Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Afgelopen week ook een groep gefotografeerd vlakbij Uddel, het waren er ruim 20! Ik fotografeerde ze in de schemer en in de mist, daarnaast waren ze ook nog ver weg dus niet zulke geweldige foto's, maar die van jou zijn echt prachtig!
Mag ik weten wat voor lens je hebt gebruikt en welke instellingen?
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Wat 'n prachtige fotos Jip .Wij waren zo'n 3 weken geleden op 'n kleine camping in Vaarssen, ook in de kroondomeinen gewandeld maar deze niet gezien ( trouwens vlak bij jou gecampeerd camping Rollekoot)
Afgelopen week ook een groep gefotografeerd vlakbij Uddel, het waren er ruim 20! Ik fotografeerde ze in de schemer en in de mist, daarnaast waren ze ook nog ver weg dus niet zulke geweldige foto's, maar die van jou zijn echt prachtig!
Mag ik weten wat voor lens je hebt gebruikt en welke instellingen?
Ik gebruik de 100-400 lens, die had ik ook wel nodig , zaten eigenlijk net iets te ver.
Instellingen weet ik niet meer zo uit mijn hoofd, dacht iso 400 en f 5.6.
Ik zet mijn foto's altijd in psp ,daar kan ik de instellingen niet meer terug vinden.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
bouvierpoedel schreef:Mooie foto's Jip , hoever stond je er nu vanaf.?
Wat een gewei heeft zo'n stier.
Heb geen idee, was best wel ver, had ook niet gedacht dat de foto's gelukt waren.
De zoom stond helemaal open , en meestal worden de foto's dan niet zo heel scherp.
jip007 schreef:
Ik gebruik de 100-400 lens, die had ik ook wel nodig , zaten eigenlijk net iets te ver.
Ik zet mijn foto's altijd in psp ,daar kan ik de instellingen niet meer terug vinden.
Dat is sinds afgelopen week mijn droomlens geworden nadat ik bij die herten veel bereik miste met mijn 55-250, nu ik die mooie foto's zie wil ik hem helemaal graag hebben maar voorlopig te duur voor mij zeker aangezien ik nog beginner ben.
jip007 schreef:
Dat is sinds afgelopen week mijn droomlens geworden nadat ik bij die herten veel bereik miste met mijn 55-250, nu ik die mooie foto's zie wil ik hem helemaal graag hebben maar voorlopig te duur voor mij zeker aangezien ik nog beginner ben.
Ik heb de lens van mij ooit een keer 2dehands gekocht op marktplaats , heb hem nu al zo'n 6 jaar.