Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Deze keer was ik de klos. Jullie hadden gelijk.
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Deze keer was ik de klos.
Zo hé dat wil je toch niet meemaken , dat beeld krijg je niet snel weg. Voor die ouders een drama je kind verliezen op zo een manier.
Poosje geleden in Veenendaal meisje van de zelfde flat gesprongen als haar broertje 2 jaar daarvoor, ouders blijven achter zonder kinderen.
Ja Gonnie dan is een hondenbeet in je been toch niets en het gezeik niet waard.
Poosje geleden in Veenendaal meisje van de zelfde flat gesprongen als haar broertje 2 jaar daarvoor, ouders blijven achter zonder kinderen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zo hé dat wil je toch niet meemaken , dat beeld krijg je niet snel weg. Voor die ouders een drama je kind verliezen op zo een manier.

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Precies.bouvierpoedel schreef:Zo hé dat wil je toch niet meemaken , dat beeld krijg je niet snel weg. Voor die ouders een drama je kind verliezen op zo een manier.
Die ouders moeten toch echt totaal in shock zijn. Verschrikkelijk.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
gonnie
- Zeer actief
Een achternichtje van me kent haar via een vriendinnetje.
Het meisje werd heel erg gepest.
Het meisje werd heel erg gepest.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Mijn man heeft net de buurvrouw gesproken, de hond is even weg vertelde ze aan mijn man.
Groetjes Gonnie.
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Oh oh!!!???gonnie schreef:Mijn man heeft net de buurvrouw gesproken, de hond is even weg vertelde ze aan mijn man.
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
-
gonnie
- Zeer actief
Snap er ook niks van.
Mijn man had gewoon moeten vragen waar de hond was dan, misschien heeft ze hem laten onderduiken omdat andere buren tegen haar gezegd hebben dat we haar aanklagen.
Of de politie heeft hem toch even in beslag genomen voor een test of zo.
Mijn man had gewoon moeten vragen waar de hond was dan, misschien heeft ze hem laten onderduiken omdat andere buren tegen haar gezegd hebben dat we haar aanklagen.
Groetjes Gonnie.
- Roxywoezel
- Zeer actief
Ik hoop voor de rust het laatste, maar volgens mij doen ze dat niet zonder aangifte.gonnie schreef:Snap er ook niks van.
Of het OM heeft besloten om de zaak door te zetten ivm de ernst van de zaak.
Dat kan ook nog.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
gonnie
- Zeer actief
Nee, ben net bij haar geweest omdat de verzekering wilde weten of ze het zelf al bij haar verzekering had aangegeven. Dat had ze nog niet dus dat ging ze gelijk doen.
We hebben telefoongegevens uitgewisseld zodat we afspraken kunnen maken wanneer we naar buiten gaan.
We hebben al wat afspraken gemaakt en s'avonds bel ik haar wanneer ik weer binnen ben.
Ze zei sms'en maar zag net dat zij een vast telefoon nummer heb gegeven.
Dus ga haar dan gewoon bellen.
We hebben telefoongegevens uitgewisseld zodat we afspraken kunnen maken wanneer we naar buiten gaan.
We hebben al wat afspraken gemaakt en s'avonds bel ik haar wanneer ik weer binnen ben.
Ze zei sms'en maar zag net dat zij een vast telefoon nummer heb gegeven.
Dus ga haar dan gewoon bellen.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Fijn dat het met je been goed lijkt te gaan Gonnie 
Ben benieuwd wat ze bedoelt met "de hond is even weg".
Wat zou dat "even" betekenen?
Verschrikkelijk verhaal van dat meisje.
Pesten kan zo vreselijk hard aankomen
Ben benieuwd wat ze bedoelt met "de hond is even weg".
Wat zou dat "even" betekenen?
Verschrikkelijk verhaal van dat meisje.
Pesten kan zo vreselijk hard aankomen
Laatst gewijzigd door ranetje op 25 sep 2014 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
Ik weet ook niet wat ze ermee bedoelt.
Ik denk dat hij vanavond weer thuis is want we hebben afgesproken dat ik haar laat weten wanneer ik binnen ben na het uitlaten.
Zeker erg voor dat meisje. Er moet toch eens wat meer aan dat pesten gedaan worden.
Ik zelf kan me er weinig van voorstellen hoor dat je daarom zelfmoord pleeg. Maar goed, ik ben te nuchter dan goed voor me is denk ik.
Ik denk dat hij vanavond weer thuis is want we hebben afgesproken dat ik haar laat weten wanneer ik binnen ben na het uitlaten.
Zeker erg voor dat meisje. Er moet toch eens wat meer aan dat pesten gedaan worden.
Ik zelf kan me er weinig van voorstellen hoor dat je daarom zelfmoord pleeg. Maar goed, ik ben te nuchter dan goed voor me is denk ik.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou je blijft er wel van in levengonnie schreef:Ik weet ook niet wat ze ermee bedoelt.
Dus misschien toch wel goed voor je
Ik denk dat puber meisjes (en jongens) sneller een gevoel krijgen dat ze waardeloos zijn als ze zo worden gepest.
-
gonnie
- Zeer actief
Dat is ook weer waar.ranetje schreef:Nou je blijft er wel van in levengonnie schreef:Ik weet ook niet wat ze ermee bedoelt.
Ik zelf kan me er weinig van voorstellen hoor dat je daarom zelfmoord pleeg. Maar goed, ik ben te nuchter dan goed voor me is denk ik.![]()
Dus misschien toch wel goed voor je![]()
Ik denk dat puber meisjes (en jongens) sneller een gevoel krijgen dat ze waardeloos zijn als ze zo worden gepest.
En als puber was ik ook al zo nuchter, maar ja, toen hadden we natuurlijk geen internet en geen mobieltjes, het pesten is nu natuurlijk vele malen erger als toen.
Groetjes Gonnie.
- Roxywoezel
- Zeer actief
Pesten is verschrikkelijk en ook al zeg je wat tegen je ouders, dat wil niet zeggen dat dat helpt.
Bij mij was het uiteindelijk zo erg dat de directeur mij naar huis moest brengen elke dag omdat ik werd opgewacht.
Ouders op school geweest, pesters geschorst (20 kinderen).
En het moment dat ze terugkwamen was het weer raak....
Toen ben ik maar van school gegaan......
Bij mij was het uiteindelijk zo erg dat de directeur mij naar huis moest brengen elke dag omdat ik werd opgewacht.
Ouders op school geweest, pesters geschorst (20 kinderen).
En het moment dat ze terugkwamen was het weer raak....
Toen ben ik maar van school gegaan......
-
gonnie
- Zeer actief
Heavy schreef:Dat pesten is vreselijk ik snap niet dat dat niet beter aangepakt kan worden. Natuurlijk zegt niet ieder kind het tegen ouders maar als ik zie hoe vaak er bij mijn dochter in de klas kinderen bijkomen van een andere school of hoger nivo omdat ze gepest werden in de klas![]()
Misschien was de hond bij de dierenarts voor castratie?
Hoe gaat het nu met je been.
Pesten is zeker erg. Toch erg dat je zelfmoord gaat plegen om er aan te ontkomen het moet eens harder aangepakt worden.
Het gaat goed met mijn been, nog blauw zakt steeds verder baar beneden en als ik zonder honden loop valt de pijn ook wel mee, maar met de honden aan de lijn heb ik er toch wel meer last van maar elke dag gaat het beter.
De hond was al gecastreerd daarna is de ellende begonnen. Voor de castratie was er niks aan de hand.
Groetjes Gonnie.
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Was ook niet alleen het pesten hoorde ik, haar moeder maakte haar ook het leven zuur hoorde ik... Maar goed er zijn inmiddels de nodige Purmer roddels de wereld rijker... Eerste springer wat niet gelijk in de doofpot beland... Staan vanaf woensdag een hoop mensen bij de hekken met bloemen enzo... En genoeg sensatiezoekerd. Ik ging woensdag naar buiten op het moment dat ze werd afgedekt, daar hoef ik niet bij te zijn heb er wel genoeg gezien.gonnie schreef: Zeker erg voor dat meisje. Er moet toch eens wat meer aan dat pesten gedaan worden.
-
gonnie
- Zeer actief
primera schreef:Was ook niet alleen het pesten hoorde ik, haar moeder maakte haar ook het leven zuur hoorde ik... Maar goed er zijn inmiddels de nodige Purmer roddels de wereld rijker... Eerste springer wat niet gelijk in de doofpot beland... Staan vanaf woensdag een hoop mensen bij de hekken met bloemen enzo... En genoeg sensatiezoekerd. Ik ging woensdag naar buiten op het moment dat ze werd afgedekt, daar hoef ik niet bij te zijn heb er wel genoeg gezien.gonnie schreef: Zeker erg voor dat meisje. Er moet toch eens wat meer aan dat pesten gedaan worden.
Nee, daar zou ik ook niet bij hoeven te zijn.
O, de roddels over het bijten ook al gehoord. Hahaha. Nog even en het was mijn eigen schuld omdat de honden blaften. Haha.
Groetjes Gonnie.
- primera
- Zeer actief
Nou de enige roddels die ik hoor is dat ik mega gevaarlijke bullterriers heb (okee nu 1 dan) en dat mijn hond(en) echt overal opklappen en dat soort gedoe... Zou graag willen weten wie dat de wereld in heeft geholpen want ik ben dat zo ontzettend zat. Stoom komt me werkelijk uit mijn oren, als het nou waar is okee maar ik zie de lol er niet van in om mijn hond te laten bijten en voorkom die gekkigheid. Schijnbaar hebben mijn honden echt werkelijk zowat elk hondenbeest in de buurt half vermoord, "heb je al gehoord wat dát beest nu weer heeft geflikt en dat wijf.." en elke keer van een flinke afstand en dan keihard met elkaar praten... Dus loop even zelf op mijn tandvlees. Heb al vieze troep op mijn ramen gehad, een slot vol met lijm gespoten en dat soort gedoe en ik hoop echt erachter te komen wie me dat flikt, begin het hier zo zat te worden door de grote groep hondentokkies hier bah bah
-
gonnie
- Zeer actief
Nou ja, ze worden hier echt steeds gekker.
snap ik dat je er achter wilt komen wie je dat soort geintjes flikt.
Ik heb in ieder geval aan onze kant niks over je hond(en) gehoord.
Maar ja, ik heb niet echt super veel contact met de buren. Gewoon af en toe een praatje bij de lift e.d.
Lijkt me een zenuwenbedoening als ze je elke keer zoiets flikken kost toch ook weer geld als je die rotzooi uit je slot wilt hebben.
snap ik dat je er achter wilt komen wie je dat soort geintjes flikt.
Ik heb in ieder geval aan onze kant niks over je hond(en) gehoord.
Maar ja, ik heb niet echt super veel contact met de buren. Gewoon af en toe een praatje bij de lift e.d.
Lijkt me een zenuwenbedoening als ze je elke keer zoiets flikken kost toch ook weer geld als je die rotzooi uit je slot wilt hebben.
Groetjes Gonnie.
- primera
- Zeer actief
Ja een nieuw slot zelf aangeschaft anders kon ik nog wel 3 dagen wachten op een nieuw slot van de verhuurder... Gaat ook lekker als je kinderen naar en van school moeten en hondlief moet er ook uit. Ik hou me ook zo afzijdig mogelijk maar val nogal op met hond en kinders (tja kinders durven niet alles dus moet mama wel eens opkomen ervoor, bal pikken vinden de kinderen hier leuk maar als het goed is doen ze dat nooit meer bij mijn kids, heb de buurtkinderen een beetje les gegeven dat ze dat niet meer doen, net als spullen van mij slopen, mag ik niet en mijn kinderen ook niet dus verwacht ik het andersom ook zo)
Maar goed als je iets voorbij hoort komen over mij of mijn hond dan hoor ik het graag, ik ga er vast wel achter komen al is het over maanden, zal vast iemand zich verspreken, had zelfs al briefjes op gehangen, zelfs op mijn deur dat ik het graag in mijn gezicht hoor als ze problemen met mij of iemand anders uit mijn huis hebben en geen slot vol met lijm en vieze troep aan mijn ramen en deur. helaas nog geen reactie.
Als ik iets over jou hoor of je honden dan PB ik je wel
Hoorde net dat er een heel gedoe is bij de plek waar dat meisje is geland, er zijn dus buurt bewoners geweest die foto's hebben gemaakt van het lichaam voordat er hulpverleners bij kwamen, hebben ze het op Facebook en dergelijke gepost... Ligt zeker aan mij dat ik dit zwaar respectloos vind, hoe halen mensen dat in hun hoofd om er foto's van te maken en dan ook nog op internet te gooien... Meerdere mensen ook nog, van verschillende hoogtes.
Maar goed als je iets voorbij hoort komen over mij of mijn hond dan hoor ik het graag, ik ga er vast wel achter komen al is het over maanden, zal vast iemand zich verspreken, had zelfs al briefjes op gehangen, zelfs op mijn deur dat ik het graag in mijn gezicht hoor als ze problemen met mij of iemand anders uit mijn huis hebben en geen slot vol met lijm en vieze troep aan mijn ramen en deur. helaas nog geen reactie.
Hoorde net dat er een heel gedoe is bij de plek waar dat meisje is geland, er zijn dus buurt bewoners geweest die foto's hebben gemaakt van het lichaam voordat er hulpverleners bij kwamen, hebben ze het op Facebook en dergelijke gepost... Ligt zeker aan mij dat ik dit zwaar respectloos vind, hoe halen mensen dat in hun hoofd om er foto's van te maken en dan ook nog op internet te gooien... Meerdere mensen ook nog, van verschillende hoogtes.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Nee dat ligt niet aan jou. Ik snap niet dat die ramp toeristen zo iets in hun hoofd halen
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
primera schreef:Ja een nieuw slot zelf aangeschaft anders kon ik nog wel 3 dagen wachten op een nieuw slot van de verhuurder... Gaat ook lekker als je kinderen naar en van school moeten en hondlief moet er ook uit. Ik hou me ook zo afzijdig mogelijk maar val nogal op met hond en kinders (tja kinders durven niet alles dus moet mama wel eens opkomen ervoor, bal pikken vinden de kinderen hier leuk maar als het goed is doen ze dat nooit meer bij mijn kids, heb de buurtkinderen een beetje les gegeven dat ze dat niet meer doen, net als spullen van mij slopen, mag ik niet en mijn kinderen ook niet dus verwacht ik het andersom ook zo)

-
gonnie
- Zeer actief
Dat is inderdaad wel heel erg dat ze daar foto's van gaan maken en op internet plaatsen.
Bij de herdenking donderdagavond was ook een man die een beetje ruzie met een buurvrouw had, die buurvrouw was nog verstandig en ging naar binnen maar die man liep ruzie zoekend achter haar aan, die buurvrouw zei dat het niet om Ajax of zo ging en dat hij moest stoppen met ruzie zoeken dat het om het meisje ging.
Bij de herdenking donderdagavond was ook een man die een beetje ruzie met een buurvrouw had, die buurvrouw was nog verstandig en ging naar binnen maar die man liep ruzie zoekend achter haar aan, die buurvrouw zei dat het niet om Ajax of zo ging en dat hij moest stoppen met ruzie zoeken dat het om het meisje ging.
Groetjes Gonnie.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Je zal er maar naast wonen.gonnie schreef:Dat is inderdaad wel heel erg dat ze daar foto's van gaan maken en op internet plaatsen.

-
gonnie
- Zeer actief
Is ook niks hoor. Het is hier iedere keer bal.bouvierpoedel schreef:Je zal er maar naast wonen.gonnie schreef:Dat is inderdaad wel heel erg dat ze daar foto's van gaan maken en op internet plaatsen.
Bij de herdenking donderdagavond was ook een man die een beetje ruzie met een buurvrouw had, die buurvrouw was nog verstandig en ging naar binnen maar die man liep ruzie zoekend achter haar aan, die buurvrouw zei dat het niet om Ajax of zo ging en dat hij moest stoppen met ruzie zoeken dat het om het meisje ging.Moet er toch al niet aan denken om opgetapeld in zo'n gigantiesche legbatterij te wonen.
Dinsdagavond was er ook bonje in de middelste hal moest ook de politie voor komen.
Het benauwd me af en toe echt.
Toen we uit Oostenrijk terug kwamen zag je pas goed het verschil met hier of daar.
In Oostenrijk zie je toch haast geen rotzooi. Maar goed ben toch liever thuis.
Het was weer een groot rotzooitje, mensen gooien gewoon alles op de grond in de portiek en lift en het zijn echt niet alleen kinderen die dat doen.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Heavy schreef:Wat zijn mensen soms toch ziek
Inderdaad, snap niet dat je daar een foto van wilt hebben, maar dat is dan nog tot daaraan toe ze dan nog op internet zetten is wel erg asociaal.
Groetjes Gonnie.
- primera
- Zeer actief
Nou ik woon hier ook niet voor de lol eerlijk gezegd. Ik heb met mijn toenmalige vriend ruim 6 jaar ingeschreven gestaan (woonde bij mijn ouders met hem en mijn oudste zoontje) en we hadden keuze uit een eengezinswoning, wel een hele kleine, waar de muren compleet kapot waren "ja mevrouw dat gaan wij niet maken, voor die kosten draait u zelf op" en anders in deze flat met lift en dit huis zag er stukken beter uit (betaal alleen wel inmiddels 700,-) . Nu ben ik alleenstaand en twee kinderen, vergeet het maar dat ik nog ergens een betaalbaar huis ga vinden met tuin en een leukere buurt (heb sbo kinderen dus daar moet ik ook rekening mee houden).
vandaag ineens iemand van dat honden clubje die opeens heel vriendelijk gedag zei, sprong bijna een meter opzij
. Ergens moet ik iets in mijn eigen socialisatie hebben gemist want ik snap dr geen donder van dat ze me altijd vernietigend aankeek en nu ineens vriendelijk gedag zei.
Ben gisteren nog meegelopen met buurvrouw en dochter, om bloemen erbij te leggen (idee van buurvrouw, ze durfde niet alleen omdat dochter dezelfde leeftijd heeft en ook door die kinderen word gepest) maar het valt me toch weer flink op dat de reacties zo gemaakt zijn. Alsof ze de beste vrienden waren en ik weet hoe die leeftijds groep met elkaar omgaat hier, Maar goed dan zijn er toch nog buren die op de tweede verdieping buiten staan en een gesprek met andere buren beginnen over verlengsnoeren en dit en dat, vroegen de jongeren eens heel beleefd of ze daarmee konden ophouden of ergens anders konden praten met elkaar (pas na tien minuten) en hoor je die ouderen gelijk mopperen en hoor je de ziektes langskomen. Dan begin ik wel eens te denken aan een hutje op de hei en lekker ver weg van al die mensen te wonen, normaal met elkaar omgaan is gewoon niet meer van deze tijd denk ik.
vandaag ineens iemand van dat honden clubje die opeens heel vriendelijk gedag zei, sprong bijna een meter opzij
Ben gisteren nog meegelopen met buurvrouw en dochter, om bloemen erbij te leggen (idee van buurvrouw, ze durfde niet alleen omdat dochter dezelfde leeftijd heeft en ook door die kinderen word gepest) maar het valt me toch weer flink op dat de reacties zo gemaakt zijn. Alsof ze de beste vrienden waren en ik weet hoe die leeftijds groep met elkaar omgaat hier, Maar goed dan zijn er toch nog buren die op de tweede verdieping buiten staan en een gesprek met andere buren beginnen over verlengsnoeren en dit en dat, vroegen de jongeren eens heel beleefd of ze daarmee konden ophouden of ergens anders konden praten met elkaar (pas na tien minuten) en hoor je die ouderen gelijk mopperen en hoor je de ziektes langskomen. Dan begin ik wel eens te denken aan een hutje op de hei en lekker ver weg van al die mensen te wonen, normaal met elkaar omgaan is gewoon niet meer van deze tijd denk ik.
- Roompie
- Zeer actief
Wat ben ik dan blij dat ik in een klein dorp woon waar dat (nog) niet gebeurt.

-
gonnie
- Zeer actief
ja, dat is altijd vreemd als iemand ineens aardig doet als hij/zij voor die tijd nooit aardig was, maar ach misschien heeft die buurvrouw ook een rottijd achter de rug.
Tegenwoordig hebben zoveel mensen problemen, soms een beetje begrip voor elkaar hebben kost niks hooguit een beetje moeite.
Nadat ik gebeten was kwamen er ook veel mensen ineens helpen en dat is toch wel fijn, al zullen er ook best mensen bij zijn geweest die nieuwsgierig waren, maar ach wie is dat niet zo af en toe.
Ik ben af en toe ook nieuwsgierig als er hier weer eens wat aan de hand is. Meestal ga ik niet naar beneden, maar heel af en toe geef ik ook toe aan mijn nieuwsgierigheid.
Tegenwoordig hebben zoveel mensen problemen, soms een beetje begrip voor elkaar hebben kost niks hooguit een beetje moeite.
Nadat ik gebeten was kwamen er ook veel mensen ineens helpen en dat is toch wel fijn, al zullen er ook best mensen bij zijn geweest die nieuwsgierig waren, maar ach wie is dat niet zo af en toe.
Ik ben af en toe ook nieuwsgierig als er hier weer eens wat aan de hand is. Meestal ga ik niet naar beneden, maar heel af en toe geef ik ook toe aan mijn nieuwsgierigheid.
Groetjes Gonnie.