Vlak na het eten hebben we deze aan Flame gegeven en ze begon heerlijk te knagen, echter binnen 5 minuten begon ze vreemd te doen. Ik dacht in eerste instantie dat ze misschien op een iets te hard stuk aan het knagen was, maar dit bleek niet zo te zijn. Er was een deel van de knust afgesplinterd/gekauwd waar schijnbaar een gat in zat. Dat gat was precies om Flame haar achterste kiezen geschoven en ze kreeg het zelf niet meer los

Eerst heeft mijn vriend geprobeerd het los te krijgen maar dat lukte niet. Nu is Flame echt zijn "kindje" en vindt hij dingen snel zielig, dus heb ik het ook geprobeerd. Wat ik echter ook probeerde, los kwam het niet
Toen de dierenarts maar gebeld en we konden direct komen. Eerst 15 kilometer rijden want ja natuurlijk net na 6en dus weekenddienst in Drachten. Daar was een hele vriendelijke arts die met een bepaald handigheidje de boel gelukkig zo los had, en op wat bloedend tandvlees na heeft Flame er gelukkig niets aan overgehouden.
Wat schrik je daarvan zeg.. We geven bewust al nooit soepbotten of botten die mogelijk te klein zijn voor haar, maar nu krijgt ze helemaal geen bot meer, alleen nog geperste of gerolde huid bonken . Duur bot ook... aanschafprijs + 38 euro dierenartskosten.
Maar goed Flame ligt nu lekker op een geperst bot te kauwen die we als troost van de Welkoopmevrouw hebben gekregen