Tot vrijdag zijn ze nog aan het puzzelen, daarna aantallen denk ik zo.grover schreef:volgens mij kun je nog inschrijven dus ik denk niet dat er al aantallen zijn..
Wie weet wat nou zo leuk is aan die beneluxwinner-titel?
Moderator: moderatorteam
Tot vrijdag zijn ze nog aan het puzzelen, daarna aantallen denk ik zo.grover schreef:volgens mij kun je nog inschrijven dus ik denk niet dat er al aantallen zijn..
Heb ik poep in m'n ogen? Daar staat toch 13-8?Tara schreef:Zó! Net nog even ingeschreven. Voor het voordelig tarief.
Waar, waar!!_Inge_ schreef:Aantallen staan op de site, ook per klasse! 25 weimpjes, best veel!
Oh, is dat ook op deze show?_Inge_ schreef:Oh jammer, wat weinig zeg! Voor Weimpjes is het echt veel, Ivy staat met nog 2 andere in haar klasse.
Nog 1x in de jeugd, ook al is het niet meer nodig. Leuk voor de jeugd winner titel
Ja Benelux jeugd winner;)Marjoleine schreef:Oh, is dat ook op deze show?_Inge_ schreef:Oh jammer, wat weinig zeg! Voor Weimpjes is het echt veel, Ivy staat met nog 2 andere in haar klasse.
Nog 1x in de jeugd, ook al is het niet meer nodig. Leuk voor de jeugd winner titel
Zit ik te slapen?
Ja, hoor. Gewoon naar de ring gaan waar het ras wordt geshowd. Daar in de buurt zul je al snel de handlers/fokkers/liefhebbers tegenkomen. Die kun je gewoon aanspreken. De meeste zijn graag bereid wat meer over het ras te vertellen of je met hun honden te laten kennismaken. Hooguit zullen sommigen een ietwat gestresste indruk maken omdat ze bezig zijn met de voorbereidingen van het showenLuna87 schreef:Misschien een heel domme vraag hoor, maar kan je daar 'zomaar' praten met fokkers/liefhebbers? Ik wil namelijk echt wat meer weten over een bepaald ras en er wat meer in het echt ontmoeten dan die enkeling die ik tegenkom.
dat kan wel, maar persoonlijk (het is wellicht rasafhankelijk) vind ik dat altijd best lastig. mensen zien er altijd uit alsof ze druk zijn/haast hebben/geen tijd en dan vind ik het lastig om ze aan te spreken. Maar wellicht bij de wat zeldzamere rassen zijn fokkers misschien meer bereid om een praatje te maken? Anders gewoon eentje opzoeken en een babbel aanknopenLuna87 schreef:Misschien een heel domme vraag hoor, maar kan je daar 'zomaar' praten met fokkers/liefhebbers? Ik wil namelijk echt wat meer weten over een bepaald ras en er wat meer in het echt ontmoeten dan die enkeling die ik tegenkom.
Dank je! Top, nu weet ik zeker dat ik gaTamara/Bayko schreef:Ja, hoor. Gewoon naar de ring gaan waar het ras wordt geshowd. Daar in de buurt zul je al snel de handlers/fokkers/liefhebbers tegenkomen. Die kun je gewoon aanspreken. De meeste zijn graag bereid wat meer over het ras te vertellen of je met hun honden te laten kennismaken. Hooguit zullen sommigen een ietwat gestresste indruk maken omdat ze bezig zijn met de voorbereidingen van het showenLuna87 schreef:Misschien een heel domme vraag hoor, maar kan je daar 'zomaar' praten met fokkers/liefhebbers? Ik wil namelijk echt wat meer weten over een bepaald ras en er wat meer in het echt ontmoeten dan die enkeling die ik tegenkom.
Ik ga het gewoon proberensbientje schreef:dat kan wel, maar persoonlijk (het is wellicht rasafhankelijk) vind ik dat altijd best lastig. mensen zien er altijd uit alsof ze druk zijn/haast hebben/geen tijd en dan vind ik het lastig om ze aan te spreken. Maar wellicht bij de wat zeldzamere rassen zijn fokkers misschien meer bereid om een praatje te maken? Anders gewoon eentje opzoeken en een babbel aanknopenLuna87 schreef:Misschien een heel domme vraag hoor, maar kan je daar 'zomaar' praten met fokkers/liefhebbers? Ik wil namelijk echt wat meer weten over een bepaald ras en er wat meer in het echt ontmoeten dan die enkeling die ik tegenkom.
Ja, dat is rasafhankelijk.sbientje schreef:dat kan wel, maar persoonlijk (het is wellicht rasafhankelijk) vind ik dat altijd best lastig. mensen zien er altijd uit alsof ze druk zijn/haast hebben/geen tijd en dan vind ik het lastig om ze aan te spreken. Maar wellicht bij de wat zeldzamere rassen zijn fokkers misschien meer bereid om een praatje te maken? Anders gewoon eentje opzoeken en een babbel aanknopenLuna87 schreef:Misschien een heel domme vraag hoor, maar kan je daar 'zomaar' praten met fokkers/liefhebbers? Ik wil namelijk echt wat meer weten over een bepaald ras en er wat meer in het echt ontmoeten dan die enkeling die ik tegenkom.
Meen je?!Brigitte schreef:Wij zijn weer thuis met een mooie ZG![]()
Elena Ruskovaara een FinseMarjoleine schreef:Meen je?!Brigitte schreef:Wij zijn weer thuis met een mooie ZG![]()
Jammer!
Wie keurde er?
Jammer van de zg, ze keurt ook de labradors dus ben benieuwd.Brigitte schreef:Elena Ruskovaara een FinseMarjoleine schreef:Meen je?!Brigitte schreef:Wij zijn weer thuis met een mooie ZG![]()
Jammer!
Wie keurde er?