Nanna, zijn staart is ook al helemaal wit in het midden en over zijn hele lijf is hij stekelharig, dus witte haren er tussen. Ik hoop idd dat hij de zilveren glans van zijn vader heeft. Maar het duurt nog wel even vermoed ik.
Hij is op dit moment echt een patser, zijn hormonen zijn behoorlijk aan de gang maar in het 'werk' is hij weer goed erbij!
Hij krijgt in dit traject ook gelijk een gedegen opvoeding zoals langs de merries lopen en zich gedragen en das best lastig voor een hengst die zich helemaal het mannetje vindt

Aan de andere kant is hij best heel erg onzeker nog.
Het voordeel van Viano is dat hij niet gebroken is en dus een volledig vrij karakter heeft, Piropo heeft het niet makkelijk gehad in Spanje en dat is ook een rem op de ontwikkeling, daar ben je dan veel langer mee bezig, als je hem op een speelse manier traint pakken ze dat veel sneller op en dat gaan we met Viano dus doen en dan ben ik reuze benieuwd hoe hij dat gaat oppakken.
Het voelt inderdaad als een heel rijk bezit en ik ben er ook heel dankbaar voor! De eigenaresse van de merrie wilde graag een vervolg maar de dekkingen daarna zijn niet gelukt met deze merrie helaas. PI vond 1 nakomeling wel genoeg vermoed ik;)
Hopelijk lukt het aankomend jaar om eens met beiden naar het strand te gaan en een foto van de heren samen te maken