Ze is ook 2 dagen thuis geweest (ik werk niet veel uur per dag) en de 1e dag ging perfect, ik heb haar een grote kong gegeven en ben stiekem de deur uitgelopen. Ik heb haar gefilmd en ze is al die tijd stil geweest en ging gewoon slapen. De 2e dag was ze compleet hyper. Buiten dat ze van alles overhoop gehaald heeft in huis, hor ik haar constant piepen op de opname. Nou was die dag ook iets anders dan de vorige dag. Ik was weer stiekem naar buiten gegaan en kwam halverwege erachter dat ik mijn werk pas vergeten was. Dus ik moest weer terug. Snel naar binnen en weer naar buiten, maar ze zag mij wel weggaan.
Ik was al even op zoek naar een betere oplossing, een oplossing waar Amy zich ook goed voelt, maar dat is in haar geval niet erg makkelijk. Ze kan niet met andere honden, kinderen of andere dieren. Ik weet wel iemand die haar even tussendoor kan uitlaten, maar ik heb het idee dat ze dan meer gaat hyperen.
De beste oplossing zou in haar geval zijn een opvang waar ze in huiselijke kring verblijft. Dat is er wel, maar daar worden natuurlijk meer honden opgevangen en Amy daartussen zetten is echt geen optie.
Een andere oplossing zou zijn iemand bij mij thuis, maar dat betekend dat iemand dus 4 dagen (halve) hier zit en verder weinig kan behalve Amy vermaken.
Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie qua opvang, maar wat weet ik niet