Alles is welkom
Gringo is de Duitse herder van mijn ouders , halfbroer van Kenji ( zelfde vader ) en afgelopen zaterdag 7 jaar geworden
Kenji mankeert ea , maar vergeleken bij Gringo valt dat allemaal in het niet.
Hij heeft HD , spondylose en artrose in zijn knieen
De eerste 4 jaar van zijn leven heeft hij vaak bij de dierenarts gezeten omdat hij een aantal keer per jaar een maag/darm ontsteking had.
Klopt t ff af, maar de laatste keer is dus alweer een poosje terug
2 jaar terug kreeg hij last van zn prostaat, vorig jaar ook al een paar keer
Nu heeft hij heel veel moeite met zijn ontlasting kwijt te raken
Al is hij aan de dunne , hij kan het niet fatsoenlijk kwijt ( ik denk door de spondylose ? )
Gevolg daarvan is dat er een spiertje gescheurd is en als hij perst voor te poepen komt er gewoon een stukje darm mee
Mn moeder moet hem soms helpen om die drol eruit te krijgen ( klinkt smerig ik weet t )
Met veel vezels en lijnzaadolie is het wel redelijk te doen zegt ze
2 wkn terug kreeg hij ineens koorts , gelijk naar de dierenarts en hij heeft een spuit gekregen.
Hij knapte wat op , maar nu heeft hij het ineens weer
Dus weer naar de dierenarts, nu willen ze een urine onderzoek gaan doen want mss komt t van zn prostaat
Let wel willen , want ze hebben ze dus zo naar huis gestuurd
Nja dan hangt mn moeder maar weer met mij aan de telefoon , want ze weet het echt niet meer
Ik ben lichtelijk boos geworden , want voor mijn gevoel is die dierenarts nu gewoon bezig met zn vakantie of nieuwe auto te financieren ipv die hond te helpen
Bloedonderzoek heeft mn moeder nadat ik dat laatst zei om gevraagd, nee dat was nu nog niet nodig
Komt vast van zn prostaat mevrouwtje
Castreren is dan een optie , maar komt hij uit de narcose ?
Want dat is t volgende probleem , roesje voor de rontgenfoto's toen , heeft hij 3 dagen knock out van gelegen
En dan had hij al minder gehad omdat ze t verhaal van zn andere halfzus daar kennen ( die bleef er haast in )
Dat word dan gasnarcose, maar dat willen ze niet in de kaart zetten , zal allemaal wel meevallen mevrouwtje
Pfffff , ik ben nu echt een beetje erg pislink , dat geleur met die hond . Arm beestje
Ze heeft nu t nr van mijn dierenarts, en ik heb gezegd om die maar te bellen .
T is voor hun wel een uurtje rijden , maar alles beter dan bij die prutser te blijven