Al een tijdje was ik van plan Tarz helemaal op versvlees over te zetten. Dat omdat hij een kleine hond is en maar heeeel weinig nodig heeft, dus het kost me haast niets en voor hem is het beter.
Ik zat te twijfelen tussen Rodi en Energique en heb voor de verandering maar Energique gehaald.
Maar welke is in kwaliteit beter?
Rodi vond ik altijd wel goed alleen vond ik die schijven zo slap. Van Rodi zou hij 4 schijven per dag moeten, terwijl dat van Energique 2 schijven per dag is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
versvlees Energique
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
versvlees Energique
Groetjes Rob
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Energique vind ik goed, maar Rodi ook.. je hoeft toch niet op 1 soort te blijven? haal gewoon eens en Rodi en Energique 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Actief
Prima plan. Energique vind ik ook toch wel wat beter. en ik doe er inderdaad van Rodicloris schreef:Energique vind ik goed, maar Rodi ook.. je hoeft toch niet op 1 soort te blijven? haal gewoon eens en Rodi en Energique
nog wel een een plak lam of pens doorheen. Mengen dus, kan prima en het kan geen kwaad.
Versvlees is allemaal rauw, vers vlees en compleet ook. Rodi heeft een paar verschillende
smaken en er zijn een paar smaken (alleen pens, alleen lamshart) die niet compleet zijn.
Daar moet je wel op letten.
Lieve groet van Eefy
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ook scheelde de helft onderhandMarieke* schreef:Heb hier een hele tijd Energique gevoerd en was er tevreden over. Ik vond het beter dan Rodi. Rodi vind ik veel slapper en heb het idee dat ik nog heel veel vocht geef. Energique ziet er meer uit als vlees en je hoeft er minder van te geven (tenminste was hier zo)

Groetjes Sylvia

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Dat idee heb ik ook. Het is een compact schijfje en geen slape hamburger zeg maar. Tarz moet er twee op een dag, alhoewel ik denk dat hij ook heel goed op 1 zou kunnen, aangezien er wel wat kilootjes af mogenMarieke* schreef:Heb hier een hele tijd Energique gevoerd en was er tevreden over. Ik vond het beter dan Rodi. Rodi vind ik veel slapper en heb het idee dat ik nog heel veel vocht geef. Energique ziet er meer uit als vlees en je hoeft er minder van te geven (tenminste was hier zo)

Hij vindt het echt heel lekker

Groetjes Rob