Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dosa
Moderator: moderatorteam
Re: Dosa
Kan je vrijwel 100% zekerheid geven dat die niet op het forum zitten...We waren het er pas massaal over eens dat dat zielige gedrochten zijn.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
- Aantal honden: 2
Aan je avatar te zien bedoel je waarschijnlijk een Tosa?
Ja, die ken ik wel. Vrienden van mij fokken ze zelfs.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Ik heb even gegoogeld... Maar niet te geloven zeg. Ik geloof er ook niets van dat ook maar iemand hier op het forum met een beetje gezond verstand zo'n gedrocht aanschaft
Arme beesten.

- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
- Aantal honden: 3
Nee geen Tosa maar Dosa een Koreaanse MastiffZeeuwse labjes schreef:Aan je avatar te zien bedoel je waarschijnlijk een Tosa?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
Aha, ik zie nu de plaatjes voorbij komenshinobi schreef:Nee geen Tosa maar Dosa een Koreaanse MastiffZeeuwse labjes schreef:Aan je avatar te zien bedoel je waarschijnlijk een Tosa?

Lijkt me niet echt een gezond ras, om het maar eens voorzichtig uit te drukken....
Ik hoef niet meer te googelen maar er is vast ook een werklijn van die er stuk gezonder uitziet?
De foto die is geplaatst is denk ik echt een showlijn, vergelijkbaar met Mastino die in werklijn prachtig zijn.
De foto die is geplaatst is denk ik echt een showlijn, vergelijkbaar met Mastino die in werklijn prachtig zijn.
De dosa, de hond zonder ogen. Nou ja érgens onder die rimpels zullen nog wel oogjes zitten
Sneue misbaksels.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- shinobi
- Zeer actief
http://www.koreanmastiffs.com/photo-gallery.php" onclick="window.open(this.href);return false;Dinos schreef:Ik hoef niet meer te googelen maar er is vast ook een werklijn van die er stuk gezonder uitziet?
Misschien zoals het verschil tussen Neapolitan Mastiffs?Dinos schreef:Ik hoef niet meer te googelen maar er is vast ook een werklijn van die er stuk gezonder uitziet?

Maar dan nog vind ik het allemaal zielige gedrochten.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
die onderste vind ik nou ook niet dat je zegt: wauw, wat een prachtige atleetLemuria schreef:Misschien zoals het verschil tussen Neapolitan Mastiffs?Dinos schreef:Ik hoef niet meer te googelen maar er is vast ook een werklijn van die er stuk gezonder uitziet?
Maar dan nog vind ik het allemaal zielige gedrochten.

Nee ik ook niet, vandaar m'n onderste zinsbientje schreef: die onderste vind ik nou ook niet dat je zegt: wauw, wat een prachtige atleet

- shinobi
- Zeer actief
Er zijn wel Mastino's die kunnen rennen maar maar die zal je in Nederland niet of zelden tegenkomen.Lemuria schreef:Nee ik ook niet, vandaar m'n onderste zinsbientje schreef: die onderste vind ik nou ook niet dat je zegt: wauw, wat een prachtige atleetHier in de buurt loopt ook een Napolitaan rond. Meer kan-ie ook niet. Beetje rondlopen. Rennen is te belastend
Een mastino en mastiff kan je niet vergelijken.
Dat is net als ze zeggen van Dinos is dat een Mastino??
Dat is net als ze zeggen van Dinos is dat een Mastino??
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder

Wat een gedrochten zeg
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Bij de napolitan kan je als je goed zoekt nog gaan voor een werklijn, die totaal niet te vergelijken is. Bij de dosa twijfel ik er sterk aan of dat wel bestaat...

Ach zullen we de fokkers en eigenaren van chi ,Fr. Bul, b.d ,spaniël ,etc. etc. Allemaal maar zwaar beboeten? Ja dat zou goed zijn maar gebeurd echt niet.Peter27 schreef:Ik vind dat ze zowel de eigenaren als de fokkers van dit soort misbaksels moeten straffen voor dierenmishandeling. De boete kan wat mij betreft niet hoog genoeg zijn.
Kijk op het ogenblik naar de rhodesian steeds minder ridge en steeds forser maar ach u vraagt wij draaien.
Ongelooflijk he...Inge O schreef:goh, wat goed zeg, er zijn er die zelfs kunnen rénnenshinobi schreef:Er zijn wel Mastino's die kunnen rennen maar maar die zal je in Nederland niet of zelden tegenkomen.Lemuria schreef:Nee ik ook niet, vandaar m'n onderste zinsbientje schreef: die onderste vind ik nou ook niet dat je zegt: wauw, wat een prachtige atleetHier in de buurt loopt ook een Napolitaan rond. Meer kan-ie ook niet. Beetje rondlopen. Rennen is te belastend

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Ook daar gaat het de verkeerde kant op grote zwaarder nog groterTara schreef:Ik vind die werklijn erg lijken op de Cane Corso eigenlijk. Dat vind ik een van de weinig leuke molossers, omdat ze er tenminste niet zo wanstaltig uitzien.

Ja de werklijn Mastino lijkt op c.c maar er is echt wel verschil hoor.
- shinobi
- Zeer actief
ja goed heInge O schreef:goh, wat goed zeg, er zijn er die zelfs kunnen rénnenshinobi schreef:Er zijn wel Mastino's die kunnen rennen maar maar die zal je in Nederland niet of zelden tegenkomen.Lemuria schreef:Nee ik ook niet, vandaar m'n onderste zinsbientje schreef: die onderste vind ik nou ook niet dat je zegt: wauw, wat een prachtige atleetHier in de buurt loopt ook een Napolitaan rond. Meer kan-ie ook niet. Beetje rondlopen. Rennen is te belastend
.
natuurlijk wel, hele erge zelfs maar hey, dat voelen de baasjes gelukkig niet zelf hè.twinkeltje schreef:Jeetje zullen die niet enorme smetplekken krijgen?
- shinobi
- Zeer actief
genoegInge O schreef:Dinos schreef: Kijk op het ogenblik naar de rhodesian steeds minder ridge en steeds forser maar ach u vraagt wij draaien.![]()
![]()
en wat is er mis met minder ridge?
- shinobi
- Zeer actief
Waarom denk je dat het ras een ridgeback heet?Inge O schreef:vertel.shinobi schreef:genoegInge O schreef:Dinos schreef: Kijk op het ogenblik naar de rhodesian steeds minder ridge en steeds forser maar ach u vraagt wij draaien.![]()
![]()
en wat is er mis met minder ridge?
Hetzelfde als ze hovawart gaan fokken die niet meer actief is, er is niet voor niets een rasstandaard.Inge O schreef:en wat is er mis met minder ridge?Dinos schreef: Kijk op het ogenblik naar de rhodesian steeds minder ridge en steeds forser maar ach u vraagt wij draaien.
Minder ridge is nog niet het ergste het gewicht en de grote wel.