Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hardlopen met hond omgeving amersfoort

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Sune01
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Hardlopen met hond omgeving amersfoort

Ongelezen bericht door Sune01 »

Regelmatig loop hard ik met onze hond (canicross). Vaak in de polder van hoogland west, maar nog liever rijd ik naar de korte duinen en loop ik daar een rondje.
Er bestaan in Nederland verschillende canicross-trainingen, echter, de dichtstbijzijnde voor mij is Amerongen en dat vind ik net even te ver om naar toe te rijden.

Zijn hier misschien mensen uit de omgeving die ook hardlopen met de hond en het leuk vinden om eens samen te lopen?
Ik ben geen atleet, ik ren puur voor mijn lol. Meestal doe ik in het bos (heuveltje op, heuveltje af) een rondje van zo'n 6 km.

Mijn hond (reu, 3 jr. gecastreerd) blijft tijdens het hardlopen aan de lijn ( met heupgordel en tuig) aangezien hij wat onzeker kan zijn en graag achter konijntjes aan jaagt (en niet meer terug komt :oohja: )

Ben benieuwd!
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Hardlopen met hond omgeving amersfoort

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Helaas woon ik niet in de buurt en heb ook geen hond die het leuk vind, maar wel een leuk idee! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”