Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogtrail Cunos 2014
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Maartje
- Zeer actief
Re: Dogtrail Cunos 2014
Wij vroegen ons vorige week ineens ook af waar de mail was. Die was in de spam terecht gekomen. Heb je daar al gekeken?
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik hou de spam heel nauwkeurig in de gaten ja. Maar nee ook daar niet :S En ook nog geen reactie op mijn mail die ik daarop gestuurd heb, nou ook nog maar een appje dan......Maartje schreef:Wij vroegen ons vorige week ineens ook af waar de mail was. Die was in de spam terecht gekomen. Heb je daar al gekeken?

- Jeannettebo
- Zeer actief
Raar idd, ik heb vandaag de tweede bevestiging gekregen, van de laatste aanvulling van ons team zeg maar

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Daar heb ik nog geen bevestiging van ontvangen... Heb gelijk dezelfde dag al gemaild maar nog niks gehoord...Jeannettebo schreef:Raar idd, ik heb vandaag de tweede bevestiging gekregen, van de laatste aanvulling van ons team zeg maar
- Jeannettebo
- Zeer actief
- gyanty
- Zeer actief
Probleem opgelost. Het opgegeven mailadres lijkt niet te werken. Dus weer via mijn oude mailadres (die ik jaren niet kon invullen, omdat de underscore er voor zorgde dat we het formulier nooit konden inleveren. Gelukkig heb ik 101 adressen (die allemaal in dezelfde box binnen komen haha)

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ja! Wij hebben net met het team gelopen en we hebben een lekker afwisselende groep! Heel veel zin in 

- Machie
- Zeer actief
Ja zeker! Mijn zussie gaat ook nog mee dus we hebben een mooi familieteam met 5 
Ik ben erg benieuwd naar de locatie dit jaar!

Ik ben erg benieuwd naar de locatie dit jaar!
- gyanty
- Zeer actief
- Maartje
- Zeer actief
Ja ik heb er heel veel zin in. Wij hebben vorige week met bijna ons hele team mee gelopen met de honden3daagse van KC Pampus om een beetje op te warmen. Dat was erg gezellig.
En de basis van onze thuisopdracht staat
En de basis van onze thuisopdracht staat

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou, ik ben in lichtelijke paniek
. Ik moest zondagavond even binnen, wat was het, een uur? beslissen of ik mee zou doen. Ik ben maar in het diepe gesprongen, maar ik knijp 'm wel een beetje hoor
.
Mensen nog tips over wat je in je dagrugzak moet hebben? En andere tips? Zoals trainen vantevoren
?

Mensen nog tips over wat je in je dagrugzak moet hebben? En andere tips? Zoals trainen vantevoren

- Maartje
- Zeer actief
Trainen is wel een ideeZamunda schreef:Nou, ik ben in lichtelijke paniek. Ik moest zondagavond even binnen, wat was het, een uur? beslissen of ik mee zou doen. Ik ben maar in het diepe gesprongen, maar ik knijp 'm wel een beetje hoor
.
Mensen nog tips over wat je in je dagrugzak moet hebben? En andere tips? Zoals trainen vantevoren?

In je rugzak....iets om je mobiel waterdicht in op te bergen voor het geval je onderweg in het water valt. Vraag maar aan Gerda.....
- Zamunda
- Zeer actief
Oh. Nou, dan ga ik vandaag gauw m'n wandelschoenen maar eens zoeken...Maartje schreef:Trainen is wel een ideeZamunda schreef:Nou, ik ben in lichtelijke paniek. Ik moest zondagavond even binnen, wat was het, een uur? beslissen of ik mee zou doen. Ik ben maar in het diepe gesprongen, maar ik knijp 'm wel een beetje hoor
.
Mensen nog tips over wat je in je dagrugzak moet hebben? En andere tips? Zoals trainen vantevoren?
![]()
![]()

Ah, dat méén je nietMaartje schreef:In je rugzak....iets om je mobiel waterdicht in op te bergen voor het geval je onderweg in het water valt. Vraag maar aan Gerda.....

Gerdaaaaaaaaa!!! Ben je echt in het water gevallen en heb je toen de rest van de dag in een nat pak gelopen

- Machie
- Zeer actief
Wij gaan vanmiddag weer ff 'trainen'. Aangezien ik uit ga van een lange nazomer wil ik nog ff met 'warm' weer lopen 

- gerda__b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
YepZamunda schreef:Oh. Nou, dan ga ik vandaag gauw m'n wandelschoenen maar eens zoeken...Maartje schreef:Trainen is wel een ideeZamunda schreef:Nou, ik ben in lichtelijke paniek. Ik moest zondagavond even binnen, wat was het, een uur? beslissen of ik mee zou doen. Ik ben maar in het diepe gesprongen, maar ik knijp 'm wel een beetje hoor
.
![]()
![]()
. Misschien moet ik er ook wat kilometers op gaan lopen
.
Ah, dat méén je nietMaartje schreef:In je rugzak....iets om je mobiel waterdicht in op te bergen voor het geval je onderweg in het water valt. Vraag maar aan Gerda......
Gerdaaaaaaaaa!!! Ben je echt in het water gevallen en heb je toen de rest van de dag in een nat pak gelopen![]()
?!

Was ff afzien in die natte kleding en we waren nog maar net goed op weg zeg maar

Maaaaaaaaar het was weer leuk....en mijn bommetje was heul spectaculair zeg maar

Those who know don't speak....and those who speak don't know

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.....

06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.....

09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy

05-07-2005 - 04-07-2017 Sita

26-03-2008 - 06-08-2018 Centho

- Machie
- Zeer actief
Ergens moeten nog foto's zijn 
Wij hebben vandaag een ruime 11 km gelopen. Was wel ff wennen na een tijd met vooral rond de 4-7 km gelopen te hebben

Wij hebben vandaag een ruime 11 km gelopen. Was wel ff wennen na een tijd met vooral rond de 4-7 km gelopen te hebben

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Zamunda
- Zeer actief
Ik heb gisteren de hele dag mijn wandelschoenen aangehad... telt dat ook
?
. Lag het echt aan een stupiditeit van jou? Dan is er voor mij toch nog hoop namelijk
.

Oh hemel, dit valt voor mij toch wel redelijk onder een 'nachtmerrie'gerda schreef:Was ff afzien in die natte kleding en we waren nog maar net goed op weg zeg maar![]()

- Maartje
- Zeer actief
Wandelschoenen aan is de eerste stap. Dan nog er mee naar buiten. Als ze maar in ieder geval zo goed zitten dat je er geen enorme blaren mee gaat lopen.Zamunda schreef:Ik heb gisteren de hele dag mijn wandelschoenen aangehad... telt dat ook?
Oh hemel, dit valt voor mij toch wel redelijk onder een 'nachtmerrie'gerda schreef:Was ff afzien in die natte kleding en we waren nog maar net goed op weg zeg maar![]()
![]()
. Lag het echt aan een stupiditeit van jou? Dan is er voor mij toch nog hoop namelijk
.
Ik vrees dat het niet echt aan Gerda lag. Het had ons allemaal kunnen overkomen. Het was een heel wankel en smal bruggetje. Er wordt ook aangeraden droge kleding in je rugzak te stoppen

- Machie
- Zeer actief
Volgende week komt de startbrief 
Ik ben heel benieuwd waar we naar toe gaan dit keer
Als we maar niet weer een camping hebben met een lading van die studenten

Ik ben heel benieuwd waar we naar toe gaan dit keer

Als we maar niet weer een camping hebben met een lading van die studenten

- Jeannettebo
- Zeer actief
Het weekend belooft het hier ook mooi weer te worden
dus lekker weer een weekendje wandelschoenen aan en ook gebruiken 

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
wij (ik, marianne, reinier en zamunda) zouden nog wel een teamlid kunnen gebruiken. we zouden met kitty en tiemen erbij gaan maar kit gaat natuurlijk niet mee en tiemen redt het ook niet. dus als iemand nog graag wil dan kan dat bij ons in het team. want als er nu iemand wegvalt wordt het wel problematisch.

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Jaaaa hier ben ik dan ook hi hi... zeg hoeveel km op een dag lopen we eigenlijk ?
- Hutsje
- Zeer actief
ik heb begrepen de eerste dag rond de 20 als je goed loopt
en de 2e dag rond de 15, corect me if i am wrong, someone.

- Machie
- Zeer actief
Vorig jaar was het 15 en 11, als je goed zou lopenHutsje schreef:ik heb begrepen de eerste dag rond de 20 als je goed loopten de 2e dag rond de 15, corect me if i am wrong, someone.

Vanmiddag ff met alle honden van ons team gelopen. Honden waren zo blij met elkaar te lopen