Dochter Meagan

Mama

Meagan

Moderator: moderatorteam
Dankje, ik vind hem ook erg mooi, atletisch maar toch krachtig.Apple schreef:Mooie vader heeft Jack!
Dat heb ik bij Tay ook. Qua kleur net zijn vader, maar de kop moet nog uitzwaren om op 1 van de twee te gaan lijken. Wel mooie ouders allemaal zeg!samantha! schreef:Wat leuk om te zien allemaal!
Bij sommigen zie je inderdaad duidelijk gelijkenis, bij anderen weer niet echt.
Dankje, ik vind hem ook erg mooi, atletisch maar toch krachtig.Apple schreef:Mooie vader heeft Jack!
Oh ik had Jones nog toegevoegd maar die vind ik tot nu toe op geen van zijn ouders lijken.
Maar goed, hij is nog erg jong, misschien komt dat nog wel.
Wat is het verschil dan? Ja natuurlijk als ze muisje zijn en net uit de teef komen zien ze er iets anders uit ja...Apple schreef:Er kan nog zo veel veranderen met de tijd.
Als je bedenkt dat Apple eerst zo was, is het echt een wereld van verschil met nu.![]()
Zie foto's in berichtMarion. schreef:Wat is het verschil dan? Ja natuurlijk als ze muisje zijn en net uit de teef komen zien ze er iets anders uit ja...Apple schreef:Er kan nog zo veel veranderen met de tijd.
Als je bedenkt dat Apple eerst zo was, is het echt een wereld van verschil met nu.![]()

samantha! schreef:Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, of honden op een van hun ouders gaan lijken.
x
=
Jack
Jack lijkt niet enorm op zijn ouders vind ik maar toch wel het meest op zijn vader.
Zusje Zinzi ook even toevoegen![]()
Paps van Doran
Mams
Doran
Hebben jullie ook vergelijkingsmateriaal?

Klopt ze lijken niet echt op elkaar maar door hun gedragingen en uitdrukkingen lijken ze sprekend. Qua bouw lijkt elmo meer op mam.TessaThomas schreef:Elmo heeft dezelfde uitdrukking als zijn vader! Gaaf zeg!