Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Project Kral - 2014- upd 12 nov Nieuwe foto's VRIENDJES !

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

suza
Actief
Mijn ras(sen): Turkse natuurrassen
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Project Kral - 2014- upd 17-9 Nieuwe foto's VRIENDJES !

Ongelezen bericht door suza »

Bedankt Hilje~!
zo lang mensen denken dat honden niet voelen zullen honden voelen dat mensen niet denken
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

uit het gehandicapten project van Actie Zwerfhonden wordt zo nu en dan via andere stichtingen dan Actie Zwerfhonden
een hond geplaatst
En Gecem en Balim, waar ik hier weleens foto's van geplaatst heb,(vorige pagina) zijn geplaatst :cheer:

Hier foto's van de beide hondjes in hun nieuwe huis !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

:cheer: Nieuwe foto´s van onze vriendjes! :cheer:

maar eerst een update

Beste vrienden van de honden in het SHKD bos-asiel

De maanden September en oktober hebben ons een zonnige en warme herfst gebracht en onze honden hebben er volop van genoten.

Simone Riedijk van ActieZwerfhonden heeft ons asiel bezocht op haar terug weg naar Nederland vanuit Kutahya en heeft Blue (Saffie) geadopteerd en wie ze sinds een vorig bezoek al gehecht was. We zijn blij te horen dat het perfect gaat met Saffie, alsof ze al heel lang bij Simone woont. Ze is ook dikke vriendjes met Simone’s andere hond Karamel, ook afkomstig uit Turkije. We zijn Simone dankbaar dat ze onze geliefde Saffie zo’n fijn thuis geeft.

Nathalie Klinge, bestuurslid van ActieZwerfhonden heeft samen met een paar vrienden terwijl zij de ICAWC in Istanbul(International companion animal welfare conference) bijwoonde, ook een bezoek gebracht aan het asiel. Wij zijn trots dat ze waardering hadden voor ons werk en dankbaar met de geweldige donatie die we van een van hen mochten ontvangen.

Onze dierenarts Murat Bekhan heeft het sterilisatieplan voor Ayvalik voortgezet en is er in oktober weer geweest. Samen met zijn team en gefinancierd door ActieZwerfhonden zijn er dit keer 166 honden gesteriliseerd. Ook is van twee honden, die verschrikkelijke pijn leden, een poot geamputeerd.

Tijdens het bezoek aan Ayvalik zijn ook 158 katten uit Cunda gesteriliseerd. De straatkatten populatie op Cunda is onder controle en zowel de katten als de bewoners zijn blij!

Fato, een hond van het vriendenproject, een erg schuwe hond maar wel met de potentie een echte familievriend te worden, is herplaatst. ACP vond de liefhebbende familie die deze speciale hond nodig had.

Met de hulp van onze drie medewerkers Huseyin, Turgay en Cagri doen wij ons best zo goed mogelijk voor de honden in het asiel te zorgen en de honden die dat nodig hebben extra zorg te geven. De mannen doen niet alleen maar hun plicht, maar ze doen het met liefde en toewijding.

Dank voor uw aanhoudende steun.

SHKD team

helden zijn het; die drie medewerkers !
en natuurlijk zijn alle vrijwilligers ook helden :ok:
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 12 nov 2014 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
mercedes2803
Zeer actief

Re: Project Kral - 2014- upd 12 nov Nieuwe foto's VRIENDJES

onze dakligger Dobby :I: :engel:

Afbeelding

Afbeelding

Schuwe Kont :I:

Afbeelding

Afbeelding

relaxte Trim :I:

Afbeelding

Afbeelding

Kotan- een hond uit het gehandicapte-hondjes-project

:I:

Afbeelding

Afbeelding

Yasar - een hond uit het gehandicapte-hondjes-project

:I:

Afbeelding

Afbeelding
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Re: Project Kral - 2014- upd 12 nov Nieuwe foto's VRIENDJES

Ongelezen bericht door luna2906 »

Leuk om ze weer eens te zien. Ik dacht trouwens dat er helemaal geen honden uit het asiel herplaatst werden, maar vind het mooi om te zien dat als het precies het juiste adresje voorbij komt, sommige honden toch een eigen huisje krijgen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”