TivoliNeeltje schreef: Nee, ligt niet aan de wijk (weet niet in welk gedeelte van Eindhoven jij woont) maar gewoon aan de eigenaren.

Moderator: moderatorteam
TivoliNeeltje schreef: Nee, ligt niet aan de wijk (weet niet in welk gedeelte van Eindhoven jij woont) maar gewoon aan de eigenaren.
En waar is Darko'tje nu?dagmar88 schreef:Devel schreef:Dat is zo, maar niet elke staff zit op af stand al uit zn dak te gaan om eentje te vermoorden, tenslotte zijn staffs geen uitdsgers volgens de rastandaard maar gaan geen gevecht uit de weg.
Met die rasstandaard kun je je billen vegen.
petertje schreef:ik durf eigenlijk niet meer te zeggen dat ik 3 kinderen en 2 stafford`s heb, die beide herplaatsers zijn. Ik zou bijna mijn eigen huis niet meer indurven als ik alles lees.
maar even serieus, een stafford is ook maar gewoon een hond. Alleen geen hond die je lekker los moet laten rennen op hondenspeelveldjes, waar ik overigens nog niet dood gevonden zou willen worden, er zijn staff`s die leuk met andere honden kunnen spelen, en er zijn staff`s die het liefst alles wat op een hond lijkt op willen vreten. Als je daar rekening mee houdt is het echt allemaal niet zo moeilijk.
Denk dat het meer om de hondagressie gaat. Die combinatie met kleine kinderen samen op pad, is best lastig natuurlijk.smoekie schreef:Dat is met andere rassen doorgaans niet anders
Klopt het is de combinatie met de hondagressie.Renee1966 schreef:Denk dat het meer om de hondagressie gaat. Die combinatie met kleine kinderen samen op pad, is best lastig natuurlijk.smoekie schreef:Dat is met andere rassen doorgaans niet anders
Tja mijn kinderen missen dat echt niet. Ik heb ook nog een teckel lopen waar de oudste mee uit kan samen met papa en/of mama.Paisley schreef:Zo zonde, het is juist zo leuk om met kinderen en een los lopende hond op pad te zijn. De kinderen gooien stokken, laten door de hond balletjes uit water laten vissen, samen rennen en blubberen. Denneappels met de kinderen verzamelen met een blaffende hond ernaast want die wil dat je ze gooit. Mijn nichtjes hadden mijn hond laatst zover gekregen dat ze via de glijbaan het klimrek op sprong, en er is geen ouder te bekennen die bezwaar maakt dat mijn hond in het speelplaatsje komt. Het is namelijk leuk en gezellig.
Als ik kinderen had, zou ik met minder echt geen genoegen willen nemen. En nu ik geen kinderen heb eigenlijk ook niet
Moet een tuin Amstaff-proof gemaakt worden? Schiet ik toch maar weer tekortGimmick schreef: Maar ook op dingen klimmen met haar etc etc kan allemaal makkelijk in onze tuin die amstaff proof is.
Nou ja vooral geen voorwerpen in de buurt van de schuttingen zetten zodat ze niet het idee krijgen om eroverheen te springenLemuria schreef:Moet een tuin Amstaff-proof gemaakt worden? Schiet ik toch maar weer tekortGimmick schreef: Maar ook op dingen klimmen met haar etc etc kan allemaal makkelijk in onze tuin die amstaff proof is.De ene Amstaff-proof-handeling die ik heb verricht is tegen d'r zeggen dat ze god-non-de-dju wel van m'n planten af mag blijven.
Voor ons springende gravende en klimmende amstaff wel.Lemuria schreef:Moet een tuin Amstaff-proof gemaakt worden? Schiet ik toch maar weer tekortGimmick schreef: Maar ook op dingen klimmen met haar etc etc kan allemaal makkelijk in onze tuin die amstaff proof is.De ene Amstaff-proof-handeling die ik heb verricht is tegen d'r zeggen dat ze god-non-de-dju wel van m'n planten af mag blijven.
Zie je wel, hij en Izzy zijn voorbestemdHylos schreef:Ja maar daar staat geen stroom op. Heeft er wel eens op gestaan en hij is er toen eens met de neus tegenaan gekomen.
Bij mn ouders staat een omheining van iets meer dan een meter.. hij moest en zou altijd naar de paarden toe maar ook daar gaat ie niet overheen.