Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
opvanggezinnen gezocht voor in beslaggenomen honden
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
opvanggezinnen gezocht voor in beslaggenomen honden
http://nieuwsbrief.hulpinbeslaggenomenh ... 0&L=1&N=18
Die lui doen toch mooi werk! Dus als er nog mensen kunnen helpen....
Die lui doen toch mooi werk! Dus als er nog mensen kunnen helpen....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: opvanggezinnen gezocht voor in beslaggenomen honden
In beslag genomen honden die de test niet doorkomen en een spuit krijgen kun je heus niet loskopen lijkt mij.
En als ze door de test komen lijkt mij dat het wel mee valt met hun trauma.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dit zijn geen honden die inbeslag genomen zijn maar honden die bij mensen ed zitten en de eigenaren willen ze euthanaseren.
Alle honden die ze als voorbeeld stellen komen gewoon bij een eigenaar vandaan die ze niet meer wil/kan hebben.
Ze helpen ook honden die inbeslaggenomen zijn door training ed en een nieuwe eigenaar zoeken.
Wij hebben als asiel al meerdere honden van hun overgenomen en allemaal zonder echt trauma maar wel vaak met bijv. muilkorfplicht.
Alle honden die ze als voorbeeld stellen komen gewoon bij een eigenaar vandaan die ze niet meer wil/kan hebben.
Ze helpen ook honden die inbeslaggenomen zijn door training ed en een nieuwe eigenaar zoeken.
Wij hebben als asiel al meerdere honden van hun overgenomen en allemaal zonder echt trauma maar wel vaak met bijv. muilkorfplicht.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Zo lees ik het ook ja, niet alles is direct in beslag genomen.noekie schreef:Dit zijn geen honden die inbeslag genomen zijn maar honden die bij mensen ed zitten en de eigenaren willen ze euthanaseren.Alle honden die ze als voorbeeld stellen komen gewoon bij een eigenaar vandaan die ze niet meer wil/kan hebben.
Zonder trauma maar met muilkorfplicht?
Dat lijkt me wat apart.
Bovendien hebben ze het toch over honden die meestal veel meegemaakt hebben en daardoor gedragsproblemen hebben
- noekie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja de honden die ze van particulieren overnemen zijn de meeste wel getraumatiseerd van.ranetje schreef:Zo lees ik het ook ja, niet alles is direct in beslag genomen.noekie schreef:Dit zijn geen honden die inbeslag genomen zijn maar honden die bij mensen ed zitten en de eigenaren willen ze euthanaseren.Alle honden die ze als voorbeeld stellen komen gewoon bij een eigenaar vandaan die ze niet meer wil/kan hebben.
Zonder trauma maar met muilkorfplicht?
Dat lijkt me wat apart.
Bovendien hebben ze het toch over honden die meestal veel meegemaakt hebben en daardoor gedragsproblemen hebben
Sommige alleen gestresst.
De honden die wij hebben overgenomen waren allemaal in beslaggenomen. 1 had in de opslag een test gedaan maar was angstig bij binnenkomst dus zakte als een baksteen en kreeg dus muilkorfplicht.
Bij ons is hij al super vooruit gegaan en nu hij geplaatst is gaat hij met zijn nieuwe baasje trainen en na een tijd mag hij een nieuwe test doen om zijn muilkorfplicht te kunnen laten vervallen.
We hebben er nu nog 1 van ze die gevonden is. Hond liep los en heeft toen ruzie gehad met andere hond en gebeten.Politie erbij en gelijk inbeslaggenomen.
Eigenaar nooit gevonden maar hond heeft wel muilkorfplicht gekregen doordat ze een hond gebeten heeft.
- Maltezers
- Zeer actief
Ik krijg de link ook niet open ook ik krijg (Invalid archive link) jammer ik zou graag weten waar het precies om gaat.
- noekie
- Zeer actief
- Contacteer:
http://nieuwsbrief.hulpinbeslaggenomenh ... 0&L=1&N=18
- Maltezers
- Zeer actief
Dank je wel ik heb het nu wel kunnen lezen mooi werk mooi doel.noekie schreef:http://nieuwsbrief.hulpinbeslaggenomenh ... 0&L=1&N=18
- iones
- Zeer actief
Ik denk ook dat sommige honden ook iets te snel veroordeeld worden, en iets te gemakkelijk.bouvierpoedel schreef:In beslag genomen honden die de test niet doorkomen en een spuit krijgen kun je heus niet loskopen lijkt mij.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen