Owwww gelukkig dat ik geen tweede hond mag van mijzelf......... deze woont 10 km van mij af.
Het is een prachthond.

Moderator: moderatorteam
Misschien moet je het nog eens heel lief aan jezelf vragen?Ptje schreef:Ik heb geklikt op die foto en daar stond gelijk al google op deze afbeelding zoeken.
Owwww gelukkig dat ik geen tweede hond mag van mijzelf......... deze woont 10 km van mij af.
Het is een prachthond.
Ja joh, wat grappig. Je kunt blijkbaar veel zien in dit hondje, gezien er zoveel rassen voorbijkomen.Leanne schreef:Ik dacht eigenlijk ook meteen aan een Akita kruising, maar niet dus![]()
Jij hebt chrome dan zeker?Ptje schreef:Ik heb geklikt op die foto en daar stond gelijk al google op deze afbeelding zoeken.
Het is een prachthond.![]()
HahahaFrolic schreef:Misschien moet je het nog eens heel lief aan jezelf vragen?Ptje schreef:Ik heb geklikt op die foto en daar stond gelijk al google op deze afbeelding zoeken.
Het is een prachthond.
Haha, Piepzi'sNerazi schreef:En de kleine Piepzi's dan?Zamunda schreef: Je brengt me trouwens wel op een idee: als ik dit hondje nou neem dan kan hij met Piep een 'oeps'nestje maken![]()
.
![]()
Wat een leuk dier trouwens! 3 kan best
Helaas, ben onverbiddelijk voor mezelf en ook niet om te kopen, errug hé.Frolic schreef:Misschien moet je het nog eens heel lief aan jezelf vragen?Ptje schreef:Ik heb geklikt op die foto en daar stond gelijk al google op deze afbeelding zoeken.
Het is een prachthond.
Hahaha, wat ben jij een slechte onderhandelaarPtje schreef:Helaas, ben onverbiddelijk voor mezelf en ook niet om te kopen, errug hé.Frolic schreef:Misschien moet je het nog eens heel lief aan jezelf vragen?Ptje schreef:Ik heb geklikt op die foto en daar stond gelijk al google op deze afbeelding zoeken.
Het is een prachthond.
Ahhh Peetje toenouwwww, als ik nou voor altijd de afwas doe dan?
Nee je hebt een afwasmachine![]()
Streng hé ?
Klopt, dat zag ik later pasPtje schreef: Enneh Hylos, volgens mij meen ik gelezen te hebben dat ie al gecastreerd is dus tenzij je een teelbaltransplantatie kunt laten doen dan wordt daniewa met een oepsnestje voor Piepsje.
Dank jeCélie schreef:Hovawart x boxerdeugenietje schreef:Ik heb moeite met goed lezen. Wat voor kruising is dit nu?
Mooie hond trouwens.