Dat snap ikSanner schreef:Kiwi had ik ook alleen op de foto gezien.
O.a. deze foto's, daar werd ik gelijk verliefd op.
Figo heb ik ook niet echt gekozen. Hij was het enige reutje, wij kwamen met een beetje geluk i.p.v. 2 of derde ineens als eerst in aanmerking.
Er is door de fokker nog wel gekeken of ze hem ook bij ons vonden passen, voor zover je dat kan oordelen. En we hadden wel wat onderzoek gedaan naar de paps en mams. Dus dat is niet helemaal hetzelfde.
Nani heb ik eigenlijk wel van een plaatje gekozen. Ik moest wel goedgekeurd worden, en we hebben ook wel kennisgemaakt.
Maar bij die kennismaking heeft Figo, op 1 snuffel na, eigenlijk niet naar haar omgekeken. Figo vond de andere hond die daar woonde ( soort van labrador ) veel interessanter. Maar ik vond haar zo leuk en ik mocht haar gelijk meenemen, dat heb ik dus ook gedaan. Ze was al bijna voor m'n neus weggekaapt. Geen idee of het verstandig was, maar het voelde goed. Ik was heel eerlijk, niet eens zeker of we wel een tweede hond erbij moesten nemen destijds. Maar ik ging wel zelf zoeken en ik bleef bij Nani hangen, terwijl het idee eigenlijk een paar maatjes groter was.
Was in het begin wel even scheidsrechtertje spelen, maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Zo'n in en in lief hondje. Ben blij dat ik buiten mijn boekje ben gegaan qua aanschaf. Mijn eerste reactie op jouw topictitel was dus eigenlijk 'Echt niet'.