natuurlijk.
Ik kreeg zelfs van de week nog een logje binnen van mijn auto die op de erkemederhondendag gezien was. Ook laat
Kijk maar wat je wilt met de datum
Altijd goed.
Moderator: moderatorteam
Die rij is een serie, echt entlebuch 1 t/m 75 of zo, langs een wandelpad, caches zijn ook van de overkoepelende organisatie van het gebied, unesco biosphere entlebuch. Een erg mooie wandelroute en voor mij erg in de buurt. Is een route waarvan ik delen gewoon gebruik voor mn dagelijkse wandelingen zeg maar.Sanne!! schreef:Ooooh wat leuk. Super veel op een rij.

Vandaag weer een poging gewaagd en gevondennomo schreef: Kan nu een cache hier in de buurt niet vindenzo stom! Is een paar kilometer verderop en wandel er wel met Morris. Al 2x gezocht, maar ik zie hem gewoon niet
Zal van de week maar weer een poging wagen. Driemaal is scheepsrecht toch?!

Voelde mij net een klein kindSanne!! schreef:Dat zijn toch de bijzondere getallen dan he

Oh dat is wel heel erg! Nooit dat ik zo'n ding op zou spelden. Voor de hond heb ik dan wel een log my dog tag, maar die is nog nooit gelogd. Is eigenlijk ook wel ergSanne!! schreef:je kunt er zelfs badges voor bestellen die je op je cache tas kunt naaien whahahah.
Wij waren laatst op een event en iemand had hem op zijn jas gespeld. (hoe vreselijk) Vol trots liet hij hem zien en wij echt zo uuuh ja leuk. Waar ligt die cache?
Je kunt die dingen dan ook loggen.

De aapjes kijken trail moet hier nog gedaan worden.Sita schreef:Vandaag mijn 100e cache gelogd! Middagje op de Veluwe gelopen. De vogeltrail 2014 helemaal gedaan en een flink aantal van de "aapjes kijken op de veluwe" trail. Deze niet helemaal kunnen afmaken, nog maar een keertje terug dus om de rest te vinden. Beide zijn echt een aanrader om te doen. Mooie omgeving en honden mogen aangelijnd mee.
Sanne!! schreef:25 Oktober gaan wij een Halloween event doen met geocache.
We zijn de laatste groep die in het bos een route moet gaan lopen en iets mogen loggen.
BRRR
Ik ben blond he dus lach me niet uit. Maar zon GPS apparaat is wat anders dan mijn garmin tomtom he?sternentänzerin schreef:Wij werken ook met een GPS, een garmin.
Vind hem bijzonder prettig en vaak wat nauwkeuriger dan de telefoon.
Er zijn er met regelmaat welke tweedehands te vinden maar er is ook een gpswinkel die ze zowel nieuw als tweedehands verkoopt.
Ben alleen echt even helemaal kwijt hoe die ook alweer heet, sorry.