Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Napoleon 14 t/m 18 december 2014

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Napoleon 14 t/m 18 december 2014

Ongelezen bericht door cloris »

Ik zoek oppas voor Napoleon in december, wij vertrekken op 15 december heel vroeg en komen op 18 december in de avond weer thuis. Helaas voor Napoleon gaat onze vaste oppas mee dus zoek ik voor hem een logeeradres of een oppas.

Ik heb wel een plaats in het lokale pension besproken maar op een of andere manier vind ik het vreselijk:( Nap is een verwend Keizertje die op de bank ligt gedrapeerd in kussens en fleecdekens :slaap2: Ik heb geen idee hoe hij een pension vindt overigens hoor;)

Napoleon, bijna 6 jarige kruising Portugese Pointer reu. Enorme jachtdrive dus kan zeker niet loslopen, ook al lijkt hij heel goed te luisteren hij hoeft maar een spoor op te pakken en je bent nergens meer. Hij loopt aan de lange lijn. Daarbij heeft hij in de jacht ook geen stop dus hij gaat door tot hij er bij neervalt.
Hij heeft niet veel met andere honden, zo af en toe even spelen met een leuke teef maar wederom, pakt zijn neus iets op dan is die enorm aantrekkelijke teef niet meer in beeld. Dan wil hij ook echt met rust gelaten worden en alleen zijn met zijn passie. Hij zit bij ons met regelmaat met een teefje in huis (hond van de oppas) en dat gaat prima maar zij kennen elkaar natuurlijk.
Katten, konijnen en ander klein spul is dan ook niet aan te raden tenzij het niet in zijn bereik is.
Hij vindt het heerlijk om mee te gaan in de auto, mee te gaan wandelen.

Het is ook mogelijk om in mijn huis te komen, dan kan je ook gelijk Elvis, onze mini-shetlander hengst, voeren de andere paarden staan bij een kennis van mij tijdens deze periode. Maar ik heb geen zin in dure vergoedingen of rare constructies, iemand moet het leuk vinden. Ook totaal 'vreemden' zet ik niet in mijn huis.

Dus heeft iemand zin in een paar dagen Napoleon?
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: Napoleon 14 t/m 18 december 2014

Ongelezen bericht door M@scha »

owww. ik had wel zin gehad in een paar daagjes vakantie daarboven. maar sam en napoleon lijkt mij een bar slechte combi :-)
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

jammer dat hij niet met katten kan, had me wel gezellig geleken om Napoleon op de boerderie te hebben :wink:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Als je denkt dat hij het trekt om mijn meiden een paar dagen om zich heen te hebben is hij hier van harte welkom.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Denk dat dat net even teveel is;)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Apple zou het vast leuk vinden, ik zit alleen zelf in die week krap in de tijd door tentamen :blauwoog:
Succes!
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”