Ik heb wel een plaats in het lokale pension besproken maar op een of andere manier vind ik het vreselijk:( Nap is een verwend Keizertje die op de bank ligt gedrapeerd in kussens en fleecdekens

Napoleon, bijna 6 jarige kruising Portugese Pointer reu. Enorme jachtdrive dus kan zeker niet loslopen, ook al lijkt hij heel goed te luisteren hij hoeft maar een spoor op te pakken en je bent nergens meer. Hij loopt aan de lange lijn. Daarbij heeft hij in de jacht ook geen stop dus hij gaat door tot hij er bij neervalt.
Hij heeft niet veel met andere honden, zo af en toe even spelen met een leuke teef maar wederom, pakt zijn neus iets op dan is die enorm aantrekkelijke teef niet meer in beeld. Dan wil hij ook echt met rust gelaten worden en alleen zijn met zijn passie. Hij zit bij ons met regelmaat met een teefje in huis (hond van de oppas) en dat gaat prima maar zij kennen elkaar natuurlijk.
Katten, konijnen en ander klein spul is dan ook niet aan te raden tenzij het niet in zijn bereik is.
Hij vindt het heerlijk om mee te gaan in de auto, mee te gaan wandelen.
Het is ook mogelijk om in mijn huis te komen, dan kan je ook gelijk Elvis, onze mini-shetlander hengst, voeren de andere paarden staan bij een kennis van mij tijdens deze periode. Maar ik heb geen zin in dure vergoedingen of rare constructies, iemand moet het leuk vinden. Ook totaal 'vreemden' zet ik niet in mijn huis.
Dus heeft iemand zin in een paar dagen Napoleon?