Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nee ze lag op ons bed tv te kijken en ik was beneden met het eten bezig. In bed lag ze wel. Met de pot zwitsal langs haar. En gillen als een speenvarken, want het prikte in haar ogen.
Elmo/maureen schreef:Nee ze lag op ons bed tv te kijken en ik was beneden met het eten bezig. In bed lag ze wel. Met de pot zwitsal langs haar. En gillen als een speenvarken, want het prikte in haar ogen.
Ik denk nog steeds dat dat wraak van dat kind was omdat ze hem Solomon genoemd hebben
Joann ruikt dan tenminste nog heerlijk en heeft alleen zichzelf voorzien....Lekker kind
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Wees blij dat het crème is. Mijn lieve zoontje heeft het op die leeftijd gedaan met de inhoud van zijn luier. En gelijk de hele kamer, inclusief muur meegenomen.
Gelukkig was het pappadag en was ik op het werk. Pa belde mij ziedend van woede op en het kostte mij enorm veel moeite om pas te lachen toen ik de telefoon had opgehangen.
(Gelukkig was het weer schoon toen ik thuis kwam ).
lieke schreef:Wees blij dat het crème is. Mijn lieve zoontje heeft het op die leeftijd gedaan met de inhoud van zijn luier. En gelijk de hele kamer, inclusief muur meegenomen.
Gelukkig was het pappadag en was ik op het werk. Pa belde mij ziedend van woede op en het kostte mij enorm veel moeite om pas te lachen toen ik de telefoon had opgehangen.
Dat heeft één van mijn zoons ook gedaan (was toen een maand of 8 ), inclusief de spijlen van zijn bedje. Ik moest dat schoonmaken terwijl ik straalmisselijk was van de 2e zwangerschap
lieke schreef:Wees blij dat het crème is. Mijn lieve zoontje heeft het op die leeftijd gedaan met de inhoud van zijn luier. En gelijk de hele kamer, inclusief muur meegenomen.
Oh ik hoop zo, dat ze dat niet gaat doen alhoewel het wel in haar genen zit. Sjaak heeft het vroeger ook eens gedaan.
Die van mij had het in zijn haar gesmeerd,Mooi mooi riep hij er ook nog bij.
toen de tijd zette ik zijn haartjes recht met gel,dat werkt dus anders als met zwitsal.
en je krijgt die zooi er niet uitgewassen,hoe natter je het maakt hoe vetter en gladder het werd