http://link.marktplaats.nl/m860915634
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prachtige hond op marktplaats
Moderator: moderatorteam
-
Roo
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Re: Prachtige hond op marktplaats
Gelukkig verschillen smaken 
-
Frolic
Ik vind hem op één of andere manier niet kloppen en de blik in zijn ogen maakt het er niet beter op.
Ik heb er niks mee.
Ik heb er niks mee.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ik vind het een enge hond, komt vast door de ogen.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het een griezel, hij heeft enge ogen....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
die ogen heb ik 0 problemen mee. Ben er aan gewend. Veel mensen vinden Csiva ook eng kijken 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
-
Roo
- Zeer actief
haha ik zie idd dat smaken verschillen
nog zo'n mooie;

nog zo'n mooie;
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Die vind ik nog enger. Zeker met die gecoupeerde oren
-
Frolic
Als die gecoupeerd zijn dan zijn ze wel héél erg gecoupeerd. Volgens mij heeft hij ook geen staart.
Ik vind hem wel minder eng kijken.
Ik vind hem wel minder eng kijken.
-
Roo
- Zeer actief
Jee hard to please

-
Dinos
Hond 2 vind ik wel wat hebben
- MissyGirl
- Zeer actief
Ik vind de eerste een mooie hond zeg!
Als het kon had ik hem meteen opgehaald
Als het kon had ik hem meteen opgehaald
- Gimmick
- Zeer actief
Wat een prachtige hond!!!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik ook, wat een engerd.rose schreef:Ik vind het een enge hond, komt vast door de ogen.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hij kijkt heel eng, zou mijn hond niet zijn.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Gewoon de hele uitstraling van de hond, en dat in combinatie met de tekst in de advertentie 

Groetjes,
Sandra
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Foto 1 en 2 vind ik alletwee griezelige honden, op stip op nr 1 die hond met die gecoupeerde oren
De hond op foto 3 vind ik gewoon lelijk.
Maar gelukkig zijn er mensen die ze wel mooi vinden anders hadden ze nooit een baasje gehad.
De hond op foto 3 vind ik gewoon lelijk.
Maar gelukkig zijn er mensen die ze wel mooi vinden anders hadden ze nooit een baasje gehad.
- JoyJip
- Vaste gebruiker
Vind beetje rare reacties! Wat kan die hond er aan doen dattie er zo uit ziet?? Over de eerste hond staat niets verkeerds geschreven op marktplaats, alleen dattie lomp in zn gedrag is.. hij is dan ook pas een jaar en krijg waarschijnlijk niet de uitlaat die de hond nodig heeft! Hond 2 vind ik best appart.. en ja zn oren zijn vernietigd!!! Is het daardoor een enge hond? Kan dat beestje toch niets aan doen???
Ik heb een hele mooie Duitse Herder, maar ook een heel lelijk boerenfox..(word vaak gezegd) Maar tis de liefste hond en maat die ik ooit gehad heb!! Nu al bijna 13 jaar!! Dus geef geen mening over het uiterlijk van een hond!!! Kijk zelf eerst in de spiegel!
Ik heb een hele mooie Duitse Herder, maar ook een heel lelijk boerenfox..(word vaak gezegd) Maar tis de liefste hond en maat die ik ooit gehad heb!! Nu al bijna 13 jaar!! Dus geef geen mening over het uiterlijk van een hond!!! Kijk zelf eerst in de spiegel!
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Wat een onzin! Dus je moet elke hond leuk en mooi vinden omdat ze er zelf niets aan kunnen doen hoe ze eruit zienJoyJip schreef:Vind beetje rare reacties! Wat kan die hond er aan doen dattie er zo uit ziet?? Over de eerste hond staat niets verkeerds geschreven op marktplaats, alleen dattie lomp in zn gedrag is.. hij is dan ook pas een jaar en krijg waarschijnlijk niet de uitlaat die de hond nodig heeft! Hond 2 vind ik best appart.. en ja zn oren zijn vernietigd!!! Is het daardoor een enge hond? Kan dat beestje toch niets aan doen???
Zo werkt dat dus niet.. iedereen heeft zijn voorkeur wat het uiterlijk betreft van een hond.
En dat is maar goed ook want als ik geen keuze had en een hond zou moeten nemen van de foto's in dit topic nam ik helemaal geen hond.
- JoyJip
- Vaste gebruiker
Ik zeg niet dat je die hond mooi hoeft te vinden en al helemaal niet dat je die hond moet nemen!!Anja schreef:Wat een onzin! Dus je moet elke hond leuk en mooi vinden omdat ze er zelf niets aan kunnen doen hoe ze eruit zienJoyJip schreef:Vind beetje rare reacties! Wat kan die hond er aan doen dattie er zo uit ziet?? Over de eerste hond staat niets verkeerds geschreven op marktplaats, alleen dattie lomp in zn gedrag is.. hij is dan ook pas een jaar en krijg waarschijnlijk niet de uitlaat die de hond nodig heeft! Hond 2 vind ik best appart.. en ja zn oren zijn vernietigd!!! Is het daardoor een enge hond? Kan dat beestje toch niets aan doen???
Ik heb een hele mooie Duitse Herder, maar ook een heel lelijk boerenfox..(word vaak gezegd) Maar tis de liefste hond en maat die ik ooit gehad heb!! Nu al bijna 13 jaar!! Dus geef geen mening over het uiterlijk van een hond!!! Kijk zelf eerst in de spiegel!![]()
Zo werkt dat dus niet.. iedereen heeft zijn voorkeur wat het uiterlijk betreft van een hond.
En dat is maar goed ook want als ik geen keuze had en een hond zou moeten nemen van de foto's in dit topic nam ik helemaal geen hond.
Maar als je ff terug leest zijn er ook reacties over dat hij er eng uitziet door zn ogen en zijn oren, terwijl het misschien een hele lieve hond is
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nou ik kan er ook niets aan doen ,ben ook maar zo gemaakt . Maar vind het ook een misbaksel.
Sorry dat het hondje nu een trauma heeft.
Sorry dat het hondje nu een trauma heeft.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het een prachtige unieke hond. Echt waanzinnig mooi. Lijkt wel een hippe dingo of een of ander oerhondje. Prachtig beest. Die alabai achtige hond heeft ook een prachtige kop. Jammer van dat crème kleurtje maar verder een plaatje. Husky staff kan trouwens een prima hond zijn in de omgang met andere honden.
-
laeken
- Zeer actief
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ohhhhhh liegebeest.Tara schreef:Tjongejongejonge, wat een 'n LIEVE hond. Ik heb van mijn leven nog nooit zo een LIEVE hond gezien.JoyJip schreef:Vind beetje rare reacties! Wat kan die hond er aan doen dattie er zo uit ziet?? Over de eerste hond staat niets verkeerds geschreven op marktplaats, alleen dattie lomp in zn gedrag is.. hij is dan ook pas een jaar en krijg waarschijnlijk niet de uitlaat die de hond nodig heeft! Hond 2 vind ik best appart.. en ja zn oren zijn vernietigd!!! Is het daardoor een enge hond? Kan dat beestje toch niets aan doen???
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Ikke93
- Zeer actief
Ik vraag me altijd af hoeveel er van de teksten op marktplaats kloppen die bij de honden staan.
Het zijn altijd ontzettend leuke lieve honden die alleen maar ietsjes meer beweging nodig hebben..
Ik vind hem op de 2e foto ook raar kijken, niet een hond die ik meteen zou vertrouwen denk ik..
Het zijn altijd ontzettend leuke lieve honden die alleen maar ietsjes meer beweging nodig hebben..
Ik vind hem op de 2e foto ook raar kijken, niet een hond die ik meteen zou vertrouwen denk ik..
-
laeken
- Zeer actief
Ikke93 schreef:Ik vraag me altijd af hoeveel er van de teksten op marktplaats kloppen die bij de honden staan.
Er bestaat meestal geen kloppende tekst bij een hond. De meeste honden met een probleem hebben een foute baas en een foute omgeving. De hond kan zo druk zijn als wat en zo pittig als een arabier. Dat wil niet zeggen dat iemand die er mee gaat fietsen, hem naast een lekker wilde teef zet en met ruimte en ervaring er niet in 1 dag een tophond van kan maken. Ik heb bij al mijn honden ervaren dat als je er niet genoeg in steekt je rot gedrag terug krijgt. Werd Eva niet genoeg bezig gehouden dan ging ze rondjes lopen in huis, overdreven waken en aandacht vragen. Als je Cleo niet liet rennen vrij en lang dan werd ze heel rusteloos en liep ze te ijsberen en te drentelen totdat je er helemaal dol van werd. Dapper was een veel makkelijkere hond als je met hem ging ballen en hem geestelijk bezig hield met training en spel. Dan kon hij veel makkelijker andere reuen negeren dan wanneer je alleen zijn pisrondje liep. Honden die lastig zijn zijn lang niet altijd wat ze zijn. Een Jack Russel die onhandelbaar is in een flat bij 2 kinderen zonder beweging en met veel gegil en stress in huis kan bij mij in mijn huis een luie bankhanger zijn omdat hier alles zen is en hij elke dag flink vrij kan rennen en lopen.
Ik denk dat de beschrijving van een hond door iemand die hem weg wil doen sowieso meestal niet correct is. Het klikt immers niet en de hond is meestal duidelijk nooit echt begrepen of er is nooit mee gedaan wat er mee had moeten gebeuren.
Deze hond uit deze advertentie zou ik sowieso bij een drukke speelse teef zetten, zou ik sowieso gaan bewegen naast de fiets en zou ik sowieso alleen nemen als ik een groot perceel had en dat omheind. Ik denk dat er dan maar heel weinig over blijft van zijn huidige beschrijving. Zet dit beestje bij een malamute teef of huskyteefje en hij is de hele dag gelukkig en dus zen en dus kalm en handelbaar.
-
Ikke93
- Zeer actief
laeken schreef:Ikke93 schreef:Ik vraag me altijd af hoeveel er van de teksten op marktplaats kloppen die bij de honden staan.
Er bestaat meestal geen kloppende tekst bij een hond. De meeste honden met een probleem hebben een foute baas en een foute omgeving. De hond kan zo druk zijn als wat en zo pittig als een arabier. Dat wil niet zeggen dat iemand die er mee gaat fietsen, hem naast een lekker wilde teef zet en met ruimte en ervaring er niet in 1 dag een tophond van kan maken. Ik heb bij al mijn honden ervaren dat als je er niet genoeg in steekt je rot gedrag terug krijgt. Werd Eva niet genoeg bezig gehouden dan ging ze rondjes lopen in huis, overdreven waken en aandacht vragen. Als je Cleo niet liet rennen vrij en lang dan werd ze heel rusteloos en liep ze te ijsberen en te drentelen totdat je er helemaal dol van werd. Dapper was een veel makkelijkere hond als je met hem ging ballen en hem geestelijk bezig hield met training en spel. Dan kon hij veel makkelijker andere reuen negeren dan wanneer je alleen zijn pisrondje liep. Honden die lastig zijn zijn lang niet altijd wat ze zijn. Een Jack Russel die onhandelbaar is in een flat bij 2 kinderen zonder beweging en met veel gegil en stress in huis kan bij mij in mijn huis een luie bankhanger zijn omdat hier alles zen is en hij elke dag flink vrij kan rennen en lopen.
Ik denk dat de beschrijving van een hond door iemand die hem weg wil doen sowieso meestal niet correct is. Het klikt immers niet en de hond is meestal duidelijk nooit echt begrepen of er is nooit mee gedaan wat er mee had moeten gebeuren.
Deze hond uit deze advertentie zou ik sowieso bij een drukke speelse teef zetten, zou ik sowieso gaan bewegen naast de fiets en zou ik sowieso alleen nemen als ik een groot perceel had en dat omheind. Ik denk dat er dan maar heel weinig over blijft van zijn huidige beschrijving. Zet dit beestje bij een malamute teef of huskyteefje en hij is de hele dag gelukkig en dus zen en dus kalm en handelbaar.
ja jij wel ja, maar daar zit hem net het 'gevaar'..
Ik begrijp niet waarom mensen niet gewoon zeggen waar het op staat.. Straks word deze hond bij de verkeerde mensen ondergebracht en gaat hij misschien wel ongewenst gedrag vertonen. De eerste eigenaren zijn misschien allang blij dat ze ervan af zijn en hondje blijft maar rond en rond herplaatst worden.
Mensen zouden echt voorzichtiger moeten zijn met wat ze op internet verkopen.
Ik zeg overigens niet dat dat hier het geval is, maar ik krijg er zo een gevoel bij.