Ik heb een vraag over mijn ouders hond gedrag wat me ineens te binnen schoot.
Hij houdt niet van naar boven gaan, waarvoor hij de trap op moet. Al niet eens voorbij de deur naar de trap toe.
Toch deed hij eens dit wel en ging hij vervolgens boven rondkijken en onder het bed liggen.
Hij ging misschien ook piepen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Hij doet dit nu niet meer, maar deed dit vroeger, ik geloof af en toe een 'bui', in ieder geval één keer wat ik me nog goed herinner.
Het was best grappig.
Hij was toen 8 jaar. Hij leeft nu nog en is 13 inmiddels.
Was hij gewoon ergens van geschrokken ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gedrag
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: Gedrag
Misschien. Misschien niet. Het is 8 jaar geleden en ik was er niet bij. Je weet zelf nog maar half wat voor gedrag hij liet zien, dus tja...
-
kingrot
- Vaste gebruiker
Het is 5 jaar geleden. Maar hij staat in de verkeerde afdeling op het forum.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Volgens mij is er boven waarvoor hij de trap op moet ooit iets gebeurd. Iets schokkends. Dat denk ik omdat hij misschien ook gepiept heeft onder de bed. Kan natuurlijk ook een eenmalige depressie geweest zijn. Als hij het nog eens doet zou ik een gedrags therapeut erbij halen. Kost wel wat, maar wellicht is het probleem dan opgelost.kingrot schreef:Ik heb een vraag over mijn ouders hond gedrag wat me ineens te binnen schoot.
Hij houdt niet van naar boven gaan, waarvoor hij de trap op moet. Al niet eens voorbij de deur naar de trap toe.
Toch deed hij eens dit wel en ging hij vervolgens boven rondkijken en onder het bed liggen.
Hij ging misschien ook piepen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Hij doet dit nu niet meer, maar deed dit vroeger, ik geloof af en toe een 'bui', in ieder geval één keer wat ik me nog goed herinner.
Het was best grappig.
Hij was toen 8 jaar. Hij leeft nu nog en is 13 inmiddels.
Was hij gewoon ergens van geschrokken ?
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
kingrot
- Vaste gebruiker
Hij is slechts een paar keer in zn leven boven geweest. Hij is wel eens 1 nacht boven moeten slapen wat hij niet leuk vond.
Maar het is geen probleem, hij heeft het haast nooit gedaan en doet het nu al jaren niet meer, maar ik vroeg het me gewoon af.
Maar het is geen probleem, hij heeft het haast nooit gedaan en doet het nu al jaren niet meer, maar ik vroeg het me gewoon af.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
als ie nergens om naar boven hoeft zou ik er maar niet een punt van maken, dan blijft ie toch lekker beneden 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love