Dit vind ik dan leuker.
Moderator: moderatorteam
Kijk, dan vind ik het weer interessant om feedback te krijgen. Dat naar voren leunen zie ik nu ook, was me niet eens zo opgevallenMaeve schreef:Al die Staffords hebben een te steile schouderligging, vandaar die gekke bovenbelijning.
Die foto die Lemuria post, die hond hangt ook iets naar voren. Dat doet z'n achterhand niet goed in dit geval. En die gecoupeerde oren kan ik toch niet doorheen kijken vrees ik.
Die nek vind ik ook al zo lang, of komt dat door die vislijnen die ze gebruiken om die koppen omhoog te houden?Valerie schreef:De voorkanten vind ik te zwaar vergeleken met de rest. Alsof ze voorover kunnen kukkelen
Dit vind ik dan leuker.
Ik had het dan ook alleen over de buiklijnValerie schreef:De voorkanten vind ik te zwaar vergeleken met de rest. Alsof ze voorover kunnen kukkelen
Dit vind ik dan leuker.
Te veel wang en persoonlijk vind ik het hoofd niet in verhouding met het lichaam. Volgens mij is het ook een vrij mannelijke " bully " teef, terwijl je bij de AST duidelijk het verschil moet kunnen zien tussen reu en teef. En idd de rugbelijning is niet mooi.Lemuria schreef:Wanne griezel...Echt een slangenuitdrukking.
Ik vind deze echt prachtig. Alleen iets aan die achterhand vind ik er raar uitzien en die oren zijn jammer.
Niet te overdreven bespierd, lekkere solide kop
Grappig, doe mij die slangenuitdrukkinghond van Nanna maar, ik vind deze foto meer een varkenskopLemuria schreef:Wanne griezel...Echt een slangenuitdrukking.
Ik vind deze echt prachtig. Alleen iets aan die achterhand vind ik er raar uitzien en die oren zijn jammer.
Niet te overdreven bespierd, lekkere solide kop
Ik denk alleen wel dat deze foto net zo goed met lijntje was maar dat dat weg geshopt is, ik zie allemaal 'wolkjes' onder zijn hoofdNanna schreef:Ellen. schreef:Ja Nanna, nu zonder dat klote lijntje. Necked like a drake, zo kan ik t ook.
Ik niet. Ze is vrij bully .Lemuria schreef:Op de eerste foto zie ik wel duidelijker een tevenkopMaar qua rug zie ik weinig verschil. Ja ze heeft d'r poten verder naar achter, dus haar rug loopt wat schuiner af?
net een tikkie te weinig pootlengte voor mij, verder wel mooi. En mooie kleur zeg!Barnsley schreef:
Hoofd vind ik ook iets te zwaar en zo van de foto te zien wat weinig achterhandbespiering.sbientje schreef:net een tikkie te weinig pootlengte voor mij, verder wel mooi. En mooie kleur zeg!Barnsley schreef:
Het ras op zich of alleen honden van dit " type "?Nanna schreef:Dat heb ik nou ookYvetteJ schreef: Grappig, doe mij die slangenuitdrukkinghond van Nanna maar, ik vind deze foto meer een varkenskop![]()
Wat kunnen smaken toch verschillen!
Ik vind het ook altijd net varkens. Niks moois aan, voor mij dan.
Ook dat, nee ik kan dit echt niet mooi vinden helaas.Sita schreef:Hoofd vind ik ook iets te zwaar en zo van de foto te zien wat weinig achterhandbespiering.sbientje schreef:net een tikkie te weinig pootlengte voor mij, verder wel mooi. En mooie kleur zeg!Barnsley schreef:
wat betekent dat? de kaaklijn loopt weg?Marjoleine schreef:Ik vind die hoofden van die goldens écht niet mooi.
Voorsnuiten bijna snipy en dan die diepe stop en de bolle schedels... nee. Niet mijn type.
edit: snipy van opzij gezien bedoel ik, de kaaklijn loopt weg.
Sorry maar vind het een Atypiechs geval , waar komen die ronde bolle koppen toch in ene vandaan.?Ellen. schreef:Ook dat, nee ik kan dit echt niet mooi vinden helaas.Sita schreef:Hoofd vind ik ook iets te zwaar en zo van de foto te zien wat weinig achterhandbespiering.sbientje schreef:net een tikkie te weinig pootlengte voor mij, verder wel mooi. En mooie kleur zeg!Barnsley schreef:
Daar gaat het toch om.Inge O schreef:pffff, daarbij kan je toch alleen de bollen beoordelen en niet de hond?Nanna schreef:
Ik vind dit een plaat van een Poedel. Heb hem jaren terug in het echt gezien op de Crufts en het was een blikvanger van belang. Volgens mij won hij toen zelfs de hele show.
Hij heet Montravia Tommy Gun.
Dat idee heb ik dus ook altijd bij:Inge O schreef:pffff, daarbij kan je toch alleen de bollen beoordelen en niet de hond?Nanna schreef:
Ik vind dit een plaat van een Poedel. Heb hem jaren terug in het echt gezien op de Crufts en het was een blikvanger van belang. Volgens mij won hij toen zelfs de hele show.
Hij heet Montravia Tommy Gun.
Hadden ze nog wat losse onderelen over.,?Nanna schreef:Ik zou deze trouwens wel eens zien bewegen![]()
Ik geloof dat ik nog nooit eerder zukke lage hakjes heb gezien![]()