Maak me zorgen hij heb er veel last van.

Moderator: moderatorteam

Helemaal mee eens kan veel oorzaken hebben eerst de wond maar eens tot rust laten komen, wel kan je zelf kijken natuurlijk of hij vlooien heeft, soms hebben ze er maar één nodig als dit een allergie is.Apple schreef:Blijven smeren en voorkomen dat de hond er aan kan bijten.(kap vragen aan DA)
Lijkt mij een hotspot. Kan verschillende oorzaken hebben, maar lijkt me eerst zaak het geheel te laten genezen.

En anaalklieren laten controleren kan dan ook meteen en even wat vlooienspul meenemen, zomaar een kap omdoen zonder de oorzaak te weten is erg vind ik en dan is het genezen en mag de kap af en dan begint het weer opnieuw, je moet de oorzaak vinden.deesjuh schreef:Ik heb naar vlooien wezen kijken dat heeft hij niet.
ga morgen weer naar de Da voor een kap hij blijft eraan bijten
Er hoeft niet altijd een echte oorzaak voor te zijn.billy schreef:En anaalklieren laten controleren kan dan ook meteen en even wat vlooienspul meenemen, zomaar een kap omdoen zonder de oorzaak te weten is erg vind ik en dan is het genezen en mag de kap af en dan begint het weer opnieuw, je moet de oorzaak vinden.deesjuh schreef:Ik heb naar vlooien wezen kijken dat heeft hij niet.
Klopt. Tagor had er ook een paar keer last van. Geen oorzaak te vinden, maar na een paar keer bijten of krabben op dezelfde plek was het mis. Plek kaal knippen en met wondzalf behandelen en voorkomen dat hij er aan kon zitten.Apple schreef:Er hoeft niet altijd een echte oorzaak voor te zijn.billy schreef:En anaalklieren laten controleren kan dan ook meteen en even wat vlooienspul meenemen, zomaar een kap omdoen zonder de oorzaak te weten is erg vind ik en dan is het genezen en mag de kap af en dan begint het weer opnieuw, je moet de oorzaak vinden.deesjuh schreef:Ik heb naar vlooien wezen kijken dat heeft hij niet.
Een paar keer jeuk en bijten op dezelfde plek en het is dusdanig geïrriteerd dat ze blijven bijten.
ben heeft het ook twee x gehad zonder onderliggende oorzaak die behandeld moest worden.
Het kan natuurlijk wel, dus zou het meteen even vragen, maar hoeft dus niet altijd het geval te zijn.