http://www.wusv2014.com
Moderator: moderatorteam
wat een super resultaat almaart schreef:jep, het zijn ook wel zijn 2 strafste onderdelen![]()
zaterdag appel
maart schreef:en ja hoor, momenteel staan ze op de 1ste plaats![]()
![]()
![]()
![]()
Er kan nog 1 Duits boven, net diegeen die vorig jaar en het jaar daarvoor ook gewonnen hebben dus ik vind dat ze nu wel eens iemand anders aan de beurt mogen laten![]()
Maar in alle geval, de 2de plaats is al zéker op zak![]()
![]()
Bij de dh weet ik t niet toch zie ik t wel degelijk bij de wk fci en de mh.Rocco schreef:Het is jammer dat de D-H fokkerij werkhonden = sporthonden IPO bepalend is door deze punten honden
ik geef er weinig om ben wel liefhebber van het ras, hond die mij wel aanspreekt is Bolle Ja Na Ka
en de hond van Robbie de Jong ( gezien van de beelden dan)
De kwaliteit van de geleider/ team is het meest bepalend op dit zulk evenementen de honden met wat meer
extra natuurlijke agressie,temperament en karakter zul je niet snel zien aan de top.
( ook de invloed van de keurmeester moet niet onderschat worden )
Een hond ga je dan ook niet gaan (be)zoeken op wedstrijd, maar op trainingRocco schreef:Het is jammer dat de D-H fokkerij werkhonden = sporthonden IPO bepalend is door deze punten honden
ik geef er weinig om ben wel liefhebber van het ras, hond die mij wel aanspreekt is Bolle Ja Na Ka
De kwaliteit van de geleider/ team is het meest bepalend op dit zulk evenementen de honden met wat meer
extra natuurlijke agressie,temperament en karakter zul je niet snel zien aan de top.
Dat zo en zo en ook buiten de training is belangrijk om een duidelijk beeld te krijgenmaart schreef:Een hond ga je dan ook niet gaan (be)zoeken op wedstrijd, maar op trainingRocco schreef:Het is jammer dat de D-H fokkerij werkhonden = sporthonden IPO bepalend is door deze punten honden
nou, blijkbaar wel genoeg om te kunnen oordelen dat ze het fokprogramma bepalen en het slechts puntenhondjes zijn.Rocco schreef: ( te weinig om echt een duidelijk oordeel te geven)
genetisch wel, maar in de praktijk toch vaak niet.Rocco schreef:Hoe bedoel jij dit Maart een hond met( extreem)veel drift genetisch zal dit toch altijd behouden ?
Alles kan kapot....Rocco schreef:Hoe bedoel jij dit Maart een hond met( extreem)veel drift genetisch zal dit toch altijd behouden ?
Zeker waar. Een vd redenen voor mij om geen werkgarantie te geven.Gos schreef:Alles kan kapot....Rocco schreef:Hoe bedoel jij dit Maart een hond met( extreem)veel drift genetisch zal dit toch altijd behouden ?
genetisch wel, maar in de praktijk toch vaak niet.maart schreef:Rocco schreef:Hoe bedoel jij dit Maart een hond met( extreem)veel drift genetisch zal dit toch altijd behouden ?
Ik heb wel een sportgarantie gekregen, maar die sloeg meer op de gezondheid. Voor de rest had ik zoiets dat het ook mijn schuld kan zijn als het niet lukt, maar ik ben misschien heel redelijk als pupkoper?crutz schreef:Zeker waar. Een vd redenen voor mij om geen werkgarantie te geven.Gos schreef:Alles kan kapot....Rocco schreef:Hoe bedoel jij dit Maart een hond met( extreem)veel drift genetisch zal dit toch altijd behouden ?