Daar houden we bij hem idd al rekening mee, dat is de andere mogelijkheid, zijn bloedsomloop is natuurlijk gewoon slecht met deze totaal onregelmatige hartslag, de interval bij is bij iedere slag anders. Aan het bloedprikken hebben we het natuurlijk ook al gemerkt. Nu is dus ook een beetje het het kip-en-ei-verhaal, wat was er eerst en daarom wil ik ook di echo maken om eea in de buik uit te sluiten, naast met het bloedonderzoek, waarbij de werking van de organen etc gecontroleerd wordt.Caro. schreef:Wat een zorgen meis en wat een hoop problemen tegelijkertijd![]()
Zoals je misschien weet, was het bij Kaya de laatste maanden ook tig dingen tegelijkertijd en wisten we niet meer
wat wat nu veroorzaakte. Nieren, achterpoten (maar ze had hd en artrose), hartruisje en bij een echo bleek haar milt er
niet goed uit te zien.
Ze begon meer te zwalken en zwak op haar achterpoten te worden en toch vrij plotseling vlogen haar achterpoten ineens
alle kanten op en toen ik eraan voelden, waren haar poten achter hartstikke koud.
Na nog een lichamelijk onderzoek bij de dierenarts, was de waarschijnlijke diagnose dat het haar bloedsomloop was (hart dus)
en toen ik achteraf ging lezen erover, las ik dus dat dit dus problemen met de achterpoten geeft. Dat is niet iets waar je het
eerste aan denkt als je ziet dat de poten het niet meer goed doen, dus vandaar dat ik het topch even meld omdat je schrijft
over diverse problemen die me bekend in de oren klinken.
Heel veel sterkte gewenst!
Thanx allen!
Net bij het naar buiten gaan keerde hij ook weer resoluut om nadat hij had geplast, 50 meter bij ons huis vandaan, dat is ook iets van de laatste week