Hopelijk is het verder "niets" en is het wel nog gewoon goed aan het helen.
Dikke knuffel voor je meisje!
Moderator: moderatorteam
Heeft die pup er qua ontwikkeling nog iets van meegekregen, of trok dat na de revalidatie weer rechtInge O schreef:erg triest, zeker bij zo'n jong ding.
ik heb ook eens een (iets oudere) pup 6 weken aangelijnd moeten houden, temidden van een roedel die vanalles mocht en zij niks - ik weet dus perfect wat je bedoelt.
Hier is dat ookInge O schreef: bedoel je fysiek of mentaal?
eigenlijk heeft het voor geen van beide invloed gehad, ze heeft alleen 6 saaie weken gehad en toen ze na die tijd weer alles kon/mocht heeft ze daar waarschijnlijk geen seconde meer aan teruggedacht.
het enige (grappige) dat ze er heeft aan overgehouden is dat ze - na 6 jaar - nog steeds in haar kamerren gaat staan als ik wegga en iedereen die thuis moet blijven een snoepje geef. ze was het toen zo gewend dat ze tig keer per dag werd opgesloten en dan een snoepje kreeg dat ze nog steeds denkt dat ze daar hoort bij het uitdelen van snoepjes.
Wat fijn dat het mee lijkt te vallen. Metacam helpt ook goed mee in het herstel, dus kan niet zo'n kwaad. Momenteel zit ik in eenzelfde soort schuitje, dus ik snap precies wat je zo vervelend vindt aan deze situatie voor Izzy. Nog even volhouden en Izzy hupst weer vrolijk rond. Dan zal ze het ook snel weer vergeten zijnLemuria schreef:Waarschijnlijk niks aan de hand, zal wel een tik tegen de externe fixatie hebben gehad. We hebben Metacam meegekregen en zijn weer op weg naar huis

Oh gelukkig maar!!!!!Lemuria schreef:Ook weer een zorg minder hoor. Ik zag haar al een extra-gebroken bot hebben en weer onder het mes moeten. Gelukkig lijkt ze goed naar me te hebben geluisterd ("Ik heb geen geld voor een 2e operatie, dus hou *@($%@$%*&$ je gemak"). Wel het advies om haar nóg kalmer te houdenAnders nog iets?!
Ik loop al voor lul met die buggy, het moet niet gekker wordenRoxywoezel schreef:Oh gelukkig maar!!!!!Lemuria schreef:Ook weer een zorg minder hoor. Ik zag haar al een extra-gebroken bot hebben en weer onder het mes moeten. Gelukkig lijkt ze goed naar me te hebben geluisterd ("Ik heb geen geld voor een 2e operatie, dus hou *@($%@$%*&$ je gemak"). Wel het advies om haar nóg kalmer te houdenAnders nog iets?!
Je zou haast een rolstoel voor dr kopen zodat haar voorpoten wel kunnen rennen hahaha.
Nog even geduld, succes daarmee!