Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
liefde op het eerste gezicht!
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: liefde op het eerste gezicht!
Ok...dit is ook alweer zo'n topic dat ik als de neten moet negeren, voor ik ineens een roedel van 8 heb 
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Dat had ik bij mijn vorige tekkel: die was ook niet van het knuffelen maar die ene keer dát het gebeurde bleef ik doodstil in een kramp zittenM@scha schreef:Miranda schreef:Cayuga is mijn eerste echte knuffelhond, en nu snap ik helemaal wat je bedoelt. Ik zeg wel eens, als hij me open zou kunnen ritsen en letterlijk in mij kruipen, zou hij het doenM@scha schreef:want ik kan niet zonder knuffelhond. ik mis dat echt heel erg. sam doet aan contactliggen, maar niet aan knuffelen en ik MOET een knuffelhond hebben. je weet wel zoeen die in je wil kruipen 's avonds![]()
het klinkt niet aardig van mij maar geloof mij dat ik het goed bedoel: dat is het enige dat ik ECHT mis op dit moment nu lola er niet meer is. als sam een keer een bui heeft (als het onweert ofzo) en hij komt echt dicht bij mij of pascal zitten dan bewegen we gewoon niet meer omdat we bang zijn dat hij dan toch weer naast ons gaat liggen hahaha. echt even genieten van dat contact!
Nu met Eebie kan ik bewegen wat ik wil: ze kruipt er gewoon nog een keer extra stevig bovenop met allemaal schattige geluidjes
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
inderdaad. dat je er gewoon chagrijnig van wordt want je kunt gewoon niet normaal zitten, er ligt altijd iets bovenop je. maar nu in het niet meer heb mis ik het wel zó dieptekkel schreef:Dat had ik bij mijn vorige tekkel: die was ook niet van het knuffelen maar die ene keer dát het gebeurde bleef ik doodstil in een kramp zittenM@scha schreef:Miranda schreef:Cayuga is mijn eerste echte knuffelhond, en nu snap ik helemaal wat je bedoelt. Ik zeg wel eens, als hij me open zou kunnen ritsen en letterlijk in mij kruipen, zou hij het doenM@scha schreef:want ik kan niet zonder knuffelhond. ik mis dat echt heel erg. sam doet aan contactliggen, maar niet aan knuffelen en ik MOET een knuffelhond hebben. je weet wel zoeen die in je wil kruipen 's avonds![]()
het klinkt niet aardig van mij maar geloof mij dat ik het goed bedoel: dat is het enige dat ik ECHT mis op dit moment nu lola er niet meer is. als sam een keer een bui heeft (als het onweert ofzo) en hij komt echt dicht bij mij of pascal zitten dan bewegen we gewoon niet meer omdat we bang zijn dat hij dan toch weer naast ons gaat liggen hahaha. echt even genieten van dat contact!![]()
Nu met Eebie kan ik bewegen wat ik wil: ze kruipt er gewoon nog een keer extra stevig bovenop met allemaal schattige geluidjes

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Inge O schreef:owwww, die heeft net een crunchjesuitdrukkingveertje schreef:Oh ik herken het allemaal. Ik heb nu mensen van het Roemeense asiel waar Finn vandaan komt op fb en die plaatsen ook steeds foto's van de leukste hondjes. Hier deze, daar kan je toch bijna geen nee tegen zeggen![]()
![]()
![]()
.
Nee, een Kyra-uitdrukking.
(Ik wist wel dat collies en wartjes onderling uitwisselbaar zijn.
Enne Mascha, als je nog even een knuffel wilt hebben: ik gooi Lyndie in de aanbieding. Die blijft knuffelen tot je er zowat misselijk van wordt.

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bas is gelukkig helemaal dol op knuffelen en ligt gewoon de hele avond, op, tussen, naast of achter ons. Ze ligt eigenlijk permanent contact tenzij ze in slaap valt. Ze is gelukkig niet opdringerig en zodra ik zeg, zo is genoeg, dan stopt ze met zeuren, legt zich neer en duwt dan wel even haar voorhoofd tegen me aan. Prima, geen probleem maar juist lief.
ik snap dat je een knuffelhond wil. Eva was dat ook. Die lag altijd bij ons. Die kon geen genoeg van aaien krijgen en die wilde echt liefst de hele dag lichamelijk contact. Ze duwde standaard haar snuit in je handen als je stond. Gewoon omdat het kon
ik snap dat je een knuffelhond wil. Eva was dat ook. Die lag altijd bij ons. Die kon geen genoeg van aaien krijgen en die wilde echt liefst de hele dag lichamelijk contact. Ze duwde standaard haar snuit in je handen als je stond. Gewoon omdat het kon
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Inge O schreef:oh ja, die zijn krèk hetzelfdelieke schreef:(Ik wist wel dat collies en wartjes onderling uitwisselbaar zijn.)
.
Ik zie geen verschil. Jij wel?

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Omdat hij je vast heeft met zijn giegeltje bedoel je.Nanna schreef:Neem een teckel. Die moet je met een koevoet van je loswrikken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Oh die zijn alle 3 wel heel leuk zeg
Ik snap ook dat je een knuffelhond enorm mist.
Macho is gek op mij maar Macho is geen knuffelhond, af en toe een aai en ik kan hem best eens een keer omhelzen maar zo kort mogelijk graag.
Toen kwam Jack, het pupje dat vanaf dat hij een week of 4 was zich al strak tegen je aandrukte om te knuffelen.
En zo is hij nog steeds, hij moet altijd contact hebben, al is het maar dat hij op je voeten mag liggen.
Maar het liefst ligt ie half op je en zo gaat hij ook gerust slapen
Jones is van hetzelfde kaliber als Jack en ik hou ervan.
Door die 2 heb ik zelfs mn principes opzij gegooid en mogen ze soms op bed
, zo heerlijk om dan lekker tegen ze aan te kruipen.
Ik snap ook dat je een knuffelhond enorm mist.
Macho is gek op mij maar Macho is geen knuffelhond, af en toe een aai en ik kan hem best eens een keer omhelzen maar zo kort mogelijk graag.
Toen kwam Jack, het pupje dat vanaf dat hij een week of 4 was zich al strak tegen je aandrukte om te knuffelen.
En zo is hij nog steeds, hij moet altijd contact hebben, al is het maar dat hij op je voeten mag liggen.
Maar het liefst ligt ie half op je en zo gaat hij ook gerust slapen
Jones is van hetzelfde kaliber als Jack en ik hou ervan.
Door die 2 heb ik zelfs mn principes opzij gegooid en mogen ze soms op bed
-
Lemuria
Izzy is een fervent leuner. Als ik of vrienden op de bank zitten, heeft ze er een handje van om stevig op d'r billen naast je te gaan zitten met d'r voorpoten losjes op de bank en d'r hele gewicht tegen die persoon aan
Als dat niet kan, omdat iemand besluit dat-ie liever languit ligt, is dat ook geen probleem. Ze creeert d'r eigen knuffel-mogelijkheiden wel. Knuffelen mag lang, hard en intens. Gister lagen we neus aan neus op de bank, ik met m'n arm om d'r heen en zij met d'r poot over m'n nek, samen te soezen. Ja, da's hemel voor d'r