Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hier is hij weer een keer, inmiddels bijna 3.5 jaar en nog steeds hengst wat hij ook blijft zolang ik vind dat het kan. 1 oktober heb ik hem naar een kennis gebracht die met hem het jonge paarden traject is ingegaan. Dat houdt gewoon in dat hij beleerd gaat worden. Nu is hij nog niet in zijn volle (hengstenkracht) en valt hem nog makkelijk wat te leren. Daarna haal ik hem weer op en krijgt hij gewoon alle tijd om uit te groeien. Natuurlijk ga ik wel rustig met hem aan de slag maar wel allemaal 'kleuterwerk'
Poseren:
Heel mooi lopen aan de longeerlijn
Maar schijn bedriegt:
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Heerlijke kwajongensstreken zoals op de laatste foto, helemaal passend bij zijn leeftijd.
Maar wat is hij al prachtig in balans als je hem zo ziet, echt een prachtdier!
LongFields schreef:Heerlijke kwajongensstreken zoals op de laatste foto, helemaal passend bij zijn leeftijd.
Maar wat is hij al prachtig in balans als je hem zo ziet, echt een prachtdier!
Dankje! en dat viel ons ook al op Suzanne;) hij mist nog heel veel massa natuurlijk maar hij klopt wel al.. tijdens het lopen liep hij ook inderdaad mooi in balans, prachtig achterbeen. Verder is het nog een onzekere kleuter die de eerste dagen alleen maar heeft staan brullen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina
Oh ik ga even kijken of ik het filmpje ergens anders kan zetten! jammer zeg