Mis Boomer nou al, hij is met Elyna bij Gio tot morgenavond.
Ben ik heel slecht als ik morgen zeg dat Juma het niet trekt
Voor nu ligt ze rustig in haar mand, nadat ze zich ervan overtuigd had dat Boomer niet in mijn jaszak zat
Moderator: moderatorteam

Gio wilde dat graag. We hebben nooit afspraken over Boomer gemaakt, omdat hij altijd direct aangaf dat het niet nodig was, want Boomer is mijn hond.Laura84 schreef:Hahahaha, nee hoor. Waarom is Boomer ook mee?
HahaM@rleen schreef:Ik hoop het SandraBen Boomer steeds kwijt vandaag
![]()
Overigens, Diana![]()
Je hebt me een hond laten adopteren die een andere hond in huis nodig had toch
![]()
Klopt helemaal nix vanZelfs alleen blijven doet ze prima
![]()
Overigens is dat natuurlijk alleen maar prettig, maar het helpt niet echt voor mijn 'Boomer-gaat-niet-mee-naar-ex-met-Elyna-verhaal
Ja, ze trekt zich zeker aan hem opDeDiana schreef:HahaM@rleen schreef:Ik hoop het SandraBen Boomer steeds kwijt vandaag
![]()
Overigens, Diana![]()
Je hebt me een hond laten adopteren die een andere hond in huis nodig had toch
![]()
Klopt helemaal nix vanZelfs alleen blijven doet ze prima
![]()
Overigens is dat natuurlijk alleen maar prettig, maar het helpt niet echt voor mijn 'Boomer-gaat-niet-mee-naar-ex-met-Elyna-verhaal
Ik had gewoon een vooruitziende blik en dacht al een beetje met je mee
Nee, serieus, ik vind het heel knap van Juma dat ze het zo goed doet alleen! Maar ik denk wel dat zij zich ook optrekt aan Boomer en het gewoon erg leuk en gezellig vindt samen met een andere hond. En aangezien Boomer en Juma zo ongeveer de hele dag spelen samen, zijn die het daar volgens mij helemaal mee eens
Nou, de volgende keer blijft Boomer dus gewoon thuisM@rleen schreef:Boomer is weer thuis, gelukkig!
Elyna vertelde (zonder vragen) dat Boomer het helemaal niet leuk had gevonden; hij heeft de hele tijd bij de voordeur gelegen, zoals hij ook al piepend doet als ik zonder hem op vakantie ga en hem bij iemand anders achterlaat.
Juma en Boomer waren erg blij om elkaar weer te zien
Hij heeft nooit iets met Boomer willen doen. Niet toen we hem net hadden, niet toen ik zwanger en net bevallen was. Pas de laatste 1.5 jaar liet hij hem 's avonds uit zodat hij met de buurman mee kon lopen. Als die niet ging, ging hij ook niet.kooi schreef:tja, lastig dit...
Hij mist Boomer ook, net zoals jij. Dus waarom geen bezoekregeling ook voor het hondje?
Laat hem zelf tot de ontdekking komen dat het niet zo'n goed idee is. Of Boomer went er aan, dat kan ook.
Misschien komt het nog eens van pas, als je een keer opvang nodig hebt.
Mijn eerste berner ging ook altijd mee met de kinderen naar de ex. Heel prettig in de zomervakantie.
Tot de nieuwe vriendin het niet meer wilde.Maar voor die hond hadden we wel samen gekozen.
Ik kan me voorstellen dat het voor je ex ook moeilijk is op dit moment en wie weet slijt dat. Prettig contact met hem is erg belangrijk de komende jaren!

Toch heeft Boomer daar bijna 9 jaar in huis gewoond en mist hij hem.Cash schreef:Ik snap niet dat je bomen daar heen laat gaan.
Wat ik altijd van je begreep , en nu ook lees , interesseert hij zich 0,0 voor boomer.
M@rleen schreef:Toch heeft Boomer daar bijna 9 jaar in huis gewoond en mist hij hem.Cash schreef:Ik snap niet dat je bomen daar heen laat gaan.
Wat ik altijd van je begreep , en nu ook lees , interesseert hij zich 0,0 voor boomer.
Ik kan dat niet zomaar afkappen..
Ik wel bij iemand die 9 jaar lang te beroerd is geweest om t beestje water neer te zetten of eten te geven en die te lui was om er alleen maar een blokje mee om te gaan.M@rleen schreef:Toch heeft Boomer daar bijna 9 jaar in huis gewoond en mist hij hem.Cash schreef:Ik snap niet dat je bomen daar heen laat gaan.
Ik kan dat niet zomaar afkappen..