Maar als slachtoffer zwart gemaakt worden door de "schuldige" vind ik wel heel erg ver gaan.
Lijkt me op zijn minst iets om dat heel goed duidelijk te maken.
In het openbaar, dus niet bij haar thuis.
Moderator: moderatorteam
Lemuria schreef:Haha, oh dat herken ik, dat is zó vernederend. Ik was ook eens zó kwaad en ik voelde de tranen gewoon opborrelen. Daar werd ik nog kwaaier van en uiteindelijk zat ik te janken als een klein kindj.werkman schreef:Ook een keer meegemaakt, janken van machteloze kwaadheid. Degene tegenover mij meende toen aardig te moeten doen. Laaiend werd ik daarvan. Voelde me helemaal als zwakkere behandeld. Toen wel gezegd, kom een stap dichterbij om aardig te doen en ik ram je. Je voelt dat je gewonnen hebt omdat ik jank. Misselijkmakend.
Het siert je! Misschien iemand in haar directe omgeving vragen voor haar een oogje in het zeil te houden?gonnie schreef:Ik zou toch graag willen dat mijn buurvrouw niet voor alles en nog wat wordt uitgemaakt, neem maar van mij aan dat ik een reden heb dat ik handel zoals ik handel.
Al zal ik denk ik bij elke andere eigenaar van een hond ook zo handelen.
En ik vind honden ook al bijten ze mij of mijn honden geen kut of klotenhonden het zijn honden en die kunnen weleens bijten.
Mijn man zegt in het bos weleens als we honden aan zien komen: daar komt weer zo rot hond.
Dan zeg ik: wij hebben rot honden. Dat zeg ik niet omdat ik mijn honden ook echt rot honden vind, maar mijn honden zijn de haaibaaien en de meeste anderen honden zijn gewoon leuk.
Ze wordt al bijgestaan door andere naaste buren. En misschien heeft hij nu de muilkorf wel om, ze zit niet echt in de slappe was, ik neem aan dat ze de muilkorf wel gebruikt dan.Roxywoezel schreef:Het siert je! Misschien iemand in haar directe omgeving vragen voor haar een oogje in het zeil te houden?gonnie schreef:Ik zou toch graag willen dat mijn buurvrouw niet voor alles en nog wat wordt uitgemaakt, neem maar van mij aan dat ik een reden heb dat ik handel zoals ik handel.
En ik vind honden ook al bijten ze mij of mijn honden geen kut of klotenhonden het zijn honden en die kunnen weleens bijten.
Mijn man zegt in het bos weleens als we honden aan zien komen: daar komt weer zo rot hond.
Dan zeg ik: wij hebben rot honden. Dat zeg ik niet omdat ik mijn honden ook echt rot honden vind, maar mijn honden zijn de haaibaaien en de meeste anderen honden zijn gewoon leuk.
Iemand waar ze naar luistert?
Zodat de hond ook werkelijk gemuilkorfd wordt?
Ach, ze maakt me maar zwart. De meeste weten hoe het zit.ranetje schreef:Je kunt je reden hebben Gonnie en die zullen vast lovenswaardig zijn.
Maar als slachtoffer zwart gemaakt worden door de "schuldige" vind ik wel heel erg ver gaan.
Lijkt me op zijn minst iets om dat heel goed duidelijk te maken.
In het openbaar, dus niet bij haar thuis.
gonnie schreef:Ik zou toch graag willen dat mijn buurvrouw niet voor alles en nog wat wordt uitgemaakt, neem maar van mij aan dat ik een reden heb dat ik handel zoals ik handel.

Nou ik ben echt niet in elke situatie zo kalm en lief daar kan mijn man over meepraten, maar daar moet ik mee samenleven hij heeft het af en toe wel nodig dat ik tegen gas geef. Hahaha.Daisy@ schreef:Kun jij geen cursussen gaan geven... ik vind het bewonderenswaardig dat je zo kalm en lief blijft.
Ik kan dat dus ECHT niet... en dat is zacht uitgedrukt...![]()
![]()
![]()
Ik heb open gedaan Gerard doet haast nooit open. En ik heb haar niet binnen gelaten, nu was ik bezig met mijn eten.Célie schreef:O, was ze niet meer bang voor Gerardgonnie schreef:malinois schreef:Zal ik ook komen gaan we samen op de koffieNanna schreef:En nu ben ik het zat. Ik kom wel even op visite.
Moet jij eens opletten
Hahaha, nu de buurvrouw is net langs geweest met haar verzekeringsgegevens.
Dus het komt vast goed.
Célie schreef:Mijn vader wordt ook altijd boos als hij bezorgd is, ik heb toen ik 16 was eens een brommer ongeluk gehad en m'n zusje die achterop zat had haar been gebroken. Een van de agenten zei toen ook wil je even je ouders bellen, zei toen meteen nee hoor doen jullie dat maar, dacht dan scheld hij maar tegen hun dan heb ik dat in ieder geval nietgonnie schreef:
Ik heb open gedaan Gerard doet haast nooit open. En ik heb haar niet binnen gelaten, nu was ik bezig met mijn eten.
En ook al ben ik niet boos of wat dan ook had even geen zin om mijn eten koud te laten worden. Hahaha.
Gerard wilde nog een bos bloemen kopen voor haar om zijn excuus aan te bieden, dat heb ik verhinderd want ook al ben ik niet kwaad en neem ik het haar niet kwalijk, ik vond het te ver gaan dat hij zijn excuus aan ging bieden, hij is nou eenmaal zo dat hij eerst kwaad wordt en dan later spijt heeft maar hij hoeft voor mij nou ook weer niet door het stof voor haar, doet hij voor mij ook niet. Hahaha.
Zij is zoals ze is en Gerard is zoals hij is.![]()
Vind dat je gelijk hebt dat Gerard z'n excuus niet hoeft aan te bieden, zou helemaal mooi worden.
Gaat het nu alweer wat beter met je been?
primera schreef:Jeetje ik lees het nu pas, heel veel beterschap in elk geval.
Ben toch wel blij dat ze altijd flink omloopt bij mij, mijn beamer zal echt geen uitval van zo'n dier accepteren. Bij yuki kon alles er wel langs (weet je vast welnet als beamer zijn reactie
)
Zeker fijn, kost toch een hoop tijd.Mirri schreef:Fijn dat je niet meer naar het zh hoeft
Haha, dat laatste geloof ik!gonnie schreef:Nou ik ben echt niet in elke situatie zo kalm en lief daar kan mijn man over meepraten, maar daar moet ik mee samenleven hij heeft het af en toe wel nodig dat ik tegen gas geef. Hahaha.Daisy@ schreef:Kun jij geen cursussen gaan geven... ik vind het bewonderenswaardig dat je zo kalm en lief blijft.
![]()
![]()
Daisy@ schreef:Haha, dat laatste geloof ik!gonnie schreef:Nou ik ben echt niet in elke situatie zo kalm en lief daar kan mijn man over meepraten, maar daar moet ik mee samenleven hij heeft het af en toe wel nodig dat ik tegen gas geef. Hahaha.Daisy@ schreef:Kun jij geen cursussen gaan geven... ik vind het bewonderenswaardig dat je zo kalm en lief blijft.
![]()
![]()
Maar wat je hier laat zien... ik vind het knap!
Liesbeth schreef:Ik zat net het topic weer even door te lezen en een beetje te gniffelen over jouw reacties op jouw man (enigszins herkenbaar), maar jeetje, ik ben nu totaal stomgeslagen............... .
Poeh, moeilijk. Ergens maakt de leeftijd niet uit, maar gevoelsmatig is het wel moeilijker om met zo'n daad om te gaan als een mens zo jong is.gonnie schreef:Ik stond daarnet in een van de liften van de middelste ingang en toen ik naar boven ging dacht ik aan haar, hoe ze in haar wanhoop in de lift stond naar boven wetend wat ze van plas was te doen. Kreeg gewoon koude rillingen.
Er lag op de plek waar ze neerkwam een heel klein bosje bloemen en een kaarsje in een glas. Zo rot om te weten dat daar zo jong leven geëindigd is.
Zo vlak naast de ingang.
Liesbeth schreef:Poeh, moeilijk. Ergens maakt de leeftijd niet uit, maar gevoelsmatig is het wel moeilijker om met zo'n daad om te gaan als een mens zo jong is.gonnie schreef:Ik stond daarnet in een van de liften van de middelste ingang en toen ik naar boven ging dacht ik aan haar, hoe ze in haar wanhoop in de lift stond naar boven wetend wat ze van plas was te doen. Kreeg gewoon koude rillingen.
Er lag op de plek waar ze neerkwam een heel klein bosje bloemen en een kaarsje in een glas. Zo rot om te weten dat daar zo jong leven geëindigd is.
Zo vlak naast de ingang.