Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helaas hoort Xito er dit jaar bij (stamboomnaam: Xito van de Lobo Hoeve)... Geboren 4 januari 2006 en overleden op 21 augustus 2014. Helaas heeft hij maar 8 jaar mogen worden, veel te jong maar het was een wereldhond!
Hij is net geen 13 maanden geworden... Geboren op 9 januari 2013, op 2 februari 2014 overleden.
http://www.maksosstars.nl/onze-honden/oryn/ - Naar beneden scrollen staan 3 creaties/tekeningen/collages die mensen voor mij gemaakt hebben in die periode. Krijg ze hier niet geplaatst i.v.m. grootte maar wellicht kan je er iets van gebruiken.
Lieve mooie Bluf, veels te vroeg met je 8 jaar heb ik je 23 augustus 2014 moeten laten gaan, veels te plots. Ik mis je enorm meissie!
Mijn gekke griet
Jij en je eeuwige bal. Geniet maar fijn, ik heb veel van je geleerd en zo van je genoten meisje Waak je nog een beetje over ons met Finn, daar waren jullie zo goed in! august
Ook dit jaar eentje erbij, heb het moeilijk met foto's uitzoeken , maar deze is 1 van zijn laatste foto's en vind ik wel mooi:
Wolfke 1 jaar (4/10/2012 - 04/04/2014)