Jij hebt Abra -time gehad vandaag

wat wordt ze mooi Tineke!
En wat staan Raffie en Micron er gezellig bij hihihi
Leuke foto's! Tante Nanna
Ook Tineke en Alma hebben niet gebeten he?

Moderator: moderatorteam
och verdomd!Nanna schreef:Ze waren allevijf meemercedes2803 schreef:Durfde jij alleen die voddebaal Collie mee te nemenJe ziet Pirke trouwens ook bij Alma staan
Pirke heeft trouwens een paar keer leuk met Abra gespeeld.
Nee, zodra ze hun bek opendeden gooide ik er soep of vlaai inmercedes2803 schreef:Ook Tineke en Alma hebben niet gebeten he?
. Nou ze is zeker een plaatje Hil en ook nog eens reuze lief.mercedes2803 schreef:ohhhhh ik ben jaloersssssssssss!![]()
Jij hebt Abra -time gehad vandaag![]()
wat wordt ze mooi Tineke!
En wat staan Raffie en Micron er gezellig bij hihihi
Leuke foto's! Tante Nanna
Ook Tineke en Alma hebben niet gebeten he?
. Dat is Sien. Ze staat ook in mijn onderschrift en als je even wat fototopics van mij bekijkt kom je haar wel tegen.Hilde schreef:Is de hond op de derde foto er één van Tineke? Dat is een pláátjeDaar zou ik zo vanaf de foto al verliefd op worden!
Nou is ook een schat die Kayla. Zodra ik thuis ben zet ik de speelfoto's van haar en Abra er op.Jeannettebo schreef:leuk!
Layla heeft maandagavond ook mogen genieten bij de dames en volgens mij vooral Alma om het pootje gewonden
DubbelJeannettebo schreef:leuk!
Layla heeft maandaga vond ook mogen genieten bij de dames en volgens mij vooral Alma om het pootje gewonden
Natuurlijk mag dat.Elly* schreef:Mag ik de foto's van Abra pikken? Ik weet iemand die ze vast graag ziet.
ben benieuwdTineke schreef:Nou is ook een schat die Kayla. Zodra ik thuis ben zet ik de speelfoto's van haar en Abra er op.Jeannettebo schreef:leuk!
Layla heeft maandagavond ook mogen genieten bij de dames en volgens mij vooral Alma om het pootje gewonden
Nou zeker. Wat mij betreft had je haar niet op hoeven halenJeannettebo schreef:leuk!
Abra, koosnaam aapje, is een teef, uiteraardPepie schreef:Dat was vast gezellig![]()
Ik vind Abraham ook een mooie hond
Dat krijg je er nu van met die automatische spellingscontroleZoie schreef:Abra, koosnaam aapje, is een teef, uiteraardPepie schreef:Dat was vast gezellig![]()
Ik vind Abraham ook een mooie hond![]()
prachtige foto's
Ze is er ook een van Jan, en feitelijk de aanleiding voor onze eerste gezamenlijke wandelingTineke schreef:. Dat is Sien. Ze staat ook in mijn onderschrift en als je even wat fototopics van mij bekijkt kom je haar wel tegen.Hilde schreef:Is de hond op de derde foto er één van Tineke? Dat is een pláátjeDaar zou ik zo vanaf de foto al verliefd op worden!
Wat gek dat ze me nooit eerder op deze manier is opgevallen. De naam Sien komt me wel bekend voor, maar ik heb daar denk ik nooit een hond bij in gedachten gehad. Stom! Ze is prachtig en voortaan ga ik extra goed kijkenTineke schreef:. Dat is Sien. Ze staat ook in mijn onderschrift en als je even wat fototopics van mij bekijkt kom je haar wel tegen.Hilde schreef:Is de hond op de derde foto er één van Tineke? Dat is een pláátjeDaar zou ik zo vanaf de foto al verliefd op worden!
Nanna schreef: Pirke heeft trouwens een paar keer leuk met Abra gespeeld.
Ha ha ja dat is al voorbij ,ze is een echte grote dame inmiddelsLeanne schreef:Jeetje wat is Abra al groot!
Ik heb nog dat beeld van dat schattige pupje in mijn hoofd haha
Ziet eruit als een gezellig groepje