Hij slaapt het liefst, kwispelt met zijn staart laag en likt aan zijn achterpoten.
Zijn hart is nog steeds onrgelmatig en doet volledig wat het zelf wil. Bij de laatste bloedcontrole waren zijn nierwaardes verhoogt, maar nog wel binnen de grens.
Afgelopen weken is hij behandelt voor anaplasmose, maar hij is in totaal beeld dus niet verbetert, eigenlijk enkel verslechtert.
Vanavond ben ik weer bij de dierenarts geweest om weer bloed compleet te controleren, ook om te zien wat de behandeling heeft gedaan en hoe de nieren nu zijn. Hij heeft zeker artrose in zijn heupen en wss spondylose, waarbij zijn rug wss vast is en geen pijn meer geeft.
Hij krijgt nu uiteraard pijnstilling, naast alle toevoegingen bij zn eten.
Echter zijn zijn heupen eigenlijk niet zijn grootste probleem, dat lijkt nu zijn hart cq bloedsomloop te zijn. Maar waar ik momenteel bang voor ben is dat er een tumor zit, onder de nieren, tegen de ruggenwervels aan. Voor mijn gevoel kan dit namelijk zowel op de nieren, het ruggenmerg en grotere bloedvaten drukken, met dus als gevolg hogere nierwaardes, tintelingen of pijn in zn poten en de onregelmatige hartslag. Mensen met medische kennis bij honden mogen dit natuurlijk weerleggen, graag zelfs.
Bij lichamelijk onderzoek geeft hij hier ook bij de eerste keer voelen pijn aan, maar daarna niet meer, maar datheeft hij afgelopen keren ook gehad en toen dacht de da aan ee darmspasme of zo, om dat het niet nogmaals op te wekken was, maar Bo kennende, reageert hij idd 1 keer, maar bij de tweede keer voelen is hij voorbereid en laat hij het niet meer zien, dit heeft hij vaker gehad in het verleden.
Nou ja veel zorgen dus