt massáál gedeeld en kwam in het file nieuws en op het nieuws zelf. Die zal wel geschrokken zijn.
-
- Zeer actief
marian* schreef:Zolang mijn hond er niet in zit zal het me bijna worst zijn wat er met de auto gebeurt want die is vervangbaar. Mijn hond niet.gonnie schreef:Dan zal ik wel een vreemd iemand zijn, want ik zie heel vaak dat mensen hun auto met draaiende motor en soms zelf het portier wagenwijd open even flessen in zo flessenbak gooien of een brief posten en ik denk dan altijd dat de auto zo weleens gejat kan worden.
Ja, als je geld genoeg hebt misschien wel. Mijn man is gewoon super zuinig op zijn auto.
Maar als je de sleutels erin laat en de deur niet op slot krijg je toch echt niks vergoed van de verzekering.
Maar wij laten de honden nooit in de auto als wij eruit gaan, en mijn man laat al zeker zijn motor niet draaien als hij uitstapt. Onze kinderen hebben we er ook nooit in laten zitten terwijl de motor draaide en wij eruit waren, wij uit de auto honden en kinderen ook uit de auto. Zelfs als ik nog in de auto op de passagierstoel zit laat hij de motor niet draaien als hij b.v. even gaat tanken of zo.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Nou ja, dat was maar een voorbeeld, maar in anderen situaties haalt hij ook de sleutel uit het contact als hij er even uit gaat.Nanna schreef:Heel verstandig voordat je ontploftgonnie schreef: Zelfs als ik nog in de auto op de passagierstoel zit laat hij de motor niet draaien als hij b.v. even gaat tanken of zo.Als je tankt mág dat ook niet met draaiende motor
Groetjes Gonnie.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Hier staat de glasbak pal aan een stoeprand en als ik toch die kant op moet met de auto en ik heb veel glas dan zet ik de auto al dan niet met draaiende motor daar even neer. Op een meter of twee afstand, en als iemand hem dan pikt vind ik dat natuurlijk wel erg. Maar hij is vervangbaar. Met hond erin doe ik dat niet. Het komt erop neer dat ik meestal samen met Kiki naar de bak loop om glas weg te brengen. Het geld groeit me niet op de rug maar Kiki is onvervangbaar.gonnie schreef:marian* schreef:Zolang mijn hond er niet in zit zal het me bijna worst zijn wat er met de auto gebeurt want die is vervangbaar. Mijn hond niet.gonnie schreef:Dan zal ik wel een vreemd iemand zijn, want ik zie heel vaak dat mensen hun auto met draaiende motor en soms zelf het portier wagenwijd open even flessen in zo flessenbak gooien of een brief posten en ik denk dan altijd dat de auto zo weleens gejat kan worden.
Ja, als je geld genoeg hebt misschien wel. Mijn man is gewoon super zuinig op zijn auto.
Maar als je de sleutels erin laat en de deur niet op slot krijg je toch echt niks vergoed van de verzekering.
Maar wij laten de honden nooit in de auto als wij eruit gaan, en mijn man laat al zeker zijn motor niet draaien als hij uitstapt. Onze kinderen hebben we er ook nooit in laten zitten terwijl de motor draaide en wij eruit waren, wij uit de auto honden en kinderen ook uit de auto. Zelfs als ik nog in de auto op de passagierstoel zit laat hij de motor niet draaien als hij b.v. even gaat tanken of zo.