Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo kan het dus ook (herinrichting parkje).
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zo kan het dus ook (herinrichting parkje).
Een parkje dat hier niet ver vandaan is wordt heringericht en ik werd erg blij van deze zin in het artikel in de wijkkrant erover. Zo kan het dus ook!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Dinos
Re: Zo kan het dus ook.
Leuk ,hoop dat het een groot park is. Waar je wat mee kunnen.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Dinos schreef:Leuk ,hoop dat het een groot park is. Waar je wat mee kunnen.
Het is een klein parkje maar je kunt er wel wat mee doordat deze wijk indertijd heel ruim is opgezet. Ik vind het al fijn dat er óók aan de hondenbezitters wordt gedacht en dat die mee kunnen praten.

-
lets have fun
Vraag me dan altijd af hoe serieus ze dat menen en of er ook echt iets mee gedaan wordt.marian* schreef:Dinos schreef:Leuk ,hoop dat het een groot park is. Waar je wat mee kunnen.
Het is een klein parkje maar je kunt er wel wat mee doordat deze wijk indertijd heel ruim is opgezet. Ik vind het al fijn dat er óók aan de hondenbezitters wordt gedacht en dat die mee kunnen praten.
Wij mochten hier als buurtbewoners meedenken over de verkeersveiligheid in de straat. Kwam erop neer dat er een avond werd georganiseerd met een powerpointpresentatie van hoe ze het gingen ddoen en wat ze besloten hadden.
Eén grote wassen neus dat hele meedenken.
-
Dinos
Vaak is het plan en uitvoering al beslist en is meedenken voor de vorm.lets have fun schreef:Vraag me dan altijd af hoe serieus ze dat menen en of er ook echt iets mee gedaan wordt.marian* schreef:Dinos schreef:Leuk ,hoop dat het een groot park is. Waar je wat mee kunnen.
Wij mochten hier als buurtbewoners meedenken over de verkeersveiligheid in de straat. Kwam erop neer dat er een avond werd georganiseerd met een powerpointpresentatie van hoe ze het gingen ddoen en wat ze besloten hadden.
-
lets have fun
Re: Zo kan het dus ook (herinrichting parkje).
Ja, precies, het is voor de vorm. Maar als je tegen mensen zegt dat ze mogen meedenken dan gaan ze dat serieus nemen. Dan denken ze echt dat er ook iets met hun ideeen wordt gedaan en dat is niet zo. Noem het dan geen meedenken, noem het dan "wij komen jullie vertellen hoe we het gaan doen".
Zou me niks verbazen als dit weer een verkapte manier is om aanlijn en opruimplichten scherper te stellen. Wat ook prima is natuurlijk maar wees er dan gewoon eerlijk over. Of ben ik nu weer te achterdochtig?
Zou me niks verbazen als dit weer een verkapte manier is om aanlijn en opruimplichten scherper te stellen. Wat ook prima is natuurlijk maar wees er dan gewoon eerlijk over. Of ben ik nu weer te achterdochtig?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Nou, de herinrichting van een groter park is toch wel met veel inspraak van de omwonenden gedaan. Er is echt wel geluisterd. Het kan dus wel.lets have fun schreef:Vraag me dan altijd af hoe serieus ze dat menen en of er ook echt iets mee gedaan wordt.marian* schreef:Dinos schreef:Leuk ,hoop dat het een groot park is. Waar je wat mee kunnen.

-
Frolic
Leuk!
Wij hebben hier ook inspraak gehad in een speeltuintje. Eerste ronde kon je voorkeuren voor toestellen opgeven. Daarna kregen we 3 verschillende ontwerpen te zien en konden we aangeven welke voorkeur je had en van welke materialen.
Toch leuk als omwonenden er op die manier bij betrokken worden.
Wij hebben hier ook inspraak gehad in een speeltuintje. Eerste ronde kon je voorkeuren voor toestellen opgeven. Daarna kregen we 3 verschillende ontwerpen te zien en konden we aangeven welke voorkeur je had en van welke materialen.
Toch leuk als omwonenden er op die manier bij betrokken worden.