Ik ga zelf wel aangezien het een thuiswedstrijd is, maar laat de hondjes thuis (die maak ik niet blij met drukte)

Meer info: http://www.uiterwaarde.nl/news/139/66/D ... -5-oktober
Moderator: moderatorteam
Jammer;) ik heb ook een grey stardustje meekleine2758 schreef:Wij gaan ook. Maar laat onze weim thuis, te druk en iets te ver om langs de fiets te lopen.
Weet ik_Inge_ schreef:Jammer;) ik heb ook een grey stardustje meekleine2758 schreef:Wij gaan ook. Maar laat onze weim thuis, te druk en iets te ver om langs de fiets te lopen.
Ja ze bleef haken. Was ook de eerste keer dat ze over een net heeft gesprongen. Heb je het mooie apport van de lokkraai ook gezien haha .kleine2758 schreef:Ben er ook geweest. Echt zonde van het weer zeg.
Op zich een leuke opzet hoor, alleen moeten ze er de volgende keer wat meer ruchtbaarheid aangeven.
_Inge_ wat maakte je meisje een vreemde sprong/ val zeg. Wel mooi dat ze daarna direct weer sprong. Dat oranje gaas is voor honden natuurlijk ook wel lastig te zien.
Ik hoop dat het volgende jaar beter weer is, dan komen er vast ook veel meer mensen
Nee niet gezien. Mijn zoon had niet zoveel geduld om de hele demo af te kijken, dus tussendoor hebben we een rondje gedaan._Inge_ schreef:Ja ze bleef haken. Was ook de eerste keer dat ze over een net heeft gesprongen. Heb je het mooie apport van de lokkraai ook gezien haha .kleine2758 schreef:Ben er ook geweest. Echt zonde van het weer zeg.
Op zich een leuke opzet hoor, alleen moeten ze er de volgende keer wat meer ruchtbaarheid aangeven.
_Inge_ wat maakte je meisje een vreemde sprong/ val zeg. Wel mooi dat ze daarna direct weer sprong. Dat oranje gaas is voor honden natuurlijk ook wel lastig te zien.
Ik hoop dat het volgende jaar beter weer is, dan komen er vast ook veel meer mensen
De 2de ronde mocht mijn teckel ook nog even een apportje doen;) toen was het gelukkig droog.