Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondje kiezen van een plaatje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Hondje kiezen van een plaatje

Ongelezen bericht door lieke »

twinkeltje schreef:Lies de poes heb ik trouwens ook van een plaatje, ben ik toen ook gewoon gaan halen niks bedenktijd en ook geen spijt.
Later zou ik er nog een poes bij halen en er was zoveel keus niet te doen.
Maar toen zach ik dat haar broertje er nog was toen heb ik hem genomen, als kroop hij weg ik ben niet zo moeilijk.
En ze doen het prima samen vullen elkaar helemaal aan
Van poes Mo heb ik niet eens een plaatje gezien. Puur op basis van de beschrijving van Sam heb ik impulsief gezegd 'breng d'r maar hier.'
Nog erger dus. :LOL:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

lieke schreef:
twinkeltje schreef:Lies de poes heb ik trouwens ook van een plaatje, ben ik toen ook gewoon gaan halen niks bedenktijd en ook geen spijt.
Later zou ik er nog een poes bij halen en er was zoveel keus niet te doen.
Maar toen zach ik dat haar broertje er nog was toen heb ik hem genomen, als kroop hij weg ik ben niet zo moeilijk.
En ze doen het prima samen vullen elkaar helemaal aan
Van poes Mo heb ik niet eens een plaatje gezien. Puur op basis van de beschrijving van Sam heb ik impulsief gezegd 'breng d'r maar hier.'
Nog erger dus. :LOL:
Ja jij wind het :mrgreen:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Mijn honden komen ook allemaal van plaatjes... alleen Bowie heb ik als pup bezocht en uitgekozen ... heb zelfs 1 hond toch laten komen terwijl ik op basis van de beschrijving naast de plaatjes haar echt niet wilde maar op verzoek van de stichting dat wij haar toch echt het beste huisje konden geven akkoord gegaan en echt never geen seconde spijt gehad, jeetje wat heb ik van die hond gehouden en geleerd.... echt zo een gevalletje " je krijgt de hond die je nodig hebt" ....
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Mijn tekkel was gestorven en ik wilde gewoon meteen weer een andere. Bij een fokker van wiens honden ik gecharmeerd was kon ik een volwassen teef kopen. Dat heb ik toen gedaan: eerst een keer gaan kennismaken met fokker & hond die beschikbaar was, en drie dagen later ben ik haar gaan ophalen.
Had nooit een plaatje gezien en kende het beest helemaal niet. Had ook geen keus, maar dat kon me niks schelen.
Op de weg naar huis zat ik met die wildvreemde Eebie op de achterbank, en sindsdien (2007) zijn we onafscheidelijk en is ze de fijnste hond die ik ooit heb gehad :I: :I: :I:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Nanna schreef:Ik geloof ook helemaal niet in dat 'uitpluizen van stambomen'
Dat is leuk als je fokt maar voor een huishond negen van de tien keer totaal onzinnig. Plus dat je er torenhoge verwachtingen mee schept die dat pupje maar waar moet zien te maken.
Mee eens.De enige keer dat we een hond na 2 jaar wegens een nare erfelijke ziekte moesten laten inslapen was toen ik 2 jaar lang research had gedaan. De eerste hond "kwam" uit de Toepoels encyclopedie en honden daarna kwamen eigenlijk ook ongezien en onbelast in ons leven.
Ik denk dat ik van elke hond die hier over de drempel stapt wel ga houden :oeps: ( en Martin al helemaal :I: )
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Hier ook, verliefd geworden op een paar foto's en even gebeld met pleeggezin. Toen mocht ze naar ons toe. :D
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Inge O schreef:
tekkel schreef:Op de weg naar huis zat ik met die wildvreemde Eebie op de achterbank, en sindsdien (2007) zijn we onafscheidelijk en is ze de fijnste hond die ik ooit heb gehad :I: :I: :I:
is dat alweer 7 jaar :80: ?

en dan zeggen dat je eerst aan geen andere hond meer wilde beginnen...
Ja, lang hè? Ze was toen 5 en volgende maand wordt ze 13 :wink:
Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gezegd hoor, toen. Nu wel: denk dat Eeb mijn laatste hond is :(
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Sophietje , Pommelien en Flirt heb ik ook van een plaatje, zaten alle drie in het buitenland..
Flirt zag ik voor het eerst op het naakthonden forum, hij was toen helaas al verkocht , maar kwam na een week terug bij de fokker omdat hij te dominant was, wat een mazzel voor mij .
Ben nog steeds heel blij met ze :I: :I: :I:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”