Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

goudacupuntuur of ACP behandeling

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

IngridJolanda
nieuw lid
Aantal honden: 2

goudacupuntuur of ACP behandeling

Ongelezen bericht door IngridJolanda »

Heb eigenlijk best een prangende vraag. Mijn " Stabij" Barri heeft volgens de DA spondylose, hij heeft er ( nog) niet heel erg veel last van. De ene keer wat meer dan de andere. Kei lang verhaal kan ik er van maken maar wat ik graag wil weten zijn de ervaringen met goudacupunctuur en indien voorhanden goede aanbevelingen van kundige mensen die dit doen. Of ervaringen met ACP behandeling. Dat is een behandeling met lichaamseigen geconditioneerd plasma.
Nou dat dus....
Ik heb al wat via zoekfuncties gezien, maar dat waren meest nogal oude berichten.

Bedankt alvast voor t meedenken en delen van ervaringen!
Afbeelding
Lemuria

Re: goudacupuntuur of ACP behandeling

Ongelezen bericht door Lemuria »

Hey, je mag posten :wink:!

Ik heb zelf 1x iemand gesproken in het bos wiens hond (herder-mix uit Roemenie) behoorlijk zware HD had aan beide kanten. Het ging om een hond van een jaar of 8 en ze vond de hond te oud om de HD-operatie + revalidatie aan te doen. Toen kwam zij uit op goudacupunctuur. De hond liep en rende een week na de behandeling weer als vanouds rond. Zij is er laaiend enthousiast over en vertelt iedereen erover.

Volgens mij staan er meer ervaringen hierover op het forum, je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken voor meer topics, maar hier staat ook al wat http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... cupunctuur :wink:

Succes ermee in ieder geval!
ElPerroFantástico
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Podenco Andaluz
Aantal honden: 1

Re: goudacupuntuur of ACP behandeling

Ongelezen bericht door ElPerroFantástico »

Bij ACP is de werking, voor zover ik weet, aangetoond. Voor de werking van goudacupunctuur bestaat net zoveel bewijs als voor handoplegging.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”