Ik gebruik zelf voor Apple de lichtgevende en reflecterende banden met klittenband van de Action.
Ze hoeft er toch niet aan vast, en zuinig zijn ze ook, nog nooit nieuwe batterijen hoeven kopen.
Moderator: moderatorteam

Die Karlie banden hebben we ook, gewoon bij Petsplace gehaald. Doen het inderdaad ontzettend goed!Hippo schreef:Ik heb die LED halsbanden ook gekocht via Ebay (iets van € 1,50 per stuk incl verzenden), maar van de 5 deden 2 het helemaal niet. 2 waren heel snel leeg en schenen ook niet fel en 1 deed t wel goed. Ook na vervangen van de batterijen ging de lichtsterkte nauwelijks omhoog.
Heb nu sinds een maandje deze https://www.onlinedierenspeciaalzaak.co ... ails=97977 en die vind ik veel fijner! Spatwaterdicht(wel zo handig in de regen), licht is veel feller en super makkelijk op te laden met de telefoonoplader in t stopcontact. Wel na een uurtje aanstaan even opladen voor het meest felle effect. Ze zijn makkelijk op maat te maken.
Oja, die witte versie... die is dus met regenboogkleurtjes, dus Hippo loopt er heerlijk mee voor paal elke avond![]()
Als je googled op Karlie LED halsband dan kom je er zat tegen, in 5 kleuren.

Ik heb die ook al een jaar voor Shib. Spap heeft 1 keer ff wat moeten solderen zodat ie het weer deed. Ik vind ze ideaal!sjaak-k schreef:Die Karlie banden hebben we ook, gewoon bij Petsplace gehaald. Doen het inderdaad ontzettend goed!Hippo schreef:Ik heb die LED halsbanden ook gekocht via Ebay (iets van € 1,50 per stuk incl verzenden), maar van de 5 deden 2 het helemaal niet. 2 waren heel snel leeg en schenen ook niet fel en 1 deed t wel goed. Ook na vervangen van de batterijen ging de lichtsterkte nauwelijks omhoog.
Heb nu sinds een maandje deze https://www.onlinedierenspeciaalzaak.co ... ails=97977 en die vind ik veel fijner! Spatwaterdicht(wel zo handig in de regen), licht is veel feller en super makkelijk op te laden met de telefoonoplader in t stopcontact. Wel na een uurtje aanstaan even opladen voor het meest felle effect. Ze zijn makkelijk op maat te maken.
Oja, die witte versie... die is dus met regenboogkleurtjes, dus Hippo loopt er heerlijk mee voor paal elke avond![]()

dank voor de tip, ik ga er meteen eentje bestellen! Die blonde dames zie ik nog wel, maar Nina zie ik 's morgens al bijna niet meer rondlopenHippo schreef:Ik heb die LED halsbanden ook gekocht via Ebay (iets van € 1,50 per stuk incl verzenden), maar van de 5 deden 2 het helemaal niet. 2 waren heel snel leeg en schenen ook niet fel en 1 deed t wel goed. Ook na vervangen van de batterijen ging de lichtsterkte nauwelijks omhoog.

Heb toen een klacht en een slechte beoordeling ingevuld. Op de mail reageerde deze 'topseller' verkoper van Ebay niet. Hij zei dattie 3 nieuwe zou opsturen, wat denk je? Niks ontvangen. Ik had nadat hij had gezegd dat ze waren gepost, heb ik mijn commentaar positief aangepast. Tegen de tijd dat ik de nieuwe banden zou moeten ontvangen maar niks kreeg, kon ik mijn beoordeling niet meer wijzigenmalinois schreef:Als je dat tegen de verkoper op ebay zegt krijg je voir bijna een jaar aan batterijen thuisgestuurd en een nieuwe band soms
De service is altijd geweldig!
Ik heb nog nooit problemen gehad. Zelf een produkt van $15 mogen houden en daarvoor een vervangende gekregen. De eerste was niet defect maar een fout model. Beoordelingen vul ik pas na ontvangst inHippo schreef:Heb toen een klacht en een slechte beoordeling ingevuld. Op de mail reageerde deze 'topseller' verkoper van Ebay niet. Hij zei dattie 3 nieuwe zou opsturen, wat denk je? Niks ontvangen. Ik had nadat hij had gezegd dat ze waren gepost, heb ik mijn commentaar positief aangepast. Tegen de tijd dat ik de nieuwe banden zou moeten ontvangen maar niks kreeg, kon ik mijn beoordeling niet meer wijzigenmalinois schreef:Als je dat tegen de verkoper op ebay zegt krijg je voir bijna een jaar aan batterijen thuisgestuurd en een nieuwe band soms
De service is altijd geweldig!Ofwel erin geluisd.
Gelukkig doen die bandjes van Karlie t wel goed