Gijs had vrijdag de hele dag geslapen, ik zocht er niet zoveel achter, maar 's avonds liep hij ineens mank...
Zaterdag en vandaag ook nog
Het is zijn rechter achterpoot en vooral al hij een tijdje gelegen heeft kan hij er niet op staan en hinkt hij,
als hij een stukje heeft gelopen zakt het weer af en loopt hij weer zo goed als normaal
Als hij dan net weer op staat dan onziet hij hem ook echt
later zit, staat en loopt hij er weer op, slapen doet hij ook op beide kanten en krabben aan zn halsband doet hij ook gewoon met beide poten
Zaterdag had hij ook nog veel geslapen, vandaag al weer wat actiever
Mn moeder zei dat hij misschien ook zo veel slaapt van de pijn?
Nu is hij in twee dagen wel zo ongeveer al zijn kiezen verloren en zijn de nieuwe aan het opkomen dus daar kan hij natuurlijk ook moe en sloom van zijn
We hebben de dierenartsassistente op de puppycursus gesproken, zij zei als het met 5 dagen niet beter word naar de da gaan, dat leek ons ook al een goed plan
We hebben ook aan de poot/heup/rug gevoeld en op 1 plekje geeft hij pijn aan, mn vader zei dat dat een spier of pees was, zo rond zijn bilspier
ik kan dat plekje niet vinden en wil hem ook niet onnodig zitten te knijpen en dergelijke
Hebhet vermoeden dat hij een verkeerde stap gemaakt zal hebben, of in een kuil ofzo, maandag is hij ook van een pikniktafel afgesprongen (......) maar het lijkt me wel een late reactie om daar dan pas vrijdag last van te hebben?
Zou ook nog groeipijn kunnen zijn, omdat hij ook wat slomer is, maar dan heb je ook weer het verhaal van de kiezen
worst case scenario is hd natuurlijk
Komende dagen rustig aandoen, niet springen wild rennen of andere gekke dingen doen en hopelijk knapt het dan vanzelf weer op!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gijs loopt mank
Moderator: moderatorteam
-
Gijsstabij
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Gijs loopt mank
Wacht maar even af.
En kijk eerst maar wat de DA er van zegt.
Daarna kan je je altijd nog zorgen gaan maken als het dan nog nodig is
En kijk eerst maar wat de DA er van zegt.
Daarna kan je je altijd nog zorgen gaan maken als het dan nog nodig is
-
Gijsstabij
Over die poot maakte ik me eerst niet zo veel zorgen, maar hij sliep zoooooooveel, nu hij vandaag weer probeert om schoenen te jatten en een boterham met kaas van mn bord pikte kan ik dat weer los laten, haha
En niet teveel op google opzoeken want dan word ik alleen maar bezorgder...
En niet teveel op google opzoeken want dan word ik alleen maar bezorgder...
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Beterschap voor Gijs en inderdaad niet teveel googlen, schiet doorgaans niet echt op 
-
Gijsstabij
Het lijkt wel of hier een berichtje plaatsen een magische uitwerking heeft..
gisteravond met laatste keer plassen en poepen ging hij met opstaan nauwelijks hinken en vanmorgen ook!
Lijkt dus al de goede kant op te gaan
gisteravond met laatste keer plassen en poepen ging hij met opstaan nauwelijks hinken en vanmorgen ook!
Lijkt dus al de goede kant op te gaan
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Mooi