Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ze kúnnen het wel hoor! Die asociale killers!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: ze kúnnen het wel hoor! Die asociale killers!

Ongelezen bericht door -Saskia- »

dagmar88 schreef:Is hier ook zo ja. Zolang ik maar met haar bezig ben en zelf ontspannen blijf, kan de wereld zo ongeveer vergaan.
Als ze weet dat ik haar favoriete bal bij heb en waar we naartoe gaan loopt ze ook zo bij me.
Zelfs door de stad met een festival, overal gekleurde mensen en omringd door honden zag ze niks.
:mrgreen: Mensen zijn dan gepikeerd dat ze lucht zijn.
Ik had in mijn gehoorzaamheidsgroep eenzelfde kruising als Charlie en menig border collie kon nog een puntje zuigen aan dat volgwerk :ok:
Zo hondagressief als wat maar daar heeft niemand ooit wat van gemerkt. Zo hoort het.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

dagmar88 schreef:
M@scha schreef: nope, ik ken hem niet maar ken wel veel staffies die op serieus niveau trainen en over het algemeen hebben die alleen oog voor de baas. Er komt pas een kans op misgaan als er niks gedaan wordt.

Is hier ook zo ja. Zolang ik maar met haar bezig ben en zelf ontspannen blijf, kan de wereld zo ongeveer vergaan.
Als ze weet dat ik haar favoriete bal bij heb en waar we naartoe gaan loopt ze ook zo bij me.
Zelfs door de stad met een festival, overal gekleurde mensen en omringd door honden zag ze niks.

jep. lola met behendigheid kon na de laatste sprong zo een groepje honden inlopen en met 3 anderen uit 1 bak drinken. daarna moest ze wel weer richting mij want als de adrenaline wegzakte besefte ze zich dat ze tussen plebs stond dat haar nog niet aanbeden had...
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

-Saskia- schreef:
dagmar88 schreef:Is hier ook zo ja. Zolang ik maar met haar bezig ben en zelf ontspannen blijf, kan de wereld zo ongeveer vergaan.
Ik had in mijn gehoorzaamheidsgroep eenzelfde kruising als Charlie en menig border collie kon nog een puntje zuigen aan dat volgwerk :ok:
Zo hondagressief als wat maar daar heeft niemand ooit wat van gemerkt. Zo hoort het.

:roll: Het is echt een kruising van lik m'n vestje hoor.
Charlie heeft de agressie van de stafford (de bt ouder is mens agressief, gelukkig heeft ze dat absoluut niet in zich) en de lolbroekerigheid van de bt.
Baasgericht is ze wel, maar met het enthousiasme, extreme gedrevenheid en het clowneske was het nog een hele kunst daar iets mee te kunnen.
Daarbij is ze stronteigenwijs, weet ze me feilloos te bespelen en gaat ze bij een nee 298 andere manieren proberen om het toch te mogen. Godzijdank is ze 5 haha.
De andere staffords x bt's die ik ken zijn allemaal een pak moeilijker dan een volle stafford.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

dagmar88 schreef:
-Saskia- schreef:

:roll: Het is echt een kruising van lik m'n vestje hoor.
Charlie heeft de agressie van de stafford (de bt ouder is mens agressief, gelukkig heeft ze dat absoluut niet in zich) en de lolbroekerigheid van de bt.
Baasgericht is ze wel, maar met het enthousiasme, extreme gedrevenheid en het clowneske was het nog een hele kunst daar iets mee te kunnen.
Daarbij is ze stronteigenwijs, weet ze me feilloos te bespelen en gaat ze bij een nee 298 andere manieren proberen om het toch te mogen. Godzijdank is ze 5 haha.
De andere staffords x bt's die ik ken zijn allemaal een pak moeilijker dan een volle stafford.
En toch klinkt ze precies zoals Jigzy :mrgreen: Een volle stafford maar wel een stuk meer terrier dan bullytype.
Tyra mijn showprinsesje was meer bully en een stuk makkelijker.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Valerie schreef: En toch klinkt ze precies zoals Jigzy :mrgreen: Een volle stafford maar wel een stuk meer terrier dan bullytype.

Haha, ja, maar dat hoor ik van zowel staff als bt eigenaren. "het is precies een ..." :tongue:
Charlie is inderdaad boven alles vooral terriër.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

dagmar88 schreef:
Valerie schreef: En toch klinkt ze precies zoals Jigzy :mrgreen: Een volle stafford maar wel een stuk meer terrier dan bullytype.

Haha, ja, maar dat hoor ik van zowel staff als bt eigenaren. "het is precies een ..." :tongue:
Charlie is inderdaad boven alles vooral terriër.
Nou ja als je een échte bull terrier hebt scheelt het ook niet veel hoor :wink: wel als het weer zo een vol gevreten rond bankhang mormel is.
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

ik zat te wachten op een grote hug van baas en hond, maar helaas... :(:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”