Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo gelukkig met haar

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sita
Zeer actief

Re: Zo gelukkig met haar

Ongelezen bericht door Sita »

Ik ben ook ontzettend blij met mijn hondjes, maar ben wel zo realistisch dat ze ook echt wel minpunten hebben. En ik hoop dat jij die door de roze bril die je nu op hebt wel blijft zien.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Re: Zo gelukkig met haar

Ongelezen bericht door Mojuan »

Sita schreef:Ik ben ook ontzettend blij met mijn hondjes, maar ben wel zo realistisch dat ze ook echt wel minpunten hebben. En ik hoop dat jij die door de roze bril die je nu op hebt wel blijft zien.
Haha ja natuurlijk heeft elke hond ook minpunten.
Het is niet voor niets dat ik met haar aan het werk ben, en dat ze niet zomaar overal los mag, en niet met elke hond mag spelen van me.
Zo kan ze bijvoorbeeld niet overweg met kleine hondjes die als een gek heen en weer gaan rennen. Dat zijn momenten waarop ik dus doorloop, omdat ik haar ogen dan meteen wild zie worden.
Dus nee, ze is echt niet perfect. Maar ik ben nou eenmaal (normaal gesproken) een positief ingesteld persoon.
Waarom zou ik de nadruk leggen op de minder fijne kanten, als ik gewoon enorm geniet van alle leuke aspecten van mijn hond?
Als er vervelende dingen zijn in haar gedrag waar ik last van heb, dan ga ik daar een oplossing voor zoeken om hiermee aan de slag te gaan, zijn het dingen waarbij het me niet lukt om daar iets aan te veranderen, dan zoek ik een manier om er goed mee om te gaan.
Maar ik zie het niet direct als iets heel negatiefs. Minder leuk, dat wel ja.
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”