Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trots
Moderator: moderatorteam
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 1
Trots
Vandaag ben ik bij ons op de hondenschool gevraagd of ik geen interesse had om puppycursus te gaan geven. Ze vonden mij zo leuk met Kaylee omgaan. Ben helemaal trots dat ze me gevraagd hebben en ga dus beginnen met een half jaar meelopen

Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
-
Lemuria
Re: Trots
Hey leuk!! Gefeliciteerd! Maar was dat hét criterium? Dat je leuk met je hond omgaat
?
- pinguin20
- Zeer actief
Haha, nee dat vinden ze wel belangrijk. Maar t was ook m'n kennis van hondengedrag (die ik allemaal hier geleerd hebLemuria schreef:Hey leuk!! Gefeliciteerd! Maar was dat hét criterium? Dat je leuk met je hond omgaat?
-
Lemuria
Wie weet kom ik dan nog wel bij jou in de klas
Izzy heeft nog niets kunnen doen qua cursussen en ik wil het wel graag (hoewel ze misschien wat te oud is voor een puppycursus
)
- pinguin20
- Zeer actief
Haha, ik train met Kaylee in someren, dus weet niet of je zo ver wilt reizen
Maar ik vind kc de Kempen gewoon echt niet leuk dus ik ben verder gaan kijken, en kwam toen dus in someren uit.
-
Lemuria
Sowieso weinig leuke/ogenschijnlijk goede hondenscholen in Eindhoven e.o. hoor...en het wordt nog lastiger als je van OV afhankelijk bent 
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Leuk! Zo ben ik ook begonnen en doe het inmiddels alweer een jaar of 5 - 6 met veel plezier.pinguin20 schreef:Vandaag ben ik bij ons op de hondenschool gevraagd of ik geen interesse had om puppycursus te gaan geven. Ze vonden mij zo leuk met Kaylee omgaan. Ben helemaal trots dat ze me gevraagd hebben en ga dus beginnen met een half jaar meelopen![]()
![]()
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- pinguin20
- Zeer actief
Dank je, vind t ook echt heel leuk.S@ndr@ schreef:super, dat is een prachtige kans.......
Leuk. Ik hoop ook dat dit het begin is van een leuk bijbaantjeBelle schreef:Leuk! Zo ben ik ook begonnen en doe het inmiddels alweer een jaar of 5 - 6 met veel plezier.pinguin20 schreef:Vandaag ben ik bij ons op de hondenschool gevraagd of ik geen interesse had om puppycursus te gaan geven. Ze vonden mij zo leuk met Kaylee omgaan. Ben helemaal trots dat ze me gevraagd hebben en ga dus beginnen met een half jaar meelopen![]()
![]()
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Fietskar en gaanLemuria schreef:Sowieso weinig leuke/ogenschijnlijk goede hondenscholen in Eindhoven e.o. hoor...en het wordt nog lastiger als je van OV afhankelijk bent
Gefeliciteerd, leuk hoor lesgeven. Lekker veel pups knuffelen
-
Lemuria
Ik heb me net -hopelijk- ingeschrevenValerie schreef:Fietskar en gaanLemuria schreef:Sowieso weinig leuke/ogenschijnlijk goede hondenscholen in Eindhoven e.o. hoor...en het wordt nog lastiger als je van OV afhankelijk bent![]()
- pinguin20
- Zeer actief
Waar heb je je ingeschreven? Meeste scholen hebben sowieso een jonge honden cursus voor honden die te oud puppycursus zijn.Lemuria schreef:Ik heb me net -hopelijk- ingeschrevenValerie schreef:Fietskar en gaanLemuria schreef:Sowieso weinig leuke/ogenschijnlijk goede hondenscholen in Eindhoven e.o. hoor...en het wordt nog lastiger als je van OV afhankelijk bent![]()
Hopen dat Izzy tegen die tijd niet te oud voor ze is, dan zou ze starten op 8 maanden
-
Lemuria
Hondenclub Oud Woensel. Had daar al een goed gevoel bij, en kreeg net een positieve bevestiging hiervanpinguin20 schreef:
Waar heb je je ingeschreven? Meeste scholen hebben sowieso een jonge honden cursus voor honden die te oud puppycursus zijn.
En heb jij je naam nou verandert?
- pinguin20
- Zeer actief
Daar heb ik al eerder goede verhalen over gehoord.Lemuria schreef:Hondenclub Oud Woensel. Had daar al een goed gevoel bij, en kreeg net een positieve bevestiging hiervanpinguin20 schreef:
Waar heb je je ingeschreven? Meeste scholen hebben sowieso een jonge honden cursus voor honden die te oud puppycursus zijn.Dus dan toch maar de knoop doorgehakt. Jonger wordt ze toch niet
En heb jij je naam nou verandert?
En nee
-
Lemuria
Dacht echt dat jouw forumnaam eerst Kaylee was. Hoe kom ik daar nou bij. Ik word paranoia door al het gepraat over naamsveranderingen waarschijnlijkpinguin20 schreef:
Daar heb ik al eerder goede verhalen over gehoord.
En nee